Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 20577
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, اقتصادی, ایران, بین الملل, تیتر یک, جام حذفی, دیگر رسانه ها, سیاسی, فرهنگی, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 27 نوامبر 2022 - 14:11 |

سرود صعود

بازی سه شنبه ایران و آمریکا، یک بازی بظاهر حساس، اما در باطن یک بازی مثل همه بازیهای دیگر با ۳ امتیاز برای ما و راهی مناسب برای صعود سزاوارانه به مرحله دوم بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. واقعیتی که باید آنرا پذیرفت و با این کار استرس را از بازیکنان فوتبال ایران دور کرد.
سرود صعود

دوحه، محمد رضا نصرالله زاده
خدا را شکر، در دوحه شرایط بسیار خوبی حکفرماست. همه بواسطه شرایط خوبی که برای تیم ملی فوتبال کشورمان رقم خورده است،خوشحال و امیدوار و بی صبرانه منتظر اولین صعود تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی هستند. صعودی که شایستگی نسل امروز فوتبال ما را به بهترین شکل ممکن به رخ جهانیان کشیده و همه نتایج بد گذشته را از ذهن فوتبالدوستان پاک خواهد کرد.
این روزها،، روزهای از فوتبال لذت بردن است، فوتبالی که مثل همیشه عاملی موثر برای نزدیکی ملتها به هم شده است. بپذیریم خوشبختانه شرایط گروه ۲ بازیها امروز به گونه ای رقم خورده است، که دیگر همه چیز برای صعود در دست توانمند بازیکنان شایسته فوتبال کشورمان است، بازیکنانی که با کسب یک پیروزی و یا حتی یک تساوی در برابر آمریکا سرود، صعود سر داده و ملتی را خوشحال خواهند کرد.
پس همه با هم از فوتبال لذت ببریم و برای ایران و ایرانی آرزوی بهترین ها را داشته باشیم.

نویسنده : محمد رضا نصرالله زاده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.