۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 15113
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استان ها, سیاست داخلی, سیاسی تاریخ انتشار : 13 فوریه 2022 - 12:32 |
با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی؛

سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، عباسعلی صفایی طی مراسمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد

سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری قوچان اظهار کرد: انتظار مدیران استانی از اعضای شورای اداری و مدیران دستگاه‌ها، توجه به اخلاقیات فردی و اجتماعی است و باید دست‌پاکی، فسادستیزی، مردمی بودن و جهادی بودن مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی دوران بروکراسی اداری را کنار بگذارند و فضای اداری را برای مردم آسان کنند تا خدمت به مردم و خادم بودن ملکه ذهن آنان شود.

وی گفت: این جابجایی‌ها در وزارت کشور حکم مسابقه میدان ماراتن را دارد که مسؤولیت از دوش کسی به دوش دیگری می‌افتد.

طباطبایی اظهار کرد: البته در این مسیر از نمایندگان، امامان جمعه و نخبگان اطلاعاتی گرفته شده و مشورت صورت می‌گیرد اما تصمیم نهایی را مدیریت ارشد استان می‌گیرد چون باید به‌عنوان کارگزار دولت پاسخگوی مردم باشد.

وی بیان کرد: در انتصاب مدیران استان به این شاخصه‌ها و نیز اعتقاد به توانمندی و اقتصادی درون جامعه توجه شده و تمامی سعی ما بر این بوده است تا برای مدیریت‌های استان افرادی امین، سالم و توانمند انتخاب شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افزود: استفاده از منابع انسانی سرمایه هر منطقه است و در قوچان سرمایه انسانی کمی نیست، بنابراین باید از این سرمایه‌ها همچون طلاب، صاحبان نظر، نخبگان، امامان جمعه و نماینده مجلس استفاده شود.

چشم امید مردم به این دولت مردمی و انقلابی است

عباسعلی صفایی، سرپرست جدید فرمانداری قوچان در این مراسم نیز اظهار کرد: دیگر زمان آزمون‌وخطا گذشته و باید از تجربیات و اندوخته دیگران هم بهره برد.

سرپرست جدید فرمانداری قوچان افزود: قطار توسعه و خدمت در حال حرکت است و اگر مدیری توان همراهی ندارد باید خود از این قطار پیاده شود، زیرا چشم امید مردم به این دولت مردمی و انقلابی است.

وی با بیان این‌که خدمت کردن به مردم خراسان رضوی و شهرستان قوچان، سعادتی بزرگ است، «فسادستیزی» را نقطه حائز اهمیت در فعالیت‌های خود برشمرد و گفت: مجلس انقلابی نیز رویکرد توسعه و پیشرفت دارد و رئیس‌جمهور نیز در سفرهای داخلی و خارجی و ارتباطی که با مردم به وجود آمده است، همواره ارتباط بسیار خوبی با دهک‌های مختلف جامعه ایجاد کرده است.

صفایی، قوچان را دارای پیشینه بسیار محکم در عرصه مدیریتی، تجارت و اقتصاد خواند و ابراز کرد: در این شهرستان گذشت و همدلی وجود داشته است که باید به جایگاه خود به‌عنوان دروازه ورودی خراسان رضوی برگردد تا عرضه‌کننده خدمات بسیار مناسب به زائران امام رضا (ع) باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات امین‌رضا مرآتی قدردانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.