۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 8851
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 01 مارس 2020 - 18:52 |

سهیل مهدی: اصراری بر برگزاری لیگ نداریم

سهیل مهدی: اصراری بر برگزاری لیگ نداریم مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید آنها هیچ اصراری بر برگزاری این رقابت‌ها ندارند تا به این شکل اظهارات سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا را تکذیب کرده باشد. به گزارش مشهدنیوز، بالاگرفتن اعتراضات نسبت به برگزاری مسابقات لیگ برتر برخلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، انتقاد تیم‌های لیگ […]

سهیل مهدی: اصراری بر برگزاری لیگ نداریم

سهیل مهدی: اصراری بر برگزاری لیگ نداریم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید آنها هیچ اصراری بر برگزاری این رقابت‌ها ندارند تا به این شکل اظهارات سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا را تکذیب کرده باشد.

به گزارش مشهدنیوز، بالاگرفتن اعتراضات نسبت به برگزاری مسابقات لیگ برتر برخلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، انتقاد تیم‌های لیگ برتری را نسبت به این تصمیم به دنبال داشت.

در پی این اتفاق، کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مدعی شد که این ستاد مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بود اما مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اصرار کردند که می‌توانند مسابقات را در این شرایط برگزار کنند و مشکلی به وجود نمی‌آید. او تاکید کرد که در جلسه آتی درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

صحبت جهانپور در حالی بود که مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در روزهای گذشته این موضوع را رد کرده و گفته بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره مسابقات تصمیم‌گیر نیستند و صرفا مصوبه نهادهای تصمیم گیر را اجرا می‌کنند.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به ادعای سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اصرار داشتند مسابقات برگزار شود گفت: شما هیچ اصراری نداشتیم و صرفا تابع نظرات وزارت بهداشت و نهادهای مسئول هستیم.

او در واکنش به اینکه آیا اظهارات جهانپور را تکذیب می‌کند، خاطرنشان کرد: ما اصراری برای برگزاری بازی‌ها نداشتیم و هر چیزی که ابلاغ شود، آن را اجرا می‌کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا شرکت کرده‌اند یا خیر، اظهار کرد: اصلا نیازی به شرکت در جلسات نداریم. هر مصوبه و دستوری که وزارت بهدات ابلاغ کند، اجرا می‌کنیم. ما همانند سایرین هستیم و فرقی نداریم و تابع نظرات ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

مهدی درباره اینکه مصوبات خود را از ستاد مبارزه با ورزش دریافت می‌کنند ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: سازمان مبارزه با کرونا در ورزش هم بدنه‌ای از ستاد ملی مبارزه با کروناست. مصوبات این نهادها به ما ابلاغ می‌شود.

مهدی از برگزاری مسابقات لیگ برتر طبق آخرین مصوبه ابلاغ شده به این سازمان خبر داد که به این ترتیب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر پایان هفته جاری و اویل هفته بعد بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.