۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 18698
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, فوتبال, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 06 ژوئن 2022 - 14:44 |

سیلی مجیدی در باشگاه زمینه ساز جدایی از استقلال شد!

جرقه جدایی فرهاد مجیدی از تیم استقلال از حدود دو هفته پیش آغاز شد، جایی که با یکی از مسئولان باشگاه درگیر شد.
سیلی مجیدی در باشگاه زمینه ساز جدایی از استقلال شد!

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال طبق پیش‌بینی‌ها با انتشار متنی از هواداران استقلال خداحافظی کرد. مجیدی قصد دارد سرمربی یک تیم اماراتی شود تا به عنوان یک مربی ایرانی چالش جدیدی را تجربه کند.

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد جرقه جدایی مجیدی از 10 روز پیش بازمی‌گردد، جایی که یک روز در ساختمان باشگاه استقلال با مسئول مالی این باشگاه درگیر شد. در این درگیری که به خاطر مسائل مالی بود مسئول مالی حرف‌هایی زد که سرمربی استقلال عصبانی شد و به صورت او سیلی زد و گفت از کجا آمده است که به خودش اجازه می‌دهد در باشگاه استقلال چنین رفتاری کند.

آن مسئول هم گفته می‌شود پس از این اتفاق از سمت خود برکنار شد چون مدیران باشگاه متوجه شده بودند حق با مجیدی است.

 

موضوع بعدی، پیشنهای بود که از تیم اماراتی به دستش رسیده بود، تیمی که باشگاه مدنظر نزدیک منزل او در دوبی است و مجیدی برای اینکه کنار دو فرزندش باشد با این پیشنهاد موافقت کرد. حضور یک مربی ایرانی در لیگ امارات برای او چالش بزرگی است هر چند که گفته می‌شود تیم مدنظر خیلی قوی نیست و سرمربی سابق استقلال کار سختی برای موفقیت خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.