۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 6 May , 2024
شناسه خبر : 25342
  پرینتخانه » منهای فوتبال تاریخ انتشار : 22 مارس 2024 - 20:58 |

شاهکار وفایی در اسنوکر کامل نشد

شاهکار وفایی در اسنوکر کامل نشد حسین وفایی مقابل حریف سرشناس چینی شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی اسنوکر آزاد جهانی 2024 باز ماند. به گزارش مشهدنیوز،  مسابقات اسنوکر آزاد جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی کشور چین در ماه مارس (اسفند و فروردین) برگزار می‌گردد. حسین وفایی نماینده اسنوکر ايران عصر امروز جمعه سوم فروردین […]

شاهکار وفایی در اسنوکر کامل نشد

شاهکار وفایی در اسنوکر کامل نشد

حسین وفایی مقابل حریف سرشناس چینی شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی اسنوکر آزاد جهانی 2024 باز ماند.

به گزارش مشهدنیوز،  مسابقات اسنوکر آزاد جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی کشور چین در ماه مارس (اسفند و فروردین) برگزار می‌گردد. حسین وفایی نماینده اسنوکر ايران عصر امروز جمعه سوم فروردین ماه از ساعت ۱۵ به  مصاف دینگ جونهوی حریف سرشناس چینی رفت و با نتیجه ۵ بر ۰ در مقابل حریف خود شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

بیشتر بخوانید

حذف اسطوره اسنوکر به دست یک ایرانی

وفایی روز گذشته در دیداری جذاب و نفسگیر در مقابل رونی اُ سالیوان به برتری ۵ بر ۴ دست پیدا کرد و سرتیتر اخبار ورزشی ایران و جهان قرار گرفته بود.

پیش از برتری در مقابل سالیوان نیز گرام دات از اسکاتلند را ۵ بر ۱ از پیش‌روی برداشت. در مرحله سوم نیز میلکینز را ٥ بر۲ از پیش روی برداشت و به جمع شانزده نفر برتر مسابقات راه پیدا کرد.

همچنین وفایی با امتیازاتی که در این مسابقات بدست آورد، مجددا رنکینگ خود را بهبود بخشید و به جمع ۱۶ نفر برتر اسنوکر جهان بازگشت.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.