۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22589
  پرینتخانه » آموزش, اجتماعی, استان ها, حقوقی و قضایی, دولت, سلامت, سیاست داخلی, سیاسی, شهری, یادداشت تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2024 - 10:47 |
در جلسه علنی شورای شهر مشهد؛

شهردار مشهد باز هم از شورای شهر تذکر گرفت

مشهد- شهردار مشهد باز هم از شورای شهر در خصوص عدم پیگیری مطالبات دولتی و همچنین عدم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه ساماندهی «جلوخان» پایانه مسافربری امام رضا (ع) تذکر گرفت.
شهردار مشهد باز هم از شورای شهر تذکر گرفت

حسن علوی مقدم، عضو شورای اسلامی شهر مشهد صبح دوشنبه در یکصدمین جلسه علنی این شورا در تذکر به «محمدرضا قلندر» شهردار این کلانشهر در خصوص عدم پیگیری مطالبات شهرداری از دولت انتقاد و اظهار کرد: در جلساتی نیز که با مسوولان دولتی داشتیم بارها عنوان شده که از شهرداری مشهد پیگیری برای اخذ مطالبات وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار میلیارد ریال مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی شناسایی شده که فقط نیم درصد از آن به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال محقق شده است.

وی ادامه داد: اگر شهردار اراده ای برای پیگیری تحقق مطالبات و استفاده از این ظرفیت در طرح های عمرانی ندارد، کار را به شورا واگذار کند.

علوی مقدم گفت: متاسفانه اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی در شهرداری چندین ماه است که بدون رییس اداره می شود، چگونه است این اداره کل که باید پیگیر مطالبات شهرداری باشد بدون رییس اداره شود.

عدم تخصیص بودجه برای اجرای پروژه ساماندهی جلوخان پایانه مسافربری

هاشم دائمی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در خصوص عدم پیشرفت پروژه ساماندهی جلوخان پایانه مسافربری امام رضا (ع) به شهردار تذکر داد و اظهار کرد: سالانه ۲۰ میلیون نفر به این پایانه ورود و خروج دارند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ادامه اجرای بخش دوم ساماندهی جلوخان این پایانه معطل اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی است که در مقابل بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری رقمی نیست.

وی بیان کرد: این پروژه باید قبل از نوروز بهره برداری شود، بنابراین هرچه سریعتر این اعتبار باید تخصیص یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.