۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 24126
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, شهری تاریخ انتشار : 11 فوریه 2024 - 14:55 |

شکوه صبح صادق راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور

راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲، با حضور اقشار مختلف مردم ایران در استان‌های کشور زودتر از زمان اعلامی آغاز شد. به گزارش مشهدنیوز ، مستقر در مسیرهای راهپیمایی در ۳۰ استان کشور، امسال نیز همانند سالهای گذشته شاهد حضور پرشور مردم از تمام سنین و اقشار گوناگون جامعه در این راهپیمایی هستیم. مردم غیرتمند ایران در […]

شکوه صبح صادق راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور

راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲، با حضور اقشار مختلف مردم ایران در استان‌های کشور زودتر از زمان اعلامی آغاز شد.

به گزارش مشهدنیوز ، مستقر در مسیرهای راهپیمایی در ۳۰ استان کشور، امسال نیز همانند سالهای گذشته شاهد حضور پرشور مردم از تمام سنین و اقشار گوناگون جامعه در این راهپیمایی هستیم.

مردم غیرتمند ایران در استانهای کشور از ساعاتی قبل از زمان اعلام شده به خیابانها آمدند تا شکوه این راهپیمایی را با حضور پرررنگ خود نشان دهند.

در برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مسئولین و شخصیت‌های مهم استان‌ها حضور پررنگی دارند و تمام راهپیمایی‌ها دارای سخنران است.

همه آمدند…‌

‌امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ میدان آزادی زاهدان سراسر از جمعیت است.

پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن و مرد ، همه آمده اند تا دین خود را به انقلاب، آرمانهای انقلاب، امام راحل، رهبر عظیم الشان انقلاب ادا کنند.

قشرهای مختلف مردم، کسبه، دانش آموز، کارمند، بازنشسته، بازاری، خاندار، شیعه و سنی همه در میدان آزادی زاهدان طبق قولی که به هم داده بودند جمع شده بودند تا در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال نیز حضور باشکوهی داشته باشند.

حضور مردم با خانواده های خود از نکات بارز این راهپیمایی باشکوه بود.

میثم سلیمانی یکی از شهروندان زاهدانی به خبرنگار ما گفت: امروز با اعضای خانواده ام در مراسم راهپبمایی شرکت کرده ام تا به دشمنان نشان دهم پای انقلاب هستیم و خواهیم بود.

مریم امدادی دانش آموز زاهدانی نیز گفت: با دوستانم برای امروز قول قرار زیاد گذاشتیم، قرار گذاشتیم تا بیاییم و حضور خود را در صحنه مهم انقلاب اعلام کینم.

فرشاد رئیسی از بازاریان زاهدانی نیز گفت: امروز خوشحالم تا قطره ای از این دریای بیکران هستم خوشحالم که توانسته ام در بین دوستداران انقلاب و امام و رهبری باشم.

محسن کوهکن جوان زاهدانی نیز گفت: امروز آمده ام تا در رزمایش مردمی انقلاب باشم، من رای اولی هستم ان‌شاء الله تا چند روز دیگر در آزمونی مهمتر نمره ۲۰ خواهم گرفت.

آری امروز مردم سیستان و بلوچستان در کنار هم با وحدت مثال زدنی گرد هم آمده اند تا به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنند هرگز در برابر جیره خواران استکبار کم نخواهند آورد و در کنار هم برای ادامه راه تلاش خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۸۰ نقطه جمعیتی استان برگزار می‌شود.

صفدری افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن رزمایش اقتدار در مقابل بدخواهان و دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن که رزمایش اقتدار و افتخار است، با آرمان‌های بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت خواهند کرد.

سلام بر صبح صادق ۲۲ بهمن گیلان

‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان و شهر رشت دقایقی پیش آغاز شد.

مردم انقلابی و ولایتمدار گیلان، امسال همزمان در بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها وروستاهای استان، مراسم گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنند و در رشت نیز شهروندان از ساعت ۹ صبح از مسیرهای اعلام شده به سوی پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) حرکت می‌کنند.

شرکت کنندگان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی از حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم  و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می دهند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید دارند.

شرکت ورزشکاران، دانش‌آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان وجانبازان، پیر و جوان، زن و مرد جلوه هایی از حضور پر افتخار مردمی است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان سخنران ویژه مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در رشت است.

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در شهر رشت از مسیرهای چهارگانه زیر به سوی میدان شهدای ذهاب(شهرداری) برگزار شد.

عضو فقهای شورای نگهبان:‌ پرچم شهدا، همچنان در اهتزاز است

‌عضو فقهای شورای نگهبان، با بیان اینکه ملت ایران با حضور در صحنه ۲۲ بهمن با امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر بیعت کردند، ادامه داد: ملت ایران با آمدن و ایستادن خودشان اعلام کردند پرچمی را که شهدا بلند کردند، همچنان در اهتزاز است و هرگز اجازه نمی دهند این پرچم زمین بماند.

آیت الله سید احمد خاتمی امروز، ۲۲ بهمن ماه در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از این همه شور و اشتیاق و وفاداری گیلانی ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری، اظهار کرد: گیلانیان همان مردمی هستند که در حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ یک روز قبل از کل کشور به پا خاستند و ولایتمداری خودشان را در حساس ترین لحظه نشان دادند.

وی شعار «این همه لشکر آمده؛ به عشق رهبر آمده» مردم گیلان در ۸ دی را شعار حیات بخش دانست و افزود: جای مباهات دارد که نسل میرزا کوچک خان جنگلی بعد از گذشت سالیان سال از شهادتش این چنین در صحنه وفاداری و عشق به انقلاب و نظام حضور دارند؛ این در حالی است که دشمنان این کشور و ملت خودشان را کشتند تا امروز مردم نیایند، اما شما آمدید.

عضو فقهای شورای نگهبان، دشمنان ملت ایران و جمهوری اسلامی را مصداق «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لا یَعْقِلُونَ» دانست و تصریح کرد: سیمای گیلان سیمای وفاداری به نظام است و این آمدن ها و این ایستادن ها پنج عنوان قرآنی دارد که باید قدر آنها را بدانیم.

آیت الله خاتمی اولین عنوان را تحقق امر جامع دانست و تاکید کرد: بر اساس آیه «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَإِذَا کَانُوا مَعَهُ عَلَیٰ أَمْرٍ جَامِعٍ لَمْ یَذْهَبُوا حَتَّیٰ یَسْتَأْذِنُوهُ» حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امر جامع است و امر جامع، امری است که لازمه آن حضور مردم است؛ قطعا این حضور بالاترین پشتوانه برای نظام اسلامی است.

وی مردم را صاحب اصلی انقلاب و نظام دانست و عنوان کرد: بر اساس آیه «وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ» حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق عمل صالح است، یعنی همان اجری که نماز دارد، همان اجری که روزه دارد و همان اجری که حج دارد، گام های خداپسندانه شما مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم دارد.

امام جمعه موقت تهران، سومین عنوان قرآنی حضور در راهپیمایی امروز را تعظیم شعائر الهی دانست و اضافه کرد: ملت ایران امروز پرچم دین و  پرچم معنویت را بلند کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در صحنه ۲۲ بهمن با امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر بیعت کردند، ادامه داد: همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود، ایران حرم است و اگر این حرم بماند، حرم های دیگر مانده اند لذا ملت ایران با آمدن و ایستادن خودشان اعلام کردند پرچمی را که شهدا بلند کردند، همچنان در اهتزاز است و هرگز اجازه نمی دهند این پرچم زمین بماند.

آیت الله خاتمی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را رای «آری» مجدد به نظام اسلامی دانست و یادآور شد: نسل هایی که در سال ۵۸ نبودند، در راهپیمایی امروز نشان دادند که اگر در ۱۲ فروردین آن سال بودند، به جمهوری اسلامی «آری» می گفتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری را یک حماسه بزرگ دانست که به دست مردم رقم خورده و تاکید کرد: آنهایی قدر انقلاب را می دانند که طاغوت را شناخته باشند و طاغوت پنج ویژگی داشت.

وی دین ستیزی، استقلال ستیزی، آزادی ستیزی، حیا ستیزی و مردم ستیزی را پنج ویژگی طاغوت قبل از انقلاب دانست و اضافه کرد: ۵۷ سال دین ستیزی در ۲۲ بهمن سقوط کرد. نامردهای طاغوتی بردگی را بر عزت و شرف ترجیح می دادند و یا برده انگلیس بودند و یا برده آمریکا؛ با پیروزی انقلاب، ۵۷ سال آزادی ستیزی تمام شد، زیرا طاغوت نفس ها را بریده بود و بازجوهای ساواک مخالفان و مبارزان را تا مرز کشتن می زدند. جلادها و جنایتکاران و ساواک دیروز، اکنون سر بر آورده اند؛ می گویند که شکنجه ای در کار نبود؛ این در حالی است که خیلی ها زیر شکنجه شهید شدند و ساواکی ها گفتند که در درگیری ها کشته شده اند.

وی با بیان اینکه اخلاق و عفت و پاکی برای طاغوت معنا نداشت و همواره در ناپاکی و بی حیایی می دمید، اظهار کرد: مردم صاحبخانه هستند، اما پهلوی ها این ملت بزرگ را تحقیر می کردند و برای رای مردم ارزشی قائل نبودند؛ نمایندگان مجلس با نظر ساواک به نخست وزیر و سپس شاه معرفی می شدند و شاه نیز نمایندگان را چه با رای و چه بدون رای انتخاب می کرد. در واقع در حکومت سیاه طاغوت اصلا رای مردم جایگاهی نداشت. البته در دوره قاجار نیز همین روال بود و سردمداران قاجاری نوکری مردم را ارزش می دانستند؛ نه رای آنان را.

عضو فقهای شورای نگهبان، راهپیمایی ۲۲ بهمن را شکر نعمت آزادی، نعمت استقلال، نعمت حاکمیت دین و نعمت حاکمیت مردم بر سرنوشتشان دانست و تاکید کرد: مردم ایران صاحبخانه بودند، اما طاغوت، فرعون وار مردم را می کشت و آنها را از خانه هایشان بیرون کرده بود، اما این ملت بزرگ در ۲۲ بهمن ۵۷ به خانه هایشان برگشتند.

وی با اشاره به آیه «وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ ۖ وَلَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ»، شرط ماندن نعمت ها را شکر الهی دانست و عنوان کرد: شکر نعمت انقلاب دو جزء دارد که جزء اول آن راهپیمایی باشکوه امروز است، اما دومین جزء این شکر، حضور در انتخابات ۱۱ اسفند امسال با همین شکوه و عظمت است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمنان می خواهند مردم پای صندوق رای نیایند و حضورشان کمرنگ باشد، ادامه داد: دشمنان این نظام و ملت یعنی همان جنایتکاران سلطنت طلب و قصابان ساواک و استکبار جهانی در پی آن هستند که انتخابات ۱۱ اسفند را تبدیل به رفراندوم ضد نظام کنند لذا باید بیدار باشیم؛ البته یقین دارم که انتخابات ۱۱ اسفند مانند راهپیمایی امروز باشکوه برگزار خواهد شد.

وی شکر نعمت انقلاب را حضور با شکوه پای صندوق های رای دانست و اضافه کرد: ملت ایران با طهارت و نیت قرب الی الله در پای صندوق های رای نام و راه شهدا را احیا خواهند کرد و هم در انتخابات مجلس خبرگان و هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلح را بر می گزینند.

آیت الله خاتمی حضور پای صندوق های رای را تکمیل کننده راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و خاطرنشان کرد: پیام حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند این است که ملت ایران تا آخرین نفر، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پای نظام اسلامی خواهند ایستاد.

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بنابر ساعات اعلام شده در نقاط مختلف خراسان‌جنوبی از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر بیرجند، از دقایقی پیش با حضور پرشور مردم از میدان شهدا آغاز شده و پس از طی مسیر خیابان شهدا ، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس منتهی خواهد شد.

در همین راستا نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی در پیام‌های جداگانه‌ای با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: فرخنده باد تقارن عید مبعث پیامبر مهر و رحمت و طلوع چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بر مردم بزرگ و فجرآفرین خراسان جنوبی.

به گزارش مشهدنیوز ، وی ادامه داد: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفندماه و حماسه سازی مردم صبور و پیروزمند غزه در تقابل جبهه حق و باطل، بار دیگر جوانان هوشمند و مردم همیشه در صحنه استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی و جشن ملی ۲۲ بهمن ماه صحنه هایی از شکوه، همبستگی و امید را در مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار خراسان جنوبی هم با صدور پیامی اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن، روز تجلی اتحاد ملتی است که در سایه لطف حضرت احدیت، دل به رهنمودهای پیر فرزانه ای دادند که بیرق آزادی را بر بلندای این سرزمین عَلَم کرد تا رهایی از چنگال بدعهدان را برای مردمان ام القرای جهان اسلامی به ارمغان آوَرده و ندای حُریت را در گوش همه جهانیان زمزمه کند.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، زخم خورده از یکپارچگی آزادیخواهان دنیا، همواره تلاش کردند تا این بالنده ترین انقلاب مردمی و معنوی قرن بیستم که طی چهل و پنج سال گذشته، به هر سو ریشه دوانده را از حرکت ساقط کنند اما نه تنها از تحقق این هدف شوم، عاجز مانده اند بلکه همبستگی ملل ستمدیده دنیا، روز به روز هیمنه و شکوه آنان را متزلزل تر از قبل کرده و اعتبارشان را زیر سؤال برده است.

وی افزود: اینک در بهمن ماه ۱۴۰۲ در حالی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم که ملت شریف ایران، روزهای پر تلاطم جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه، تهدیدهای ناجوانمردانه و فشارهای اقتصادی بیشماری را به جان خریده اند اما لحظه ای از آرمان های انقلابی خود، دست نکشیده و با خودباوری، نقش ایران را در تمامی معادلات منطقه غیر قابل انکار و بی بدیل ساخته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و تبریک این روزهای میمون و خجسته، از همه مردم شریف و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره گیری از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در راه پیشرفت و تعالی ایران اسلامی عهدی دوباره ببندیم و با خلق حماسه ای دیگر تمامی توطئه های دشمنان را خنثی نموده، بدخواهان این نظام را همچون همیشه، از رسیدن به اهداف شان، ناامید و ناکام نماییم.

امید که همواره در سایه الطاف الهی و ذیل ولایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ادامه دهنده راه امام (قدس الله نفسه الزکیه) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

مردم مشهد به رسم هر ساله خود آمدند

‌راهپیمایی پرشور جشن پیروزی انقلاب در مشهد در حال برگزاری است.

مردم انقلابی مشهد از ساعت ۹ صبح امروز ۲۲ بهمن، مانند سایر مردم کشورمان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر نشان دادند پس از گذشت بیش از ۴ دهه، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در هر شرایطی اتحاد ملی خود را حفظ می‌کنند.

مردم مشهد از تمام اقشار و سنین مختلف، به رسم هر ساله خود با طی مسیر میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی(ع) و سر دادن شعارهای ملی و ضداستکباری، تصویر مقتدر ایران اسلامی و پشتوانه مردمی مستحکم کشور را به جهان مخابره کردند.

همزمانی فجر امسال با حوادث ضدانسانی غزه، باعث شد مردم در راهپیمایی امسال بیش از سال‌های گذشته بر حمایت از مستضعفین و استکبارستیزی به عنوان یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب، تأکید کنند.

در راهپیمایی امروز از تمام سنین مختلف و جوانان، نوجوانان و کودکانی که روزهای انقلاب و جنگ را به چشم ندیده‌اند، حضور داشتند تا  تصویر روشنی را از آینده این سرزمین ترسیم کنند.

در پایان مسیر راهپیمایی، مردم با حضور در حرم مطهر، ضمن گوش فرادادن به مفاد قطعنامه پایانی، پای سخنرانی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس نشستند.

قالیباف: نباید گفتمان انتخابات براساس قبیله‌گرایی شکل گیرد

‌رئیس مجلس گفت: انتخابات نباید عرصه رقابت نامزدها و فهرست‌ها باشد، بلکه باید درباره کارهای تحول‌ساز روی ریل انقلاب و به نفع مردم گفتمان شکل گیرد، نه بر اساس قبیله‌گرایی که باعثی‌ می‌شود رقابت به جای مشارکت باعث دلزدگی مردم از قدرت‌طلبی مسئولان شود.

محمدباقر قالیباف امروز (۲۲ بهمن ماه) در پایان مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب در حرم مطهر رضوی (ع) با بیان اینکه امام خمینی (ره) امام تحول بود و جز برای خدا کاری نمی‌کرد، اظهار کرد: امام در مقطعی از تاریخ که معنویت از جوامع رخت بر بسته بود، اسلام را احیا کرد و بیش از گذشته به امت اسلامی عزت داد.

وی ادامه داد: حدود نیم‌ قرن از انقلاب می‌گذرد و خوشحالیم مانند همیشه باز مردم در این روز به میدان آمدند و با آرمان‌ها بیعت کردند. این روز در تاریخ بی‌نظیر است، زیرا مردم ما در این دوره معاصر هیچ‌گاه مانند بهمن ۵۷ احساس یک ملت بودن نداشتند دوست و دشمن این را می‌دانند که هویت ملی با پیروزی انقلاب معنا شد. پیش از این نه‌چندان احساس ملت بودن داشتیم و نه احساس می‌کردیم سرنوشت‌مان به دست خودمان تعیین می‌شود.

رئیس مجلس با بیان اینکه احیای هویت ملی با انگیزه دینی و پرچمداری امام به‌عنوان یک رهبر الهی انجام شد، گفت: این امام بود که هم مردم ایران را باور کرد و هم آنها را به خودباوری رساند. امام براساس عقلانیت دینی و سنت‌های الهی توانست چنین کند. این کاری مبارک بود که ایران را قوی و زنده کرد، وگرنه کدام انقلابی در جهان می‌تواند با کنار زدن نظام قبلی و در کمتر از دو سال، مورد سنگین‌تر هجمه‌های دشمن قرار گیرد و پیروز شود.

قالیباف ادامه داد: در سال ۱۹۷۹ میلادی و در زمان پیروزی انقلاب، جهان دارای نظم دوقطبی بود و تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی  نظامی و فرهنگی در سیطره شوروی و آمریکا قرار داشت. هر پدیده‌ای در این کره خاکی تنها با حمایت یکی از این دو ابرقدرت به وقوع می‌پیوست. در این شرایط، تنها انقلاب اسلامی بود که با تکیه بر سنت‌های الهی شکل گرفت و پیروز شد. در تهاجم نظامی به ایران، شرق و غرب باهم متحد شدند و با استفاده از تجهیزات آمریکا و شوروی به ما حمله شد. اما ما هشت سال مبارزه کردیم و این افتخار برای اسلام باقی ماند. این هنر امام بود که براساس نگاه عمیق به اسلام و باور عمیق به مردم یک جریان قوی درست کرد که از دلش یک نظم جدید شکل گرفت. امام جامعه را با اصالت دینی پیوند داد و همین نقطه اوج و رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: امام در دوران رهبری خود در یک دهه نخست انقلاب، هرطور توانست ما را به دو مفهوم کلیدی «توحید کلمه» و «کلمه توحید» توجه داد. این دو مفهوم یعنی ایمان دینی و انسجام ملی. اگر دین نتواند یک نظم عمومی برقرار کند، یا اگر انسجام ملی بر محور دین شکل نگیرد، کشور ما ضعیف خواهد شد.

رئیس مجلس با بیان اینکه رهبری بیانیه گام دوم را مانند مشعلی به دست ما دادند تا راه امام و رمز پیروزی را گم نکنیم‌، گفت: طبق موضوعاتی که در این بیانیه مطرح شده است، حکومت بدون آرمان یا بدون کارآمدی در تحقق آرمان‌ها برای ما اصالت ندارد. نباید فلسفه انقلاب را گم کنیم، وگرنه مسئولیت خود را انجام نداده‌ایم. رمز ماندگاری انقلاب اسلامی توحید کلمه و کلمه توحید است. این یک معیار معتبر به دست ما می‌دهد. مسائل روزمره در جای خود مهم است، اما نباید ما را از فلسفه انقلاب جدا کند.

قالیباف با بیان اینکه امروز ما بین بایدهای انقلاب و واقعیات فاصله داریم، افزود: این ناشی از فاصله گرفتن از ارزش‌های دینی بین مسئولان و نخبگان جامعه است. ما باید طوری نقش‌آفرینی و مدیریت کنیم که مردم در متن تمام امور قرار گیرند، کما اینکه در جنگ نیز چون مردم حضور داشتند، پیروز شدیم. اگر غیر از این عمل کنیم، از ریل انقلاب خارج می‌شویم‌. باید جبران گذشته کنیم و بدانیم انقلاب ما زنگ شروع تحول بود، نه نقطه پایان تحول.

وی بیان کرد: امروز مردم بیش از مسئولان ارزش انقلاب را درک کرده‌اند و اگر سختی‌ها را تحمل می‌کنند، به‌خاطر راه مقدس و عزیزی است که پیش داریم و همه باید صادقانه پای کار انقلاب باشیم. ما مسئولان بدانیم مدیون مردمیم و باید با همه توان به خدمت مردم بپردازیم و توجه کنیم که عدم رعایت حقوق مردم، مواخذه الهی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم در چله دوم انقلاب قدم‌های درستی برداریم، باید بین اصول انقلاب توازن را رعایت کنیم، گفت: اصول انقلاب به تعبیر رهبر انقلاب عبارت است از عقلانیت، معنویت و عدالت. این سه اصل در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تجلی یافته است.

مردم با حضور در انتخابات به دست خودشان خطاها را تصحیح کنند

قالیباف با بیان اینکه در هر نقطه‌ای از حرکت بایستیم، پس‌روی خواهیم داشت، اظهار کرد: به همین دلیل همواره می‌گوییم محافظه‌کاری قتل‌گاه انقلابی‌گری است. یکی از بزرگترین خطرهای تحول انقلاب، رکود و تحجر است. رکود و تحجر در تضاد با عقلانیت دینی، عدالت و معنویت است. باید براساس بیانیه گام دوم و تحولی که رهبر انقلاب در آغاز سال گفتند، با قدرت حرکت کنیم. مردم همه سختی‌ها را برای اعتلای کشور خود تحمل کردند و انتخابات یک فرصت تحول‌آفرین است که از دست نمی‌دهند. انتخابات نباید عرصه رقابت نامزدها و فهرست‌ها باشد، بلکه باید درباره کارهای تحول‌ساز روی ریل انقلاب و به نفع مردم گفتمان انجام شود، نه بر اساس قبیله‌گرایی که باعث می‌شود رقابت به جای مشارکت باعث دلزدگی مردم از قدرت‌طلبی مسئولان شود.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم به ما می‌گوید انقلاب اسلامی همواره دارای انعطاف و آماده تصحیح خطاهای خویش است. انتخابات یک فرصت و یک پنجره طلایی است تا مردم به دست خودشان خطاها را تصحیح کنند و سرنوشت خود را رقم زنند. البته دشمنان در تلاشند در راستای مبارزه با انقلاب و فشار بر مردم عمل کنند.

رئیس مجلس همچنین با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه قابل اجراست، اضافه کرد: این برنامه می‌تواند بخش قابل توجهی از تحول را در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رقم زند و یک چشم‌اندازی است که براساس آن باید هر سه قوه و تمام مردم و بخش خصوصی دست در دست هم دهند تا مشکلات حل شود. این برنامه این ظرفیت را دارد که با اجرای دقیق آن، به ثبات اقتصادی برسیم‌. ما انقلاب را نعمت الهی می‌دانیم و شکر این نعمت این است که تا تحقق نقطه تحولی، لحظه‌ای آرام ننشینیم.

این جا ‌همه‌ پرشور آمده‌اند…

اینجا اهواز است؛ در حالی که دقایق زیادی از آغاز راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن نمی گذرد، همه پرشور آمده اند تا بار دیگر دین خود را به انقلاب و آرمان های انقلاب، ادا کنند.

امروز مردان و زنان اهوازی از پیر تا جوان و قومیت‌ها و اقشار مختلف پا به صحنه گذاشته‌اند تا با حضور در جشن بزرگ ۲۲ بهمن بار دیگر به همگان ایستادگی پای انقلاب، آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب را نشان دهند و مشتی محکم بر یاوه‌گویی‌های سران استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی بزنند.

به گزارش مشهدنیوز ، مردم اهواز و سایر نقاط استان خوزستان، حضور پرشوری در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن داشته اند و هر لحظه نیز بر تعداد مردم افزوده می شود.

حمید یکی از مردم اهواز که در راهپمایی امروز شرکت کرده است به ، گفت: همه آمده ایم تا دشمنان این خاک بدانند تا جان در بدن داریم پای انقلاب هستیم و نمی گذاریم دشمن چشم ناپاکی به این سرزمین داشته باشد. خوشبختانه همه مردم ایران نیز بزرگی و عظمت انقلاب را به خوبی درک کرده اند و همیشه در صحنه هستند.

یک دانش آموز ۱۵ ساله شرکت کننده در راهپیمایی هم عنوان کرد: خوشحالم که با پدر و مادرم امروز این جا هستم و می توانم در جشن بزرگ انقلاب شرکت کنم. ما هم پای انقلاب مان هستیم.

یک خانم ۴۰ ساله نیز با بیان این که باید همه مردم در این راهپیمایی شرکت کنند، گفت: پای تحقق این انقلاب، خون های زیادی ریخته شده و همه باید بدانیم این انقلاب چقدر ارزشمند است. رهبر عزیزمان بداند تا آخرین نفس پای آرمان ها انقلاب هستیم و جان مان فدای رهبر و ایران عزیزیمان.

جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز از میدان مولوی (فلکه سه گوش) آغاز شده است و تا چهارراه آبادان نیز ادامه دارد؛ مردم اهواز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» در حال حرکت به سمت میدان مولوی هستند.

حضور گسترده اصفهانی ها در میدان نقش‌جهان

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دقایقی قبل و با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه اصفهان آغاز شد.

به گزارش مشهدنیوز ،از اصفهان، دقایقی پیش و هم‌زمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با حضور گسترده مردم در میدان نقش‌جهان اصفهان آغاز شد.

اقشار مختلف مردم؛ اعم زن و مرد، دختر و پسر، به‌صورت فردی و دست‌جمعی از ساعت‌های اولیه صبح امروز، از مسیرهای مختلف خود را به میدان تاریخی امام رساندند تا در جشن سالگرد چهل‌پنجمین سال پیروزی انقلاب شرکت کنند.

حضور کودکان، نوجوانان و جوانان و با در دست داشتن، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، زینت‌بخش مراسم راهپیمایی امروز در اصفهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان بود.

رئیس قوه قضائیه: انقلاب اسلامی باعث بیداری ملت‌های جهان شد

رئیس قوه قضائیه گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران بود که بیداری در سایر ملت‌ها نیز اتفاق افتاد و این برای نظام سلطه غیرقابل تحمل بود.

به گزارش ایسنا از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز ۲۲ بهمن در جشن سالگرد چهل‌پنجمین سال پیروزی انقلاب در جمع مردم اصفهان در میدان امام، با اشاره به پشت سر گذاشتن ماه بزرگ رجب، اظهار کرد: ماه شعبان فرار سیده و این ماه متعلق به پیامبر اکرم(ص) است و ان‌شاءالله بتوانیم در ماه رجب و شعبان خود را منزه کنیم تا با دل و جانی پاک وارد ضیافت الهی در ماه رمضان شویم. اگر در این دو ماه بتوانیم عنایت خدا را جلب کنیم از رحمت خدا در ماه مبارک رمضان بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: مردم، علما و شهدای اصفهان از ابتدای نهضت امام تا پیروزی انقلاب و بعد از آن تا امروز، پیشتاز در به ثمر رساندن آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب بودند، به‌گونه‌ای که بزرگان این استان، امام(ره) را در طول نهضت یاری و در زمان استقرار نظام، مدیران و مردم استان کمک شایانی کردند، در زمان جنگ نیز بخش قابل توجهی از مسئولیت‌ها بر عهده جوانان این استان بود و از این استان در سه قوه نظام جمهوری اسلامی شهدای بزرگ و به نامی هستند.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: قبل از انقلاب دنیا به دو قطب کاذب غرب و شرق تقسیم شده بود و هر کشوری که خارج از این دو قطب بود، به انحاء مختلف سد راه آن می‌شدند. اجازه و اختیار کشورها در اختیار خود آنها نبود و تبعیت از نظامات بین‌الملل ساخته شده لازم و واجب بود و کشورها اجازه تحصیل علم و فناوری و استفاده از امکانات روز را نداشتند و حتی اختیار منابع خود را در دست نداشتند، هر کشور برای زندگی باید به یکی از دو قطب شرق و غرب وابسته می‌بود و در این زمان لازم بود کشوری با فرهنگ، آرمان و هدف قوی به صحنه بیاید و این نظم جهانی را بر هم بزند.

حجت‌الاسلام اژه‌ای افزود: امام خمینی(ره) با آموزه‌های قرآن و اسلام و عاشورا، قیام کردند و با توکل به خدا و تکیه به دین و اعتماد به مردم توانستند کشور را که بیگانگان در همه تار و پود آن نفوذ کرده بودند، به استقلال برسانند و این امری شبه معجزه بود که در سال ۵۷ اتفاق افتاد.

وی گفت: سیاست‌مداران و تحلیلگران آن دوران باور نمی‌کردند که مردمی بدون وابستگی به غرب و شرق نظامی را که وابسته به شرق و غرب بود را سرنگون کنند.

اژه‌ای گفت: تکیه به اسلام ناب و وجود رهبری مقتدر و مردم متدین که اعتماد کامل به رهبر خود داشتند، باعث پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن شد، امام خمینی(ره) با اینکه هنوز رژیم شاهنشاهی مستقر بود، با  قدرت، اعتماد و ایمان زیاد وارد بهشت زهرا شدند و فرمودند من به پشتیبانی این مردم، دولت تعیین می‌کنم و تو دهن این دولت می‌زنم. در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ایمان و توکل امام و تبعیت و همراهی مردم باعث تشکیل نظام جمهوری اسلامی شد.

این مقام مسئول بیان کرد:  بعد از انقلاب اسلامی ایران بود که بیداری در سایر ملت‌ها نیز اتفاق افتاد و این برای نظام سلطه غیرقابل تحمل بود، لذا یک سال و نیم از انقلاب نگذشته بود که یک جنگ تمام عیار همه‌جانبه به ایران تحمیل کردند. صدام به نیابت از ۲ قطب به ایران حمله کرد و باور داشت که ظرف ۳ روز ایران را می‌گیرد. علاوه بر حمله صدام، یک جنگ تمام عیار داخلی هم راه انداختند و در این زمینه جریان‌های چپ و مارکسیستی، سلطنت‌طلبان، جریان نفاق و التقاط همزمان درگیری داخلی ایجاد کردند.

‌مردم با وجود مشکلات، پای انقلاب ایستاده‌اند

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: حضور مردم در همه صحنه‌ها، دلیل پشت سرگذاشتن همه مشکلات و بحران‌ها در سال‌های بعد از انقلاب بوده است. بعد از ۴۵ سال و با وجود همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی که مردم با آن درگیر هستند، از جمله مشکل اشتغال، ازدواج جوانان و… اما ملت در همه صحنه‌ها حضور داشته و این ناشی از عنایت خداوند است.

وی گفت: مشکلات کشور با کمک مردم پشت سر گذاشته می‌شود و این مردم همواره برای تعیین سرنوشت خود و دفاع از اسلام، عزت و کرامت خود در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

محسنی اژه‌ای افزود: انقلاب اسلامی نه تنها برای ایران، بلکه برای دنیا، عطیه الهی بود. انقلاب اسلامی، ایران را مستقل کرد و به مردم آزادی و استقلال داد و دست بیگانگان را از امکانات، منابع و سرنوشت کشور کوتاه کرد. امروز آمریکا و صهیونیست‌ها ذلیل شده‌اند، زیرا یک جریان کوچک از مقاومت به نام حماس، چهارماه مقابل اسرائیل ایستادگی کرده است. اسرائیل امروز از هر زمان مستأصل‌تر است و کسانی که زمانی ایده نیل تا فرات داشتند، به‌قدری ذلیل و ضعیف شده که نمی‌دانند چطور بقا خود را حفظ کنند.
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: ایرانِ ما امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد و دارای قدرت بازدارندگی در دنیا و منطقه است. با این وجود، دشمن هنوز هم توطئه می‌کند و با جنگ ترکیبی و مبارزه با مسائل فرهنگی و ارزشی‌، کشور را به بحران می‌کشاند. کسی که امروز با حجاب و حیا مبارزه می‌کند، صرفا یک فرد مخالف حجاب نیست، بلکه جریانی از دشمن پشت سر او ایستاده است.

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه دشمن با فشار اقتصادی در پی از میدان خارج کردن و ناامید کردن مردم است، اظهار کرد: مسئولان ما بیشترین دِین را به مردم، جوانان و خانواده‌های شهدا دارند. مسائل مهمی در کشور هستند که باید برای آنها تلاش مضاعف کرد؛ یکی از مهم‌ترین مسائل اقتصاد و معیشت مردم است و ذیل این موضوع، مسئله اشتغال جوانان، یکی از مسائل مهمی است که دولت، مجلس و قوه قضائیه برای حل آن تلاش می‌کنند، بدون حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و بخش خصوصی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال ممکن نیست.

وی ادامه داد: از دیگر مسائل مهم، مسئله آب است که در این دو سال در استان اصفهان اتفاقات خوبی افتاده و گام‌های خوبی برداشته شده است. زیربنای همه مسائل، امنیت و فرهنگ هستند که در صورت لطمه خوردن این دو حوزه، سایر بخش‌ها نیز دچار مشکل خواهند شد، لذا باید مسئولان با کمک مردم و تلاش جهادی مسائل و مشکلات مردم را حل کنند.
جشن انقلاب در اراک برگزار شد

‌جشن انقلاب دقایقی پیش با حضور پرشور مردم در میدان شهدای شهر اراک برگزار شد.

اگرچه ساعت رسمی آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح اعلام شده، اما قرار بود جشن انقلاب ساعت ۹ آغاز شود و اقشار مختلف مردم اراک بویژه دانش آموزان به موقع در میدان شهدای اراک که محل برگزاری جشن است حاضر شدند و جشن آغاز شد.

برنامه های محتلف از جمله اجرای سرودهای انقلابی با حضور گروه های سرود از مدارس، پذیرایی از مردم، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری، حضور خواننده، اجرای برنامه های شاد کودکانه و … از بخش های مختلف این مراسم است.

اقشار مختلف مردم در این مراسم پلاکاردهایی در دست داشتند که شعارها و جمله هایی چون «تا آخر ایستاده ایم»، «مرگ بر امریکا»، «امریکا در همه جنایاتی که امروز در فلسطین اتفاق می افتد شریک جرم است» و … بر روی آنها نوشته شده بود.

در حاشیه این مراسم غرفه هایی جهت اهدای بادکنک و پرچم به کودکان و همچنین پذیرایی از مردم از سوی شهرداری اراک برپا شده بود.

مردم گرد آمده در میدان شهدای اراک تا دقایقی دیگر راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن را آغاز خواهند کرد و با گذر از مسیر مشخص شده، در نهایت در مصلای بیت المقدس گرد هم خواهند آمد و به سخنان نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سخنران این مراسم گوش خواهند سپرد.

‌حمایت قاطع کرمانشاهیان از انقلاب

‌مردم کرمانشاه، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، اعلام کردند که همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

مردم انقلابی کرمانشاه، از دقایقی پیش با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اعلام کردند که برخلاف یاوه گویی دشمنان، همچنان محکم و استوار پای انقلاب ایستاده‌اند.

این راهپیمایی در شهر کرمانشاه از ساعت ۹:۳۰صبح از میدان انقلاب اسلامی آغاز شد و هم اکنون راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ۲۲ بهمن ماه، یوم‌الله است، یوم الله و …‌ به سمت میدان آزادی در حال حرکتند.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و کودکان گرفته تا زن و مرد در راهپیمایی امروز خودنمایی می‌کند. بسیاری از راهپیمایان هم بصورت خانوادگی در این مراسم شرکت کرده‌اند.

در مسیر راهپیمایی هم ایستگاه‌های فرهنگی بسیاری برپا شده و گروه‌های سرود دانش‌آموزی به اجرای برنامه می‌پردازند.

سخنران این مراسم در کرمانشاه آیت‌الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

راهپیمایی۲۲ بهمن در بیش از ۵۰ نقطه استان کرمانشاه نیز در حال برگزاری است.

مردم بجنورد آماده خلق حماسه‌ای دیگر

‌مردم بجنورد مرکز خراسان شمالی در حال آماده شدن برای خلق حماسه‌ای دیگر به پاس چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی هستند.

میدان شهید بجنورد، میعادگاه مردم برای آغاز راهپیمایی دیگری برای چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است تا این مسیر را برای حرکت در مسیر آرمان‌های آن، ادامه دهند.

حضور اقشار مختلف در میعادگاه به چشم می‌خورد. هوا چندان گرم نیست اما ۲۲ بهمن، اما حضور مردم گرمابخش آن شده است. همانگونه که در این چهل و پنج سال آن را گرما بخشیده‌اند.

بازاری‌ها با در دست داشتن پرچم‌های ایران آمده اند در این راهپیمایی سراسری با حضور پرشور شرکت کنند.

دانش آموزان و دانشجویان نیز به میدان آمده‌اند و با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف، بصیرتی که انتظار می‌رود را به رخ کشیده اند.

بجنورد دیار فرهنگ‌ها است و قومیت‌های مختلف اعم از فارس، کرد، ترک، ترکمن، تات و… در مراسم حضور دارند. وحدت بی مثال آن‌ها همانند گذشته زبان زد خاص و عام است و همانند تیری در چشمان غرب نشینان و استکبار بوده‌اند.

غرفه‌هایی در مسیر راهپیمایی نیز به چشم می‌خورد که دستاوردهای نظام را برای مردم به نمایش گذاشته است. هرچند مردم می‌دانند که توفیقات انقلاب اسلامی با زمان طاغوت قابل مقایسه نیست.

پایان بخش این راهپیمایی در بجنورد نیز، سخنان معاون پارلمانی رئیس جمهور خواهد بود که در بلوار مصلی انجام می‌شود.

قرار است مردم در سراسر استان خراسان شمالی فریاد «الله و اکبر» سر بدهند و در ۱۱۵ نقطه از این استان باری دیگر استکبار جهانی را مغلوب بصیرت خود نمایند.

خروش مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

‌راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در استان خراسان شمالی برگزار شد.

این مراسم صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و مردم در آن نشان دادند همچنان پای عهدی که با امام و شهدای خود بسته‌اند، حاضر بوده و در بزنگاه‌های مختلف، مستحکم پشت نظام ایستاده‌اند.

مردم شهید پرور و انقلابی خطه شمال خراسان، امسال نیز با شور و اشتیاق در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند تا نشان دهند همانگونه که ۴۵ سال پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، از این پس نیز با قدم‌هایی استوار ادامه مسیر را طی می‌کنند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت خواهند کرد.

مردم ولایتمدار خراسان شمالی در ۱۱۵ نقطه از این استان، فریاد «الله اکبر» سر دادند و یاد امام و شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند تا همه بدانند معنا و مفهوم انسجام ملی چیست.

مسیر راهپیمایی در مرکز استان نشان می‌داد همه پای کار نظام و انقلاب هستند. زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر، بازاری و کارمند و… همه بودند. مسیر راهپیمایی مملو از جمعیتی بود که فریادهای ضد استکباری هر کدام از آن‌ها لرزه بر اندام خود فروختگان غرب پرست و همچنین تروریست‌هایی که دنبال ناامنی در منطقه هستند می‌انداخت.

این‌ها نشان داد مردم دین خود به انقلاب را ادا کرده و با بصیرت بی نظیرشان، مسیر خود از فتنه‌ها را جدا می‌کنند تا درخت تنومند ۴۵ ساله انقلاب همچنان رشد کرده و زیرسایه آن در راستای آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب به رهبری آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) حرکت می‌کنند.

همچنین برنامه‌های متنوع و بانشاط فرهنگی و بصیرتی نیز با برپایی غرفه‌های مختلف از جمله برای کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی برگزار شد تا مردم از آن‌ها بهره مند شوند.

مردم استان در این ۱۱۵ نقطه از استان ولایتمدار، پرچم‌های ایران اسلامی را به همراه داشتند و باری دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن حضور خودشان ثابت کردند که با وجود مشکلاتی اقتصادی همچنان پای این نظام و انقلاب هستند و مشکلات را پای اصل انقلاب نمی‌گذارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری: ۷۰۰۰ واحد تولیدی احیا شده‌اند

‌معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: در دولت سیزدهم تلاش‌ها برای توسعه کشور، اشتغال‌زایی و رفع کاستی‌ها با قدرت بسیار در حال انجام است.

سید محمد حسینی در راهپیمایی باشکوه مردم بجنورد، مرکز خراسان شمالی به‌مناسبت ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: دولت سیزدهم عزمی جدی برای رفع مشکلات کشور دارد و در این مسیر به اشتغال‌زایی مشغول است و تاکنون ۷۰۰۰ واحد تولیدی کارگاه و کارخانه که تعطیل یا نیمه‌تعطیل بودند، احیا شده‌اند.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه و … انجام شده است و خدمات انجام‌شده از جمله گازرسانی‌ها و آبرسانی‌ها به نقاط دوردست و محروم و همچنین توجه به فناوری و فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان نویدبخش توسعه بیش از پیش کشور است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حقیقتی برخاسته از سنت الهی است و بر پایه مردم‌سالاری و نقش بنیادین مردم به مسیر خود ادامه خواهد داد، افزود: رژیم طاغوت و شاهنشاهی در واقع صرفاً یک ژاندارم در منطقه و فرمانبران استکبار به‌ویژه آمریکای جنایتکار بودند و هیچ اراده‌ای از خودشان نداشتند.

حسینی با تاکید بر اینکه تلاش و پویایی در جای جای نقاط کشور مشهود است، گفت: رئیس جمهوری با تمام قوا در حال کار است تا امور به نتیجه برسد که البته این اقدامات نیازمند فرصت است و به نتیجه خواهد رسید.

وی همچنین بیان کرد: بعد از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی، مردم با همان شور و نشاط پای انقلاب ایستاده‌اند. همه ما باید نقش‌آفرین باشیم و قدر انقلابی را که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است بدانیم.

وی حضور اقشار، اقوام و مذاهب مختلف مردم در راهپیمایی را تجلی‌بخش وحدت و همبستگی دانست و ادامه داد: این انقلاب و نظام برخاسته از اعتقادات و باورهای دینی است و امام راحل نیز هرچه گفتند براساس قرآن، اسلام و آموزه‌های دینی بود.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه با تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبار رو به رو هستیم، اما دائماً رو به پیشرفت بوده‌ایم و جایگاه ما به لحاظ علمی، فناوری و در حوزه‌ها گوناگون ارتقای چشمگیری یافته است و با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: پیش از انقلاب حتی پزشک عمومی هم نداشتیم و اگر کسی سرما می‌خورد پزشک‌های بنگلادشی، پاکستانی و هندی مردم را معاینه می‌کردند، اما اکنون بیماران از کشورهای همسایه به ایران می‌آیند تا توسط پزشکان و کادر درمان ایرانی مداوا شوند.

به گفته او، دولت در تلاش است تا سرمایه‌های کشور به‌صورت متوازن توزیع شود و فاصله طبقاتی کاهش پیدا کند.

وی افزود: همان پرچمی که امام آن را برافراشت، همچنان برافراشته است و در خاورمیانه، کشورهای اسلامی و سایر قاره‌ها الهام‌بخش سایر کشورها بوده است و آن‌ها متوجه شدند که می‌توانند مستقل و آزاد باشند و تحت سلطه اجنبی نباشند.

حضور پر شور مردم دیار علویان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

‌مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شرکت کردند.

امروز شهرهای مازندران مانند سایر رویدادهای انقلابی شاهد شور و شعف همدلی و یکپارچگی است. حضور اقشار مختلف، پیر و جوان، خرد و کلان در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی، یک صدا فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر می‌دهند.

مردم شهرستان نوشهر مانند سایر شهرهای کشور در سالگرد چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

مردم شهرستان نور هم ر دیگر تعهد خود را به انقلاب اسلامی اثبات و در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب مشارکت کردند.

اقشار مختلف مردم، ورزشکاران، دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن حضور دارند.

حضور مردم دیار هزار سنگر در جشن پیروزی  انقلاب

‌مردم همیشه در صحنه شهرستان آمل با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ‌چهل و پنجمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتند.

راهپیمایی امسال مردم شهرستان آمل از صبح امروز ۲۲ بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان، پیر وجوان و مرد و زن  در صف های به هم پیوسته در مسیر میدان قائم (عج)، بلوارامام خمینی، میدان ۱۷شهریور و در ادامه بلوار طالب آملی تا آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و گلزار شهدای این شهر وحدت و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

در طول مسیر راهپیمایی، گروه های مردمی و جوانان با حمل پرچم های طولی سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران، شکوه و جلوه خاصی به راهپیمایی امسال دیار حماسه سازان سال ۱۳۶۰ در بهمن سال ۱۴۰۲ بخشیدند.

مردم آمل در این راهپیمایی با فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل»، «ای رهبر آزاده؛ آماده‌ایم آماده » خشم و انزار خود را از دخالت ها و جنایت های ظالمانه استکبار علیه ملت و کشور اسلامی ایران اعلام کردند.

راهپیمایان آملی همچنین بر حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های امام و شهدا و انتقال آن به نسل آینده تاکید کردند.

حضور مسئولان دستگاه قضایی مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

‌رئیس کل دادگستری مازندران، معاونین، قضات و کارکنان دادگستری استان همگام با ملت بزرگ ایران، با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدای گرانقدر، با مقام معظم رهبری تجدید بیعتی دوباره کردند.

به گزارش مشهدنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ساری، اقتدار، عزت‌ و رهایی از سلطه را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، نمایش اتحاد، اقتدار ملی، انسجام اسلامی و همچنین حفظ وحدت میان مردم و مسئولان است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است که از دستاوردهای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست و پاسداری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: بزرگی و شکوه کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به لطف خداوند متعال، این انقلاب هر روز قدرتمند تر و تاثیرگذارتر از گذشته، بر قله های افتخار و شکوه خواهد درخشید.

رئیس کل دادگستری مازندران، در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات را میدان نمایش بصیرت و ولایت‌مداری مردم عنوان کرد و با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در این رویداد مهم، تصریح کرد: انتخابات، نماد دموکراسی، اقتدار نظام و مشارکت و استمرار مردم در انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه مهم دانست و تاکید کرد: ان شاء الله قضات و کارکنان دادگستری کل استان مازندران نیز با حضور پرشور در انتخابات همگام با ملت ایران، دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهند ساخت.

برپایی میز خدمت قضایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و ارائه مشاوره حقوقی به مردم در مرکز استان و حوزه های قضایی سراسر مازندران از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

معاون رئیس جمهوری: قدرت‌های دنیا در صف خرید تسلیحات نظامی از ما هستند

‌معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه تحریم‌ها موجب تقویت کشور شد و دیگر اثرگذار نیست، گفت: افتخار این را داریم در حوزه نظامی به کشور مقتدری تبدیل شدیم به‌طوری که قدرت‌های دنیا در صف خرید تسلیحات نظامی از ما هستند.

محمد دهقان امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم، تقارن اعیاد شعبانیه و عید انقلاب را تبریک گفت و از حضور پرشور ملت ایران به‌ویژه مردم سربلند و پرافتخار مازندران در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: این مراسم مقدمه‌ای برای حضور پرافتخار مردم  در ۱۱ اسفند ماه پای صندوق‌های رای است که زمینه استحکام هرچه بیشتر امنیت و آرامش کشور را فراهم می‌کند.

او ادامه داد: ۴۵ سال پیش در چنین روزی، انقلاب بزرگ اسلامی ایران به پیروزی رسید، ملت ایران در طول سال‌های قبل از انقلاب گرفتار حاکم‌هایی بودند که به‌جز حقارت و جنایت، تحقیر ملت ایران چیزی بلد نبودند، شاه‌ها ما تحت فرمان سلطه بیگانگان بودند و به‌خاطر سست عنصری در برابر شاه‌ها تسلیم می‌شدند.

وی بیان کرد: شعار محوری انقلابیون «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود که مردم در روز ۲۲ بهمن ۵۷ استقلال خودشان را بازیافتند و دشمنان ما در ۴۵ سال گذشته هیچ‌گاه از تلاش و توطئه برای از بین بردن استقلال کشور فروگذار نکردند.

دهقان ادامه داد: دشمنان با فتنه‌انگیزی‌های پیچیده و توطئه تجزیه کشور، با ایجاد جنگ تحمیلی به‌دنبال ایجاد وابستگی و سرسپردگی کشور بودند که همه توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه ملت ایران با همه توطئه‌ها سربلند ایستادند و همه تحریم‌هایی که برای فلج کردن کشور ما طراحی شد، امروز کم‌اثر شد، بیان کرد: ملت ایران از زیر آوار تحریم‌ها بیرون آمد و تحریم‌ها دیگر اثر ندارد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی در زمینه کشاورزی و صنعتی در حال پیشرفت فوق‌العاده‌ای است و در زمینه دارو و علم پزشکی به خودکفایی رسیده است و دشمن تلاش دارد، جلوی پیشرفت کشور را بگیرد. بنابراین امروز مردم با حضور پرشورشان پایه‌های نظام را استحکام بخشیدند و در ۱۱ اسفند مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد.

یک مسئول: حضور مردم در انتخابات ضامن تقویت جمهوری اسلامی است

‌مسئول سیاسی سپاه کربلا گفت: مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات ضامن تقویت و استحکام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است.

حمید جعفری امروز ۲۲ بهمن، به عنوان سخنران مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم انقلابی شهر زیراب گفت: حضور حداکثری مردم به‌رغم مشکلاتی که وجود دارد حامل پیام مهم به دشمنان است و آن پیام این است که مردم با وجود همه مشکلات پای انقلاب هستند.

حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی دشمنان را مایوس کرد

حجت الاسلام جعفری امام جمعه پل‌سفید نیز در سخنرانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شهر پل سفید گفت: در وصیتنامه امام و در بیانیه گام دوم انقلاب، حضور مردم در صحنه‌های انقلاب بسیار مهم و ارزشمند عنوان شده است و اگر مردم نباشند انقلاب هم نیست.

جعفری گفت: دشمنان این نظام باید ببینند که چگونه دهه هشتادی و دهه نودی مهر و عشق به نظام را در دل خود دارند.

امام جمعه پل سفید اظهار کرد: انقلاب برای ما امنیت و آسایش آورد و به همین خاطر روز به روز محبت انقلاب نزد مردم بیشتر می‌شود.

وی اشاره کرد: ان شاء‌الله به کوری چشم دشمنان این ملت و دشمنان شیعه، انتخابات هم مانند ۲۲ بهمن پرشور و با نشاط برگزار خواهد شد.

در این مراسم بر اساس طرح حمایت از جوانی جمعیت از مادرانی که دارای چهار فرزند هستند، تقدیر شد.

گرگانی ها آماده خلق افتخاری دیگر…

‌لحظاتی پیش راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همزمان با نخستین روز از چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دارالمومنین گرگان آغاز شد.

از نخستین ساعات صبح امروز زنان، مردان و کودکان گرگانی با تجمع در چهارراه میدان تا میدان شهرداری، خود را برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن آماده کردند.

حضور دانش‌آموزان دختر و پسر دهه نودی و هشتادی که علاوه بر پیشانی‌بند «لبیک یا خامنه‌ای»، «یا فاطمه (س)»،«یا حسین (ع)» و «یا اباالفضل (ع)»، پرچم‌های سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر دست داشتند در کنار دیگر اقشار جامعه، اعم از دانشجویان، طلاب، بازاریان، پزشکان و پرستاران، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شور وصف ناپذیری را به این اجتماع مردمی بخشیده است.

پوسترها و پلاکاردهای دست نوشته ‌«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دستان اغلب راهپیمایان قرار دارد و برخی از شرکت‌کنندگان با ساختن آدمک‌هایی با چهره‌های سران کشورهای استکباری در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهونیستی و حامیان آنها، خشم و انزجار خود را از جنایات آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند.

علاوه بر دیگر خیابان‌ها و معابر عمومی شهر گرگان، مسیر چهارراه میدان تا سه راه بهارستان با پرچم‌های سه رنگ ایران و پارچه‌های رنگی تزئین شده است.

ساعت ۱۰ صبح و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی گرگانی‌ها با فریاد «الله اکبر» از چهارراه میدان آغاز و ازدحام جمعیت سبب شد تا حرکت آنها به سمت سه راه بهارستان به کندی صورت بگیرد.

بنابر اطلاعیه صادر شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر شهر گرگان در دیگر مناطق استان رنگین‌کمان اقوام، کردکوی، آق‌قلا، بندر ترکمن، بندر گز، علی‌آبادکتول، رامیان، مینودشت، کلاله، گنبدکاووس، آزادشهر، مراوه‌تپه، گالیکش و گمیشان در حال برگزاری است.

از سوی این شورا مسیرهای راهپیمایی برای نگین شهر، بهاران، کرند، صادق آباد، سرخنکلاته، نوکنده، سیمین شهر، خان ببین، دلند، نوده، گیلداغ، تاتار علیا، فاضل آباد، مزرعه، سنگدوین، دوزین، ینقاق، انبارالوم، قروق، اینچه‌برون و داشلی‌برون اعلام شده است.

علاوه بر مرکز استان و شهرستان‌ها، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در بخش‌ها و روستاهای دور و نزدیک به خصوص روستاهای مرزی استان برگزار می‌شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا: تکلیف ما برای تشکیل مجلسی قوی، سنگین است

‌رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه در آینده نقش ایران بسیار زیاد است، گفت: تکلیف ما برای حضور در انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی، تکلیف سنگینی است.

آیت‌الله سعیدی امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، در میان جمع کثیری از مردم استان گلستان، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب به مردم ولایت‌مدار این خطه سرسبز، اظهار کرد: ایران امروز به‌عنوان پنجمین قدرت تاثیرگذار و عرصه بین‌الملل جایگاه عظیمی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم با توجه به این جایگاه می‌توانند نقش خود را در این حرکت بزرگ انقلاب در عرصه داخلی و بین‌المللی مشخص کنند، گفت: باید هوشیار باشید و بدانید امروز جایگاه ایران در عرصه بین‌الملل و منطقه چیست.

او با اشاره به اینکه دولت سیزدهم وارد عرصه تلاش شده و موفقیت‌هایی را کسب کرده است، افزود: سه هفته قبل، بانک جهانی اعلام کرد دولت ایران توانسته است تورم را کنترل کند.

سعیدی با بیان اینکه این دولت اهتمام جدی در پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام داشته است، گفت: کاهش قیمت مسکن از مسائل مهمی است که در این دولت اتفاق افتاده، کنترل فساد و دیپلماسی با شرق و غرب نیز از اقدامات مهم دیگر این دولت است.

وی با بیان اینکه بزرگترین چالش این دولت، معیشت مردم است، ادامه داد: قطعاً دولت در رفع تحریم‌ها و بهبود وضع مردم با کمک مجلس قوی در حال تلاش است‌.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه متغیرهایی منطقه‌ای بسیار مهم است، گفت: بعد از انقلاب گرایش به اسلام زیاد شد و بعد از غزه، سیر صعودی گرفت‌. در فرانسه در این چند ماه اخیر ۲۰ هزار نفر مسلمان شدند.

سعیدی با بیان اینکه پدیده جنگ غزه بسیار مهم است، افزود: اقتدار رژیم صهیونیستی که چهار عامل ارتش، سیستم اطلاعاتی، ایجاد ترس و حمایت کشورهای بزرگ را داشت، اکنون فرو ریخته است.

وی با اشاره به پیامدهای بین‌المللی جنگ فلسطین، بیان کرد: تغییر در معادلات آینده و انزوای شدید رژیم صهیونیستی و خارج شدن از گردونه راهبرد اروپا و آمریکا سرنوشتی است که پیش‌بینی رهبر انقلاب نیز بود.

او با اشاره به وضعیت آینده یمن و حزب‌الله، گفت: این‌ها وارد عرصه شده و هزینه پرداخت کردند. ملت ایران در معادله‌ها نقش مهمی دارد و وجود مجلس قوی و نیرومند در این معادلات تاثیرگذار است‌.

سعیدی با اشاره به اینکه در آینده دنیا، نقش ایران بسیار زیاد است، گفت: تکلیف ما برای حضور در انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی، تکلیف سنگینی است.

وی با بیان اینکه دنیا در پیچ مهم تغییر و جابه‌جایی قدرت است، اظهار کرد: این یعنی انتقال قدرت از آمریکا تک‌قطبی به قدرت‌های چندقطبی.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ما به‌عنوان یک ملت انقلابی نقش بسیار مهمی داریم، بیان کرد: باید گستره دیدمان را وسعت دهیم، ما در حال حرکت به سمت قله، درپی زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) و شکل‌دهی حکومت جهانی اسلامی هستیم.

سعیدی با اشاره به اینکه ما در مسیر بازگشت تمدن اسلامی هستیم، گفت: تمدن غرب در دوران پیری است و ما در مسیر تمدن نوین اسلامی قرار داریم.

وی با بیان اینکه جهان درگیر دو جنگ مهم است، افزود: جنگ روسیه و اوکراین و جنگ غزه ادامه دارد و ما نمی‌توانیم در آنها بی‌طرف باشیم، ما تکلیف داریم در برابر ظالمان به مقابله برخیزیم و موضع دقیق خود را مشخص کنیم.

تجدید میثاق دوباره مردم کردستان با آرمان‌های انقلاب

‌همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم اللە ۲۲ بهمن، در همە شهرهای کردستان آغاز شدە است.

از ساعت صبح ۱۰ امروز راهپیمایی یوم اللە ۲۲ بهمن بە صورت همزمان با سراسر کشور و با حضور مردم غیور در کردستان آغاز شد.

بار دیگر مردم کردستان، بە خیابان‌ها آمدەاند تا تجدید میثاقی داشتە باشند با آرمان‌های انقلاب و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» لرزە بە اندام دشمن بیندازند.

کردستانی‌ها در این روز خجستە با سر دادن شعارهای«مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن تصاویری از امام و رهبری بار دیگر در این جشن باشکوە حضور پیدا کردند.

راهپیمایی باشکوە ۲۲ بهمن در شهر سنندج امروز از میدان آزادی شروع و در مسیرهای فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام (رە) امتداد و در سە راەحبیبی بە پایان می‌رسد.

آقاجانپور: مشارکت عمومی در انتخابات از مظاهر اقتدار کشور است

‌رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در پیش است و یکی از مظاهر اقتدار کشور، مشارکت عمومی در انتخابات است.

حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد شهدای انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور مردم کردستان در راهپیمایی امروز، اظهار کرد: امروز توفیق حضور در اجتماع پرشور مردم سنندج را که پاسخی مهم به دشمنان است، پیدا کردم تا این جشن پیروزی را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: در این روزها، خداوند بر ملت ایران منت نهاد و انقلاب را به پیروزی رساند. من از آن روزها یادآوری می‌کنم که مردم حضور پیدا می‌کردند و با مشت‌های گره‌کرده، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‌زدند.

او علت استقلال‌خواهی مردم ایران را در آن زمان وابسته بودن کشور به بیگانگان دانست و گفت: مردم زمان انقلاب اعلام کردند که نمی‌خواهیم وابسته باشیم، بلکه می‌خواهیم مستقل باشیم و روی پای خود بایستیم. حاکمیت ما باید اسلامی باشد و قانونی که بر کشور حاکم است ارزش‌های دینی و اسلامی داشته باشد و این خواسته‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

آقاجانپور بیان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تداوم توطئه‌های خود، جنگی را بر ما تحمیل کرد تا نظام تازه‌تأسیس انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما ملت ایران، بیش از ۵۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند تا این استقلال و اقتدار بماند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در زمان جنگ تحمیلی کشور ما تجهیزات کافی برای دفاع نداشت، اما امروز نیروهای مسلح ایران برای حفظ استقلال و امنیت کشور و ناموس این مرز و بوم در اوج اقتدار است.

به گفته او، ما برای اولین‌بار در تاریخ ایران هواپیمای جنگی و کشتی و ناو جنگی و موشک‌هایی تولید کرده‌ایم.

آقاجانپور ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و ماهواره‌هایی کاملاً بومی و ایرانی با ماهواره‌بر سیمرغ را برای اولین‌بار در تاریخ ایران، بیانگر پیشرفت‌های کشور از نظر علمی و نظامی دانست و افزود: ایران اسلامی امروز در کنار اقتدار نظامی و دفاعی نیازمند حضور در صحنه مردم و مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و یکی از مظاهر اقتدار کشور مشارکت عمومی در انتخابات است. بر همین اساس، اگر در دوران دفاع مقدس همه تکلیف می‌دانستیم که در جبهه حضور پیدا کنیم، امروز هم حضور در انتخابات ضروری است، به مثابه حضور در میدان جنگ و مانند نماز که هم واجب شرعی و هم تکلیف ملی است.

به گفته او، دشمنان امروز می‌خواهند که در انتخابات شرکت نکنیم، چراکه می‌خواهند امنیت و اقتدار ما را از بین ببرند و می‌خواهند در صحنه نباشیم.

وی در ادامه سخنان خود، به حملات رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های غزه و کشتار مسلمانان بی‌دفاع اشاره و اضافه کرد: امروز تقابل جبهه حق و باطل است که در یک طرف آن یزید و یزدیان هستند و در طرف دیگر حسین و حسینیان قرار دارند، موضع ایران، موضع جبهه حق است و هیچ‌وقت زیر بار ظلم نمی‌رود و همواره با اقتدار در عرصه است.

خروش انقلابی ‌اردبیلی‌ها در جشن پیروزی انقلاب

‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور چشمگیر مردم ولایی و انقلابی استان اردبیل از ساعت ۱۰:۳۰ شروع شده است.

به گزارش مشهدنیوز ، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در اردبیل از ایستگاه سرعین و میدان شریعتی این شهر شروع شد.

همزمان در شهرهای مشگین شهر، خلخال، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی، بیله سوار، سرعین، کوثر استان اردبیل هم مردم با حضور در محل‌های اعلام شده با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهد کردند.

قرار است در کنار برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن و باشکوه ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم، گروه سرود در اردبیل اجرای برنامه کرده و نمایشگاهی از توانمندی‌های ۴۵ ساله نیز در معرض دید عموم قرار گیرد.

حضور خانواده ها، پیشکسوتان جبهه و جنگ، جانبازان و ایثارگران دانش آموزان در این مراسم چشمگیر بود.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حجت را برای مسئولان در خدمت‌رسانی تمام کرد

‌استاندار اردبیل گفت: حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حجت را برای مسئولان در خدمت‌رسانی صادقانه تمام کرده و ما باید با تلاشی مضاعف در دولت سیزدهم سعی کنیم تا خدمتگزاری لایق و شایسته برای مردم باشیم.

سیدحامد عاملی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران جشن ۴۵ سالگی خود را با شکوه و عظمت تمام برگزار کرد و این دشمنان بودند که با وجود تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های معاند سعی می‌کردند تا عمر این انقلاب را پایان یافته خطاب کرده و به نوعی در اراده و عزم ملت تزلزلی به وجود آورند.

وی خاطر نشان کرد: این حضور مردم حجت را برای مسئولان در خدمت‌رسانی صادقانه تمام کرده و ما باید با تلاشی مضاعف در دولت سیزدهم سعی کنیم تا خدمتگزاری لایق و شایسته برای این مردم بی‌ادعا باشیم.

استاندار اردبیل گفت: تمام یاوه‌گویی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر نشان از ذلت حقیقی آنها است که در برابر جبهه مقاومت نتوانسته حرکتی را انجام دهد، بلکه با هیاهوهای کاذب سعی می‌کرد تا افکار عمومی را به سمت و سوی دیگر هدایت کند.

عاملی افزود: شکست مفتضحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و مقاومت مردم غزه نشان داد که اگر امت اسلامی به پا خیزند شیطان بزرگ و ایادی منطقه‌ای آنها نمی‌توانند ذره‌ای به این حاکمیت ضربه وارد کرده و یا بخواهند اهداف شوم خود را پیاده کنند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: تکرار حضور مردم شهید پرور در ۱۱ اسفند می‌تواند قدرت بازدارندگی عظیمی را به همراه داشته باشد و قطعاً در این مسیر ما می توانیم به پیروزی‌های بیشتری نیز دست پیدا کرده و توفیقات الهی را در مسیر قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران به عینه مشاهده کنیم.

دشمن به دنبال تضعیف فضای انتخاباتی است

‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن در یک انتقام‌جویی به دنبال تضعیف فضای انتخاباتی است تا از شکوه و عظمت حضور مردم کاسته و به نوعی اهداف شوم خود را پیاده کند.

وحید جلال‌زاده امروز 22 بهمن در مراسم راهیپمایی با شکوه مردم اردبیل در سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دهه فجر دهه امید آفرینی و امید به آینده است، گفت: مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان فرمودند «خسته شوید ما به قله‌ها نزدیک هستیم»، این در مقابل راهبرد آمریکا و اسرائیل است که می‌خواهند مردم را از آینده ناامید کنند.

جلال زاده ادامه داد: دشمن بعد از ناکامی در فتنه سال گذشته عزم خود را جزم کرده تا مانع از حضور باشکوه مردم ایران در پای صندوق‌های رأی شده و به نوعی زمینه دلسردی و ناامیدی ملت ایران را فراهم کند.

وی تصریح کرد: دشمن در این انتقام‌جویی به دنبال تضعیف فضای انتخاباتی است تا از شکوه و عظمت حضور مردم کاسته و به نوعی اهداف شوم خود را پیاده کند.

جلال‌زاده افزود: انتخابات در کشور ما حتی در سخت ترین روزهای جنگ و فتنه‌انگیزی دشمنان تعطیل نشده و تجلیل اراده ملت ایران است و باید مردم لبیکی مجدد به امام و خون شهدا داده و در صحنه حاضر باشند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور در انتخابات می‌توان زمینه ناامیدی دشمن را فراهم کرد تا بار دیگر دشمن بداند که مردم پای نظام هستند و هیچ وقت خسته و ناامید نمی‌شوند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: با حضور در انتخابات می‌توان به مظلومیت شهدای فلسطین و مقاومت پاسخی ارزشی داد و ضرورت دارد در این عرصه ما با سیدالشهدا (ع)، شهدا و جان برکفان این نظام معامله کرده و تجدید بیعتی مجدد داشته باشیم.

جلال‌زاده در بخش دیگر سخنان خود به صلابت و صداقت مردم استان اردبیل در دفاع از انقلاب و تقدیم ۳۴۰۰ شهید اشاره کرد و ادامه داد: در راهپیمایی امروز مردم دیار سبلان بار دیگر نشان دادند که ادامه دهنده نهضت سال ۵۷ هستند تا برای همیشه دشمنان و مستکبران را ناامید کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معجزه امام را در اتکا به قدرت مردم و منشأ تولید صلابت برای این کشور یادآور شد و بیان کرد: مردم همچنان ایمان و باوری اعتقاد به این نظام و دستاوردهای آن دارند و هیچ وقت در سنگر دفاع از این نظام کوتاه نمی‌آیند.

جلال‌زاده ضرورت حل مشکلات مردم را در کنار برقراری عدالت و دستیابی به پیشرفت‌های روزافزون یادآور شد و تصریح کرد: استکبار جهانی در این سال‌ها همواره سعی کرده تا بذر ناامیدی و یأس را در دل مردم بیفکند اما هیچ وقت ملت آگاه ایران در تله دشمن نیفتاده است. ۴۵ سال است که ما شاهد موفقیت و حرکت‌های معنوی این ملت در صحنه‌های مختلف هستیم و طعم خوشایند پیشرفت و حرکت رو به جلو در سایه حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشیده شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از فتنه سال گذشته به عنوان فتنه اکبر یاد کرد و افزود: دشمن در فتنه گذشته با جنگ ترکیبی سعی کرد تا به شکوه جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، اما حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن سال گذشته بساط این فتنه‌گری‌ها را برچید و برای همیشه دشمن از اهداف پلید خود ناامید شد.

حضور حماسی مردم لرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

‌مردم غیور لرستان یک بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

در چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم لرستان آغاز شده است.

مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر خرم‌آباد در مراکز شهرستان‌های بروجرد، دورود، کوهدشت، نورآباد، الیگودرز، الشتر، پلدختر، ازنا، سراب دوره و رومشکان با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است.

این مراسم علاوه بر ۱۱ مرکز شهرستان، در ۲۵ شهر و ۲ هزار و ۸۰۰ روستای لرستان برگزار می‌شود که در خرم‌آباد این مراسم ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا، خیابان امام خمینی(ره)، پل انقلاب، خیابان انقلاب، میدان ۲۲ بهمن در حال برگزاری است و سخنران این مراسم نیز رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش است.

در بروجرد نیز این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از میدان رازان، میدان شهدا، میدان تختی آغاز شده، در الیگودرز ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی، چهارراه شهرداری، میدان امام خمینی(ره)، در ازنا ساعت ۱۰ از میدان شهید صادقی، میدان ولی‌عصر(عج)، در دورود ساعت ۱۰ صبح از میدان فرمانداری، میدان ولایت و در پلدختر ساعت ۱۰صبح از میدان شهید بهشتی، خیابان‌ معلم جنوبی، خیابان‌ شهید سلیمانی، خیابان‌ هفتم تیر آغاز شده است.

همچنین راهپیمایی یوم‌الله در کوهدشت از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج)، میدان شهدا، چهارراه الله‌اکبر آغاز شده، در الشتر از میدان امام خمینی(ره)، خیابان‌ آیت‌الله بروجردی، خیابان‌ کهمان، میدان عاشورا، در نورآباد از میدان بعثت، خیابان امام‌ خمینی(ره) میدان امام خمینی(ره)، در چگنی از مصلای نماز جمعه، خیابان امام‌خمینی(ره)، خیابان ولی‌عصر(عج)، در رومشکان از مقابل مسجد امیرالمؤمنین(ع)، میدان امام خمینی(ره)، مقابل آموزش و پرورش، در معمولان از مصلای نماز جمعه، بلوار امام خمینی(ره)، سه‌راه فرمانداری، زاغه خیابان ۲۲ بهمن، خیابان امام‌ خمینی(ره)، اشترینان از میدان امام خمینی(ره)، شهدای گمنام، مؤمن‌آباد میدان بسیج، میدان شهدا، امامزاده ابراهیم(ع)، سپیددشت ایستگاه راه‌آهن، مصلای نماز جمعه، کوهنانی یادمان شهیدان گمنام، مصلای نماز جمعه و در شهرستان بیرانشهر نیز این راهپیمایی از مصلای نماز جمعه، دبیرستان شبانه‌روزی امام‌ خمینی(ره) در حال برگزاری است.

بیعت دوباره ساحل‌نشینان هرمزگانی با آرمان‌های انقلاب‌

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن با حضور ساحل‌نشینان هرمزگانی ومسئولین دولتی و لشکری برگزار شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور پر شکوه مردم ساحل‌نشین استان هرمزگان در شهرستان‌های مختلف این استان با حضور بزرگان و معتمدین هر منطقه و مسئولین بخش‌های مختلف برگزار شد.

مردم استان هرمزگان با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و با سر دادن شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیام انقلاب را به گوش جهانیان رساندند.

مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از جمله مهم‌ترین اشعار مطرح شده در این راهپیمایی بود و روح استکبار ستیزی همچنان در میان اشعار انقلابی پدیدار بود.

این راهپیمایی از مجتمع «ستاره جنوب» آغاز شد و تا پشت فرمانداری بندرعباس ادامه داشت.

پا به پای مردم فارس در جشن ۴۵ سالگی انقلاب

‌همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه در استان فارس با حضور گسترده مردم برگزار شد.

این مراسم در شیراز امروز از ساعت ۹:۳۰ از چهارراه ۱۵ خرداد آغاز شد و به سمت میدان آزادی (قدس) ادامه پیدا کرد. حضور پررنگ مردم بخصوص دهه نودی‌ها در این مراسم به چشم می‌آمد.

از جمله ابتکارهای امسال مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، برپایی غرفه‌هایی در طول مسیر با هدف معرفی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان بود که هر دستگاه متناسب با ظرفیت خود، خدماتی را در غرفه به مردم ارائه می‌کرد.

از دیگر زیبایی‌های این مراسم اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان بود که هم در راهپیمایی شیراز و هم سایر شهرستان‌های استان اجرا شد.

کادر درمان و مدافعان سلامت نیز از قافله خدمت به مردم در مراسم امروز غافل نشدند و در حاشیه مراسم راهپیمایی با برپایی غرفه‌هایی، به ارائه رایگان خدمات سلامت پرداختند.

جهادگران جهاد دانشگاهی فارس نیز در کنار سایر اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارمندان، کارگران، اصناف و … حضور پرشوری در این مراسم داشتند تا باردیگر ثابت کنند همواره پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند.

زهرا فرهی، دانش‌آموز ۱۵ ساله شیرازی در حاشیه این مراسم به خبرنگارگفت: امروز با دوستان و همکلاسی‌هایم در این راهپیمایی حضور یافتم تا نشان دهیم ما کشور خود را دوست داریم و از هیچ کاری برای حمایت از آن دریغ نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: این حضور در راهپیمایی، کمترین کاری است که ما در این سن و سال می‌توانیم انجام دهیم. امیدواریم بتوانیم در آینده اقدامات خوبی برای خدمت به کشور انجام دهیم.

محمد اصلاحی، جوان ۲۵ ساله شیرازی هم به خبرنگار گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، امروز نیز ما باید تابع دستورات رهبر معظم انقلاب باشیم و در هر جایی که نیاز به حضور است، حضوری پررنگ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به‌عنوان یک جوان ایرانی به دنیا می‌گویم که ایران، جوانان غیور و دلاور دارد که در هر جا نیاز به حضور مجاهدانه داشته باشد، قطعاً حضور خواهند یافت، گفت: ایرانیان ملت آزاده و مستقلی هستند که زیر بار حرف زور زورگویان و مستکبران عالم نمی‌روند.

اصلاحی بیان کرد: قطعاً برای انتخابات ۱۱ اسفند هم حضوری پرشکوه پای صندوق‌های رأی خواهیم داشت تا مهر تأیید دیگری برای اقتدار این نظام بر برگ تاریخ بزنیم.

سجاد رنجبر، برادر شهید علی‌اکبر رنجبر از شهدای مدافع امنیت نیز در حاشیه این مراسم، به خبرنگار گفت: امروز با همکاران و خانواده خود با عکس برادر شهیدم در مراسم حضور یافتم تا هم از این طریق یاد شهدا را گرامی داشته شود و هم به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران ادامه‌دهنده راه شهداست و هیچ‌گاه از آرمان‌های آنها کوتاه نخواهد آمد.

وی بیان کرد: ما ملت قدردان و مقتدری داریم که هم قدردان خون شهدا هستند و هم روی اقتدار خود تأکید دارند و به همین دلیل از این مواضع کوتاه نمی‌آیند.

علی مبینی، کارگر ۵۵ ساله نیز که در این راهپیمایی با خانواده خود شرکت کرده است، به خبرنگار گفت: امروز در این راهپیمایی حضور پیدا کردم تا جهانیان بدانند ایرانیان برای حفظ کشور از جان و دل مایه می‌گذارند و زنان و مردان و کودکان آنها پای این انقلاب و کشور ایستاده‌اند.

وی با یادآوری اینکه از خانواده ایثارگران است، افزود: ما در خانواده‌ای بزرگ شدیم که با فرهنگ و آموزه‌های اسلام خو گرفته و یکی از این آموزه‌ها بحث ولایتمداری است و ما هم تابع امر و فرمان ولی فقیه هستیم و هر جا که امر فرمایند، قطعاً حضوری پرشور خواهیم داشت.

مبینی تأکید کرد: هر زمان که رهبر تأکید فرمایند ما در صحنه حضور پیدا خواهیم کرد و مانند امروز حضوری پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه هم خواهیم داشت.

مریم ادیانی، فرهنگی ۳۵ ساله شیرازی هم به خبرنگارگفت: همه ملت ایران یک ملت یکپارچه و واحد است که همواره بر حفظ استقلال و آزادی و اقتدار کشور خود تأکید دارد و این همان شعاری است که انقلابیون سردادند تا این انقلاب به پیروزی برسد.

وی با یادآوری اینکه برای این انقلاب خون‌های زیادی اهدا شده است و قطعاً وظیفه داریم قدردان این خون‌ها باشیم، گفت: امروز رسانه‌های غرب تلاش می‌کنند تا چهره رژیم پهلوی را بزک کنند و این را به نسل جدید بقبولاند که زمان طاغوت ایران پیشرفته بود، در صورتی که اصلا چنین نبود و اگر نبود، هزاران شهید تقدیم نمی‌شد تا وضعیت کشور اصلاح شود.

ادیانی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره ملتی هوشیار هستند که در دوران طاغوت وقتی دیدند هیچ امیدی به اصلاح روند طاغوت نیست و روز به روز کشور به استثمار می‌رود، به پا خاستند، افزود: ملت امروز ایران همان ملت سال ۱۳۵۷ است، یعنی به آزادی و استقلال و اقتدار کشور خود پایبند است و هر جا که نیاز به اثبات این قضایا باشد، باز هم به صحنه می‌آید.

این معلم شیرازی تأکید کرد: قطعاً چنین حضور گسترده‌ای را در انتخابات ۱۱ اسفند ماه شاهد خواهیم بود تا مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویانی که مدعی می‌شوند، این ملت از انقلاب خسته شده است، بزنند و نشان دهند که ملت ایران هیچ‌گاه ذره‌ای از اقتدار و استقلال خود کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش مشهدنیوز ،، سخنرانی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت و قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این مراسم در شیراز خواهد بود.

دولت در خدمت‌رسانی خسته نمی‌شود

‌ سخنگوی دولت، کلید همه مشکلات کشور را اعتماد و تکیه به مردم و توکل به خدا دانست و گفت: مسیری که دولت سیزدهم در پیش گرفته است، مسیر بازگشت به مردم و اعتماد به آنان است.

علی بهادری جهرمی امروز، ۲۲ بهمن در تجمع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران در هر مناسبت مذهبی و ملی، جهان را انگشت به دهان نگه می‌دارند و همه مسئولان را با حضور همیشگی خود در صحنه شرمنده می‌کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی به صورت خانوادگی حضور دارند و مشت محکمی بر دهان کسانی می‌زنند که چشم ندارند رشد و پیروزی کشورشان را ببینند.

بهادری جهرمی با یادآوری اینکه ۴۵ سال از پیروزی انقلابی می‌گذرد که امام راحل با آن نفس مسیحایی خود پیشگام، راهبر و هدایتگر آن شدند، گفت: ملت ایران در مسیری که امام مشخص کردند ایستادند تا به جهانیان بگویند ما ملتی متمدن هستیم و اجازه نمی‌دهیم تا دیگران برای ما تعیین تکلیف کنند.

سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه ملت ایران، ملت حافظها، سعدی‌ها، فردوسی‌ها و حاج قاسم‌ها هستند که اجازه نمی‌دهند کسی برای آنان تعیین تکلیف کند که در چه حوزه‌ای ورود کرده یا نکنند، گفت: ما ملتی نیستیم که از جای دیگر برایمان تصمیم بگیرند و به سردمداران ما دیکته کنند و آن‌ها را وامدار خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۴۵ سال تمام قد تمام مقابل مستکبران عالم و صاحبان قدرت‌های مادی، نظامی و اقتصادی ایستادیم، گفت: دشمنان ۴۵ سال ملت ایران را تحریم کردند اما این تحریم‌ها نتیجه عکس داد. به عنوان مثال همواره تلاش کردند تا ما در صنعت فضایی پیشرفت نکنیم اما نتیجه آن شد که امروز ایران یکی از رقبای اصلی غرب در این صنعت است زیرا این مردم عزم کردند خودشان برای خود تصمیم گرفته و آینده خود را رقم بزنند.

سخنگوی دولت بیان کرد: این مردم نشان دادند که در مقابل تلاش‌های مستکبران که می‌خواهند کشور ایران پیشرفت نکند، می‌ایستند و صنایع مختلف نانو، تکنولوژی‌های روز و پیشرفته همواره تلاش می‌کنند تا به موفقیت دست یابند به طوری که امروز کشورمان رکورددار رشد علمی می‌شود.

بهادری جهرمی اظهار کرد: مستکبران عالم تمام تلاش خود را برای تحریم ایران انجام دادند اما نتیجه این شد که خودشان اعلام کردند تحریم‌ها دیگر اثر ندارند.

وی با بیان اینکه نتیجه ۴۵ سال رویارویی ملت ایران با مستکبران عالم چیزی جز از بین رفتن هیمنه پوشالی مستکبران نبوده است، مثال آن را وقایع و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین عنوان کرد و گفت: زمانی فقط ایرانیان جرأت مقابله با امثال ایالت متحده و رژیم صهیونیستی داشت و در سازمان ملل متحد حقایق نسل‌کشی صهیونیست‌ها در فلسطین را اعلام می‌کردند اما امروز به مرحله‌ای رسیده است که اگر نماینده صهیونیست‌ها بخواهد در سازمان ملل متحد صحبت کند، عموم افراد حاضر، جلسه را ترک می‌کنند.

سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه امروز دیگر آبرویی برای امثال ایالت متحده و رژیم صهیونیستی که سال‌ها تلاش در ظاهرسازی می‌کردند که مدافع حقوق زنان هستند، نمانده است، گفت: اگر امروز طوفان‌الاقصی شکل می‌گیرد به دلیل آن است که ملت ایران با حمایت‌های خود به آن‌ها جرأت طوفان‌الاقصی را داده است.

وی گفت: دست یکایک ملت ایران بوسیدنی است و قدم‌های آنان را باید بوسید که این‌گونه علی‌رغم همه مشکلاتی وجود دارد، پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند. همه واقف هستیم و می‌دانیم وقتی جنگی علیه ما درحوزه اقتصادی، رسانه‌ای، شناختی و افکار عمومی و بین‌المللی و دیپلماتیک به راه می‌اندازند، مشکلاتی داریم اما این ملت در برابر این سختی‌ها نه تنها خم نشده بلکه مستحکم‌تر شدند و هر سال حضورشان را در مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی پررنگ‌تر می‌بینیم و حتی این حضور آن‌ها نوآوری‌هایی به همراه دارد.

بهادری جهرمی در ادامه مثال‌هایی در این رابطه زد و اظهار کرد: دشمنان تلاش زیادی علیه ملت ایران کردند؛ می‌خواستند ملت ایران و عراق را مقابل هم قرار دهند اما این ملت با حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، این نقشه آنان را برباد دادند. می‌خواستند با تحریم‌ها ایران را زمین‌گیر کنند اما ایران امروز جزو ۵ کشور برتر دارای صنایع فضایی است و از فضا آنان را رصد می‌کند. می‌خواستند توقف اقتصادی برای کشور ایجاد کنند اما بعد از چند سال گفتند تحریم‌ها دیگر بی‌اثر شد. به جهان گفتند ایران باید منزوی باشد اما در سال ۱۴۰۱ ایران رکورددار تجارت خارجی شد آن هم در اوج تحریم‌ها و خروج غربی‌ها از برجام.

سخنگوی دولت مجدداً جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرد و گفت: جوانان غیور حماس امروز، تمام هیمنه پوشالی غرب را به هم ریخته است و امروز صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا آبرویی برای خود بخرند. اکنون بیش از ۱۰۰ روز شده است که حماس در برابر آن‌ها مقاومت می کند اما زورشان به حماس نمی‌رسد و در مقابل بیمارستان‌ها را بمباران می‌کنند.

وی در ادامه ایام‌الله دهه فجر را فرصتی دانست تا بیشتر قدر مردم را دانست و گفت: این ایام بهانه‌ای است تا هم دولتمردان هم مردم با آرمان‌های امام که شعار استقلال، آزادی و جمهوریت و اسلامیت می‌داد تجدید میثاق کنند.

بهادری جهرمی، کلید حل همه مشکلات را تنها در اتکا و اعتماد به مردم به پشتوانه وعده‌های خدا دانست و گفت: دو تجربه ۸ ساله در گام اول انقلاب برای مدیریت کشور داریم. یکی تجربه ۸ سال دفاع مقدس است که به مردم و بسیج مردمی اعتماد کردیم و در برابر شرق و غربی که پشت سر صدام ایستاده بودند، ایستادیم و حتی یک وجب خاک خود را از دست ندادیم و نتیجه آن هم پیروزی شد که هنوز که از تجارب دفاع مقدس استفاده می‌کنیم اما تجربه دیگر مربوط به ۸ سالی است که گفتیم با غرب مذاکره، گفت‌وگو و معامله کنیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه مشاهده کردیم که غرب وعده داد، امضا کرد و تصویب کرد اما حتی به یک وعده خود عمل نکرد، گفت: این تجربه را داریم که به جای اتکا به مردم، می‌توان به امضای کری و وعده‌های ایالت متحده و دولتهای اروپایی اعتماد کرد اما اگر به آنان اعتمادی بود که وضعیت زنان و کودکان غزه این نبود.

وی با تصریح اینکه ملت ایران از تجربه هر دو دوره ۸ ساله درس عبرت گرفته است و این درس‌ها موجب قوام‌بخشی به حرکت و سرعتش به سمت پیشرفت می‌شود، گفت: مسیری که دولت سیزدهم در پیش گرفته است، مسیر بازگشت به مردم و اعتماد به آنان و همکاری با مردم و کمک گرفتن از آنان است. دولت و مردم در کنار هم برای حل مسائل اقتصادی و اولویت‌های کشور تلاش می‌کنند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه اگر در مسائل کشاورزی مسئله داریم، وقتی با مردم و کشاورزان همکاری می‌کنیم در تولید و فروش گندم رکورددار می‌شویم، گفت: دولت سیزدهم عهد کرده است که خادم مردم باشد و این را وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی خود می‌داند که خادم مردم باشد و در این مسیر تمام تلاش خود را می‌کند.

وی یکی از اقدامات دولت را به سرانجام رساندن، طرح‌های نیمه‌کاره عنوان کرد و گفت: اگر زمانی در کشورمان برق و گاز در زمان‌های اوج مصرف قطع می‌شد، امروز دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد و امیدواریم بتوانیم تنش‌های آبی را هم با همکاری مردم حل کنیم.

سخنگوی دولت در پایان تأکید کرد: دولت در خدمت‌رسانی به مردم نه تنها خسته نمی‌شود بلکه هر خدمتی انجام می‌دهد و انرژی و توان می‌گیرد تا مشکلات را حل کند و این را وظیفه خود می‌داند.

انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ عرصه نمایش اقتدار ملت ایران

‌مدیرکل دیوان محاسبات فارس، انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن را یکی از عرصه‌های حضور مقتدرانه، عزتمندانه و آگاهانه ملت ایران در برابر چشمان جهانیان دانست.

جواد قناعتی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار، ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران همواره در عرصه‌ها و بزنگاه‌های مختلف نشان داده‌اند که پای کار نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد تا آرمان‌های امام(ره) و شهدا به دست فراموشی سپرده شود.

وی همین حضور مردم در صحنه‌ها را یکی از عوامل اصلی اقتدار امروز ایران دانست و افزود: اگر امروز ایران اسلامی یکی از قدرت‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند معادلات استکبار جهانی را برهم ریزد و دشمنان خود را انگشت به دهان نگهدارد، به دلیل داشتن رهبری مقتدر و حکیم و همچنین ملتی آگاه و بصیر است که در بزنگاه‌ها سره را از ناسره تشخیص داده و پشت سر ولی خود حرکت می‌کنند.

مدیرکل دیوان محاسبات فارس با بیان اینکه باید قدردان حضور مردم باشیم، گفت: وظیفه اصلی مسئولان خدمت صادقانه و جهادی و بی‌منت به مردمی است که این‌چنین پای انقلاب خود ایستاده‌اند. این ملت انصافاً شایسته بهترین خدمات هستند و باید با جان و دل شب و روز به آنان خدمت کرد.

قناعتی به در پیش رو بودن انتخابات در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: انتخابات هم مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکی از عرصه‌های حضور مقتدرانه و آگاهانه ملت ایران و نمایش این اقتدار و آگاهی خواهد بود و این ملت بار دیگر بصیرت و زیرکی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: درست است که امروز کشورمان دچار یکسری مشکلات اقتصادی است و کسی منکر این مشکلات نیست اما همین حضور و هوشیاری مردم در صحنه‌های مختلف می‌تواند یاری‌رسان مسئولانی باشد که می‌خواهند صادقانه و جهادی به مردم خدمت کنند.

مدیرکل دیوان محاسبات فارس تأکید کرد: امروز هر کسی در هر کسوت و جایگاهی که قرار دارد باید این نکته را بداند که راه تداوم این انقلاب و حفظ حرمت خون شهدا و تداوم راه آنان با خدمت صادقانه و جهادی به مردم میسر می‌شود و هر کسی باید به سهم  و وسع خود در این عرصه کوشا باشد.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدم اول برای انتخابات است

‌دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: قطعاً حضور باشکوه مردم در هر قشر و صنفی در این راهپیمایی قدم اول برای حضور باشکوه و گسترده‌تر در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری است.

سیدمجتبی علوی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن  با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به صورت همزمان در ۱۵۰ نقطه استان فارس دقایقی پیش آغاز شده است، گفت: این راهپیمایی در شیراز از چهار راه ۱۵ خرداد آغاز شد.

وی افزود: اکنون تمام دنیا به مراسم ۲۲ بهمن ایرانیان چشم دوخته‌اند تا ببینند با توجه به تبلیغات منفی و کذبی که رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، حضور ملت ایران در جشن انقلاب اسلامی چگونه است.

علوی حضور مردم را در این راهپیمایی خوب و مناسب توصیف و تأکید کرد: قطعاً حضور باشکوه و گسترده مردم در هر قشر و صنفی در این راهپیمایی قدم اول برای حضور باشکوه و گسترده‌تر در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس تصریح کرد: تمام کسانی که در این مراسم حضور دارند، حتماً به عنوان یک تکلیف و وظیفه دینی همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند، در انتخابات هم حضور فعالی خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نشان می‌دهد که ملت ایران پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد، گفت: درست است که مشکلات اقتصادی در کشورمان وجود دارد، اما باز هم این مشکلات هم با حضور مردم در صحنه و هم انتخاب آگاهانه در انتخابات برطرف می‌شود.

علوی بیان کرد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز به یاری خدا ملت ایران انتخابی آگاهانه و شایسته برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهند داشت تا زمینه‌ساز هم افزایش اقتدار ملی و هم رفع مشکلات اقتصادی شود.

رئیس کل دادگستری فارس: ایران اسلامی پرچمدار استقلال و مبارزه با استکبار است

‌رئیس کل دادگستری فارس، ایران اسلامی را پرچمدار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی امروز، ۲۲ بهمن در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز باشکوه گفت: علی‌رغم تمام فشارها و محدودیت‌هایی که نظام‌های استکباری برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند، این نظام به لطف الهی و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری توانسته است با اقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت همچنان پرچم‌دار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری باشد.

وی تصریح کرد: مردم سراسر میهن اسلامی با عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایشان همیشه در لحظه مورد نیاز و در صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان با عزت و غیرت خود شکوه و عظمت می‌آفرینند.

موسوی افزود: امروز پرچم همت و آزادگی مردم ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی نیز بر افراشته است و مردم استان فارس همانطور که در مبارزه با طاغوت پیشگام و پیشتاز بودند؛ امروز نیز با تکیه بر ایمان استوار خویش و تبعیت از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در همه صحنه‌های انقلاب پیشگام و صف شکن هستند.

به گزارش مشهدنیوز ،در ادامه مراسم امروز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شیراز  رییس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری فارس با حضور در موکب خدمت در مسیر راهپیمایان به ملاقات چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات قضایی آنان پرداختند.

به گزارش مشهدنیوز ،از حضور مردم کرمان در جشن ‌پیروزی انقلاب اسلامی

‌مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام امروز بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند با وجود ‌مشکلات‌، پای انقلاب ایستاده و از آرمان‌های خود دست نمی‌کشند.

به گزارش مشهدنیوز ، در دقایق ابتدایی آغاز مراسم، مردم دسته دسته از خیابان‌های اطراف با سرعت خود را به مبداء راهپیمایی(چهارراه غزه) می‌رساندند تا در راهپیمایی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

زن و مرد جوانی با کودک خردسال در کالسکه، پیرمردان با نوه‌های پرچم به دست، زنان و دختران چادر به سر در حالی که آهنگ‌های انقلابی از موکب‌های مستقر در مسیر پخش می‌شد، آمدند که ‌پیروی انقلاب را جشن گیرند.

در حاشیه مسیر راهپیمایی، بنری برای نوشتن علت رای دادن و رای ندادن مردم نصب شده است.

یکی از امضا کنندگان این بنر به  می‌گوید: اگر می‌خواهیم نماینده‌ای که هم سلیقه و همسو با افکار و عقایدمان است، به مجلس برود، باید در پای صندوق‌های رای حضور یابیم و رای دهیم تا پشیمان نشویم.

حضور کودکان در این مراسم قابل توجه است. برخی از آنها پرچم ایران در دست دارند و بعضی از دخترکان چادر به سر جلوتر از مادران خود بازی‌کنان حرکت می‌کنند اما برخی والدین دستان فرزندان خود را محکم در دست گرفته‌اند.

در حالی که بالگرد بر سر مردم برگ‌های رنگی می‌ریزد، علم‌های قرمز با مضمون «ما ملت امام حسینیم» و پرچم جمهوری اسلامی در دست شرکت‌کنندگان در جمعیت موج می‌زند.

«ما ملت شهادتیم، فدایی ولایتیم»، «ما ملت شهادتیم، ایرانی باغیرتیم» فریادی است که در کل خیابان طنین‌انداز شده است.

به گزارش مشهدنیوز ، همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیکر شهید علی محمدی از کارکنان یگان امداد فرماندهی انتظامی استان کرمان که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه مجروح شده و روز گذشته به شهادت رسید، بر دستان مردم شهیدپرور کرمان تشییع شد.

مردم همچنان که مسیر راهپیمایی را می‌پیمایند، فریاد می‌زنند «‌خون سلیمانی ما می‌جوشد»، «راه سلیمانی ما پاینده است، مرام و مکتبش همیشه زنده است»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد»، «یاد امام خمینی پاینده باد و …»

جلوی موکب گذرگاه انقلاب کودکان در حال کشیدن نقاشی هستند. دود و بوی اسپند بخشی از خیابان جلوی حسینیه ثارالله را پر کرده است. دوستانی که در این راهپیمایی همدیگر را دیده و یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند مثل اینکه این مراسم میعادگاه دوستان قدیمی هم شده است.

کودک خردسالی که خسته شده و روی زمین نشسته است و مادری که کنارش ایستاده تا جمعیت از کنار فرزندش رد شود.

روز حماسه روز انتخابات حضور ما ضامن انقلاب است، حضور ما نشانه وحدت است، صدای بیداری این ملت است، شعاری است که همه کرمانی‌ها یک صدا فریاد می‌زنند.

مادر شهیده مکرمه حسینی در حاشیه این راهپیمایی  اظهار کرد: همانطور که دختر ۲۱ ساله‌ام دوست داشت رای دهد، حتما در انتخابات شرکت خواهیم کرد و حادثه ۱۳ دی‌ماه سبب فراموش شدن صندوق‌های رای نخواهد شد.

وی افزود: از مردم دعوت می‌کنیم که حتما روز ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های رای بیایند و رای دهند.

‌گفتمان انقلاب اسلامی یکی از بحث‌های مهم روز دنیاست

‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: گفتمانی که انقلاب اسلامی در دنیای امروز و در سطح بین‌الملل دنبال می‌کند، در نظم جدید جهانی طرفدار دارد و موثر است و این گفتمان یکی از بحث‌های مهم روز دنیاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی ‌سلیمانی با اشاره به حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی امسال اظهار کرد: این حضور نشان می‌دهد انقلاب اسلامی هرچه پیش می‌رود، با قدرت بیشتر و قاطعیتی که در شان انقلاب و نظام اسلامی است، از ارزش‌ها دفاع می‌کند.

وی افزود: گفتمانی که انقلاب اسلامی در دنیای امروز و در سطح بین‌الملل دنبال می‌کند، در نظم جدید جهانی طرفدار دارد و موثر است و این گفتمان یکی از بحث‌های مهم روز دنیاست.

امام جمعه کرمان گفت: انقلاب اسلامی نشان داده اهداف خود را یکی پس از دیگری توانسته در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در داخل و خارج از کشور در سطح بین‌الملل تعقیب کند و در جایگاهی قرار گرفته که گفتمانی جدید در عرصه جهانی سردمداری کند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله مردم با همین قاطعیت و صلابتی که از اول پای انقلاب بوده‌اند، همچنان این مسیر را ادامه دهند و در انتخابات نیز حضور پرشوری داشته باشند.

رحیم صفوی: مردم ایران در تمام صحنه‌های انقلاب حرف اول و آخر را می‌زنند

‌دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری حضور پرشور مردم سراسر ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را در بردارنده پیام روشنی هم برای دوستان و هم دشمنان انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم ایران با حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب حرف اول و آخر را می‌زنند.

سردار سرلشکر «سید یحیی رحیم صفوی» امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در جمع باشکوه راهپیمایان دارالعباده یزد که در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تکیه تاریخی امیرچخماق اجتماع کرده بودند، اظهار کرد: در ابتدا وکیل هستم سلام مقام معظم رهبری را به شما مردم دارالعباده و دارالعلم یزد برسانم.

وی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت و گسترش همه جانبه شهر یزد طی سالهای اخیر با تعامل خوب مردم و مسئولان استان، گفت: حماسه پرافتخار حضور شما مردم و حماسه‌ی امروز مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با آغاز ماه شعبان بیانگر ظرفیت پایان ناپذیر حمایت مردمی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

رحیم صفوی این حضور را در برابر دیدگان صدها خبرنگار داخلی و خارجی را بیانگر پیام روشنی هم برای دوستان و هم دشمنان انقلاب اسلامی خواند و گفت: این حضور پرشور تحلیل تمام تحلیلگران دنیا را دستخوش تغییر کرده و این سوال را در اذهانشان ایجاد می کند که چگونه به رغم تمام مشکلات و کاستی‌ها، باز هم مردم پای انقلابشان هستند و امیدواریم مسئولان نیز این دغدغه را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

وی با بیان این که ثروت اصلی مردم یزد دینداری، سختکوشی و خردمندی آنان است، گفت: مطمئنم یزد در برنامه هفتم توسعه بسیار رشد یابنده و بالنده از معضلات کنونی عبور خواهد کرد.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری حضور آگاهانه و اتحاد و انسجام مردم و مسئولان استان یزد را نشان دهنده عزم و اراده برای عبور از وضعیت فعلی و تغییر به وضعیت مطلوب دانست و گفت: حضور شما در انتخابات اسفندماه به عنوان مهمترین رویداد چهار سال آینده کشور نیز در همین راستا شکل خواهد گرفت و این پیام را به بدخواهان ایران و اسلام می رساند که مردم ایران با حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب، حرف اول و آخر را می زنند.

وی افزود: همانگونه که در دفاع مقدس با عزم راسخ، سرنوشت تمامیت ارضی و استقلال و آزادی ایران را رقم زدید، امروز نیز بعد از ۴۵ سال همچنان این مسیر استقلال، پیشرفت و آزادی و رسیدن به وضعیت مطلوب را رقم خواهیم زد.

سرلشکر رحیم صفوی با طرح این سئوال که آیا پس از گذشت ۴۵ سال از انقلاب کبیر اسلامی، دشمنان ما قوی‌تر شده‌اند یا ملت ایران و انقلاب اسلامی قویتر شده، تصریح کرد: آمریکا پس از فروپاشی شوروری تلاش کرد به تنها ابرقدرت جهان تبدیل شود و براساس نظریه پایان تاریخ به همراه اروپایی‌ها بر تمام ملتهای دنیا تسلط یابد و قدرتهای بزرگی مانند روسیه، چین و ایران را ضعیف نگه دارند.

وی ادامه داد: اما امروز اکثر تحلیلگران جهان به تغییر هندسه قدرت جهانی اذعان دارند و معتقدند قدرت اوراسیایی در قاره آسیا در حال شکل گیری یک قدرت جدیدی بالاتر از قدرت آمریکاست.

وی افزود: موضوع دیگر شکل گرفتن قدرت جهان اسلام شامل ۵۷ کشور اسلامی و قدرت مقاومت اسلامی در سراسر جهان است و هرچند مزدوران آمریکایی چند سال قبل اعلام کردند که می خواهند خاورمیانه جدید را شکل دهند و لشکرکشی‌هایی به منطقه با همین هدف شکل دادند ولی آیا آمریکایی‌ها پس از ۲۵ سال کشتار در افغانستان و عراق باعث ضعف ایران شده اند؟

وی با اشاره به شکست توطئه‌های آمریکایی‌ها در اوکراین، گفت: آمریکایی‌ها همچنین با حمایت مالی چندین میلیارد دلاری برخی کشورهای عربی و دولتهای غرب آسیا مثل ترکیه و اردن برای عقیم کردن مقاومت اسلامی نیز تلاش کردند و با روی کار آوردن داعش چندین هزار نفر مردم سوریه و عراق را کشتند، اماکن مقدسه را منفجر کردند ولی فرزندان قهرمان شما و مدافعان حرم و فرمانده دلاورشان حاج قاسم سلیمانی و نیز مجاهدین افغانستانی و پاکستانی و لبنانی به کمک مردم عراق، آنان را شکست دادند.

رحیم صفوی به مقاومت مردم غزه در چهار ماه گذشته در برابر رژیم صهوینیستی با حمایت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در این باریکه در شرایط قطع آب و برق و دارو اشاره و عنوان کرد: غزه ویران شد و تاکنون بیش از ۲۷ هزار شهید در این مسیر فدا شدند ولی شکست ، حاصل این وحشی‌گری صهیونیستها شد.

وی از مردم هوشمند و زمان شناس یزد برای حضور حداکثری و رای دادن به نماینده اصلح خود دعوت کرد و گفت: این حضور سرنوشت ساز در تغییر مسیر به مطلوب و رفع کاستیها و پیشرفت استان و کشور و اقتدار این ملت و نظام نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه بین المللی و رفع تنگناهای کشور طی چهار سال آینده و برنامه هفتم توسعه موثر خواهد بود.

رحیم صفوی در پایان تاکید کرد: به کسی رای بدهید که مردم دار و دین دار باشد و به آینده شما مردم اهمیت بدهد و درد مردم یزد را بفهمد.

برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی یزد قبل از شروع راهپیمایی، برگزاری برنامه های فرهنگی اجتماعی و سرودهای پاتوقی، اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان یزدی، قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی از دیگر بخشهای مراسم یوم الله امروز یزد بود.

استاندار مرکزی: مردم ایران متوجه حساسیت حضور خود در انتخابات هستند

‌ استاندار مرکزی گفت: مردم ایران متوجه حساسیت حضور خود در انتخابات هستند و قطعا مشارکت خوب و بالاتر از گذشته را در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

فرزاد مخلص‌الائمه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم برای حفظ جمهوری اسلامی دستور امام راحل را سرلوحه کار خود می دهند و آن هم حضور در صحنه است.

وی اظهار کرد: یکی از نمادهای این حضور، راهپیمایی و دیگری شرکت در انتخابات است که بالاترین سطح توجه دنیا را به خود جلب کرده است.

وی افزود: این جمعیت و شور و توجه مردم در راهپیمایی امروز در سراسر کشور فراتر از حد برآورد بود و این حضور پرشور دو پیام وفاداری و امانتداری را با خود دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مردم نشان دادند نسبت به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل وفادار هستند و از این امانتی که در اختیار آنها قرار گرفته با خون و ایثار و حضور خود صیانت و حفاظت کردند و امیدواریم این امانت را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

وزیر کشور: هیچ ملتی در دنیا آزادی مردم ایران را ندارد

‌وزیر کشور گفت: ملت ما در عین همه این تحریم ها و فشارها امروز مقتدرترین، مستقل‌ترین و آزادترین ملت در جهان است. هیچ ملتی به قدرت ملت ما نیست؛ هیچ ملتی به آزادی ملت ما نیست و هیچ کشوری استقلال امروز ما را ندارد.

به گزارش مشهدنیوز ،احمد وحیدی در مراسم روز ۲۲ بهمن کرج گفت: دوران رژیم قبل دورانی مشحون از وابستگی، ذلت و عقب افتادگی بود و کارگزاران ارشد کشور هم وابسته به دستورات رژیم های غربی و آمریکا بودند.

وحیدی با بیان اینکه تحقیری که ملت ما در طول آن دوران شد تاریک و سخت بود؛ افزود: در آن دوره شاه کشور هم وابسته به نظر سفیر آمریکا بود و در یک دوران وابستگی مطلق کسانی بر سر این کشور حاکم بودند که نماد فساد، تباهی و وابستگی بودند.

وزیر کشور ادامه داد: آنها کسانی بودند که کشور ما را سال های سال به عقب راندند. کشوری که می توانست بر قله افتخار باشد را آنچنان وابسته کرده بودند که چیزی از صنعت، کشاورزی و هویت ملی دیگر باقی نمانده بود. صنعت ما یک صنعت مونتاژ آن هم در دو یا سه عنوان خاص بود. صنعتی نداشتیم. یک سوم پزشکان ما از کشورهای درجه دو و سه همسایه می‌آورند کشورهایی مثل هند، بنگلادش و نپال و  مردم ما را باید پزشک هندی معالجه می کرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌۵۰ درصد مردم زیر خط فقر بودند؛ روستاها برق و گاز و راه نداشتند؛ کشاورزی به خاطر خیانت آن رژیم مشکل اساسی داشت. ارتش به شدت وابسته و تجهیزات هم باید از خارج می آمد تعمیرات هم باید توسط آمریکا انجام می شد.

وحیدی تصریح کرد: هویت ملی ما به شدت ضربه خورده بود. هویت اسلامی ما به شدت نفی می شد و هویت ملی ما هم با هویت غربی آغشته کرده بودند و هویت ملی معنا نداشت. بخش هایی از کشور را بخشیده بودند و از دست ملت ایران رفته بود.

وی گفت: ساواک شکنجه گری را درست کرده بودند که مردم و انقلابیون ما و مردم عادی به صرف داشتن یک اعلامیه یا رساله امام باید زندان می کشیدند و شکنجه می شدند. آنچنان اختناق برپا بود که کسی قدرت نفس کشیدن نداشت، تمام دارایی ها را به نفع خود ضبط می کردند و هنوز با دارایی های به یغما برده از ایران زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه رژیم آمریکا و انگلیس و صهیونیستی و تمام رژیم های مستکر عالم حامی این رژیم بودند؛ گفت: این رژیم به دست حضرت روح الله و به مدد مردم عزیز و پایدار ایران بزرگ سرنگون شد. باور نمی کردند رژیمی که مورد حمایت غرب و شرق و رژیم‌های منطقه بود و رژیمی که تا بن دندان مسلح بود با اراده الهی و رهبری امام و پایداری مردم سقوط کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی متولد شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در ۴۵ سال بعد از انقلاب مورد هجمه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تروریستی و نظامی بوده است. تمام این توطئه ها و کودتاهایی که در اوایل انقلاب شکل گرفت به مدد قدرت مردم عزیر و رهبری امام و رهبر معظم انقلاب به ناکامی تبدیل شد و در همه این صحنه ها پیروز ملت ایران بود.

وحیدی افزود: در فشارها و تحریم های اقتصادی ملت ایران پیروز بود. ملت ما در عین همه این تحریم ها و فشارها امروز مقتدرترین، مستقل ترین و آزادترین ملت در جهان است. هیچ ملتی به قدرت ملت ما نیست؛ هیچ ملتی به آزادی ملت ما نیست و هیچ کشوری استقلال امروز ما را ندارد.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های شگرف ما در همه حوزه‌ها چشمگیر است؛ گفت: امروز در تولید فولاد، سیمان و برق جزو ۱۰ کشور اول دنیا هستیم؛ امروز ما در کشف ذخایر مس پنجمین کشور جهان هستیم؛ در شتاب رشد علمی در دنیا اول هستیم؛ در تولید علوم پزشکی در منطقه اول هستیم؛ در نانو که یک دانش پیشرفته است چهارم و در سلول های بنیادی و زیست فناوری دارای جایگاه برتر هستیم.

وی افزود: در بخش دانش هسته ای جزو کشورهای پیشرو هستیم؛ در دانش فضایی اعم از تولید ماهواره و پرتابگر و قرار دادن در مدار جزو ۱۰ کشور دنیا هستیم؛ در حوزه صنایع دفاعی همه چیز را خودمان تولید می کنیم.

وزیر کشور گفت: کشوری که روزی که سیم خاردار نداشت و در دوران دفاع مقدس باید دور دنیا را می گشتیم تا تعدادی آرپی‌جی ۷ قاچاق تهیه کنیم، امروز در ‌نقطه پایدار دفاعی هستیم.

وی ادامه داد: امروز بالای ۹۰ درصد صنعت نفت ما مستقل است. قدرت ما در دریا و خشکی و همه جا حائز اهمیت است.

وحیدی اضافه کرد: امروز جزو ۲۰ کشور برتری اقتصادی دنیا هستیم و در قدرت خرید مردم، جزو ۲۰ قدرت دنیا هستیم. در عین همه فشارها این وضع ماست. در حوزه صنعت کشاورزی در بسیاری از اقلام خودکفا هستیم. اقتصادی که توسط رژیم فاسد پهلوی فروپاشی شده بود امروز بازیابی شده و به لحاظ هویت امروز هویت انقلابی مردم ایران به همه دنیا صادر و الهام بخش مردم در اقصی نقاط دنیا است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط تاریخی خود قرار دارد و منفور همه وجدان‌های بیدار در سراسر عالم است و با وجود تمام تبلیغات امروز این رزیم یک رژیم منفور بیش از پیش در همه قلوب جا گرفته و این همان پیش بینی حضرت امام است. تمام شعارهای انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری در حال تحقق است.

وحیدی گفت: به واسطه انقلاب اسلامی امروز گروه های مقاومت به ملت های مقاومت تبدیل شده اند. امروز حماس گروه نیست، ملت فلسطین به ملت مقاومت تبدیل شده است؛ در عراق و یمن هم ملت‌های مقاومت درست شده است و کسی نمی‌تواند جلو آنها را بگیرد.

وی ادامه داد: همه اینها دستاوردهای انقلاب اسلامی است. این انقلاب منتظر ظهور است، مردم ما منتظر ظهور هستن. این نداهای سلام فرمانده یعنی نوجوانان و نونهالان هم منتظر ظهور هستند و این بزرگترین داشته ملت ماست. ملت ایران از هیچ تهدیدی واهمه ندارد و از هیچ فشاری نمی ترسد امروز مثل یک فولاد آبدیده در صحنه خودنمایی می‌کند و تا رسیدن به قله از پا نخواهد نشست.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما در آستانه یک آزمایش بزرگ دیگری هستیم. انتخاباتی که همه دشمنان بسیج شده‌اند برای اینکه ملت ما در ۱۱ اسفند حماسه سازی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما از بدو تولد و در زمانی که هیچ نیازی به رفراندوم برای جمهوری اسلامی نبود به رفراندوم گذاشته و پس از آن قانون اساسی توسط خبرگان منتخب مردم نوشته و به رأی مردم گذاشته شد؛ گفت: از آن سال‌ها به بعد هم همیشه مردم تعیین کننده بودند. برخلاف مدعیان دموکراسی در دنیا که دموکراسی آنها دروغ است مردم سالاری ما حقیقی است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما همچنان ادامه دارد یعنی مردم در صحنه هستند انقلاب ما همچنان پویا و بالنده است چون مردم در صحنه هستند.

وحیدی افزود: ۱۱ اسفند موقع آن است که یک ضربه محکم به دهان بدخواهان که ایران قوی، جامعه قوی و مجلس قوی نمی خواهند زده شود و ملت ایران یک بار دیگر بر همه دنیا فخر کند که در میدان است و الان آن روز موعود است.

وی ادامه داد: مردم سالاری دینی ما بی نظیر است همه باید همت کنیم که در ۱۱ اسفند حماسه‌ای بیفرینیم که دشمنان را انگشت به دهان کند. مردم عزیز ما هیچ وقت تحت فشارهای دشمن تسلیم نخواهند شد و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد که ضعف ملت ما را ببینند. ما سالیان سال این سالگرد پیروزی انقلاب را جشن و این پرچم را رهبر عزیز ما به دست امام زمان خواهند سپرد.

خاندوزی: گره‌های اقتصادی یکی‌یکی باز می‌شوند

‌وزیر امور اقتصادی و دارایی معتقد است که با تلاش دولتمردان گره‌های کور اقتصادی به‌تدریج باز می‌شوند.

سیداحسان خاندوزی در جمع راهپیمایان سمنانی در روز ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با محوریت اسلام و عدالت، طومار ۲۵۰۰ ساله نظام پادشاهی را درهم پیچید.

وی با بیان اینکه مردم ساختار حاکمیتی را که بر مدار خون و قبیله و خودکامگی استوار بود، کنار زدند، ادامه داد: برخلاف گذشته، امروز این مردم هستند که در همه عرصه‌ها تصمیم می‌گیرند.

این عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه در جمهوری اسلامی، این مردم هستند که براساس شایستگی‌ها با رای خود مدیران و حاکمان را انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: امروز مدیران و مسئولان نظام به پشت‌گرمی حمایت و پشتیبانی‌های مردم است که در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

زبان ملت ایران به زبان مردم منطقه تبدیل شده است

وی از ملت ایران به‌عنوان ملتی آزاده در جهان امروز نام برد و گفت: ملت ما، انتخاب کرده‌اند که در جهان امروز، حرف خود را بزنند. مردم زبان گویای انقلاب اسلامی هستند، زبان ملت ایران بعد از ۴۵ سال ایستادگی اینک به زبان مردم منطقه تبدیل شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی به پیشرفت‌های کشور در این چهار دهه پرداخت و بیان کرد: اگر دشمنان روزی در هراس بود که به ما سیم خاردار بفروشند، امروز در هراس است که دست‌ساخته‌های جوانان نخبه ایران اسلامی و سلاح‌های دفاعی ملت ایران در اختیار دیگران قرار نگیرد.

جغرافیای سیاسی و اقتصادی منطقه بر مدار دستان ملت ایران می‌چرخد

وی به قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره و اظهار کرد: امروز تمام جغرافیای سیاسی و اقتصادی منطقه بر مدار دستان پرهمت ملت ایران می‌چرخد و این برای مردم کشوری که در دوران استعمار هر وقت قدرت‌ها اراده می‌کردند بخشی از آن را جدا می‌کردند و تصمیم‌های اصلی را در آن کشورهای استعمارگر می‌گرفتند یک موفقیت بزرگ است.

خاندوزی از ملت ایران به‌عنوان ملتی الهام‌بخش نام برد و گفت: ملت ایران امروز در جهان اسلام، یک ملت راهگشاست و بی‌شک در آن روز موعود و بزرگ، این اراده ملت ایران است که الهام‌بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم در این چهار دهه اجازه ندادند کسی به کشور ما نگاه چپ بیندازد، ادامه داد: البته کشور با مشکلاتی مواجه است که باید برای حل آن تلاش کنیم.

این عضو کابینه اضافه کرد: اراده دولت این است که در میانه فشارهای اقتصادی و تحریم‌های جهان استکبار، نقطه ضعف‌ها را رفع کند.

وی با بیان اینکه ساختار اقتصاد ما تا پیش از این، یک ساختار مبتنی بر نفت بوده است، تصریح کرد: اقتصاد در کشور ما برای دهه‌ها مرکزگرا و دولت‌زده بوده است. دشمنان نیز در جنگ اقتصادی نقطه و پیکان حمله خود را بر همین نقطه ضعف بنیان گذاشته‌اند.

تدبیر رئیسی بر اصلاح ساختارهاست

او با بیان اینکه تدبیر آیت‌الله رئیسی این است که ما نیازمند اصلاح ساختارها هستیم، افزود: با همین تدبیر است که می‌توانیم امید دشمنان در این بخش را ناامید کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به چشم‌اندازهای اقتصادی در کشور به درون‌مایه برنامه هفتم اقتصادی پرداخت و اظهار کرد: محور برنامه هفتم در پنج ساله آینده رفع همین نقطه ضعف‌هاست تا اقتصاد کشور از یک اقتصاد نفتی به یک اقتصاد مولد و دانش‌بنیان گذار کند.

هدف نهایی سفرهای استانی بازگرداندن قدرت تصمیم به استان‌هاست

خاندوزی با انتقاد از برخی منتقدان سفرهای استانی رئیس جمهوری، بیان کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند مراد رئیس جمهوری از سفرهای استانی سرکشی به شهرستان‌هاست، اما در حقیقت هدف نهایی از این سفرها، بازگرداندن قدرت تصمیم به استان‌ها و قوی‌تر کردن مناطق و استان‌ها است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به موفقیت‌های اقتصادی استان سمنان، گفت: ثبت کمترین نرخ بیکاری در استان، رشد بالای اقتصادی، فعال‌سازی ۱۶۰ واحد راکد و بسیاری توفیق‌های دیگر استان سمنان، نتیجه همین نگرش دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به بازگرداندن درآمدهای مالیاتی به استان‌ها، اظهار کرد: رئیس جمهوری تاکید کرد که درآمدها باید در استان‌ها هزینه شود تا مردم اثرهای ناشی از آن را در زندگی خود ببینند. دولت تاکید کرده است حتی درآمدهای ناشی از گردش مالی شرکت‌های دولتی نیز به همان استان‌ها برگردد. البته برخی مدیران اجرایی در مقابل این تصمیم مقاومت کرده‌اند، اما اراده دولت بر این بوده که مردم منطقه از مزایای این واحدهای تولیدی و صنعتی بهره‌مند شوند.

لزوم رهایی از تحریم‌پذیری

وی راه‌اندازی درگاه مجوزها در این دولت را یک گام مهم دانست و گفت: امروز هر کسی بخواهد به تولید و صنعت وارد شود به سهولت می‌تواند مجوزهای لازم را با کمترین هزینه اخذ و فعالیت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز کند.

او از کاهش ۵۰ درصدی صدور بخش‌نامه‌ها در این دولت خبر داد و افزود: تصمیم داریم با هدف اطمینان‌بخشی به بخش تولید و صنعت سال آینده نیز بخش قابل توجهی از بخش‌نامه‌ها کاهش یابد تا بخش‌های تولیدی غافلگیر نشوند و به دور از ویژه‌خواری‌ها و رانت‌ها به امر تولید بپردازند.

وی راه موفقیت کشور در اقتصاد را رهایی از تحریم‌پذیری دانست و گفت: باید همزمان با تلاش برای احیای انگیزه و امید در بخش تولید و اقتصاد، به سمت تحریم‌ناپذیری کشور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دولت و رئیس جمهوری در همین راستا در حوزه خارجی گام‌های بلندی برداشته‌اند، اظهار کرد: عضویت کشور ما در پیمان‌های بزرگ منطقه‌ای مانند شانگهای و ایکس و … در همین راستا بوده است.

نیکزاد: حکمرانی نظام جمهوری اسلامی ایران نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی است

‌نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حکمرانی نظام جمهوری اسلامی ایران نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی، مذهبی و حکمرانی بر مبنای احکام نورانی اسلام در دنیا است که حفظ آزادگی، تمامیت ارضی، دفاع از مظلوم، خودباوری، خداباوری، خدا محوری و خدابندگی است.

علی نیکزاد امروز (یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه) در راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در زنجان با بیان اینکه آمریکا از حقوق بشر سوء‌استفاده کرده و برای مردم یمن، سوریه، افغانستان هیچ خدمتی نکرده است، افزود: رژیم کودک‌کش اسراییل بدون در نظر گرفتن کنوانسیون حقوق بشر هر روز در غزه اقدام به جنایت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ما به هیچ عنوان از آمریکا تبعیت نمی‌کنیم و حامی و پشتیبان مظلومان هستیم، تصریح کرد: ما اعلام می‌کنیم که آمریکا نباید از شورای امنیت، سازمان‌های بین‌المللی فرهنگی و اجتماعی سوءاستفاده کند.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در حوزه زنان مدعی بوده و آمریکا در این خصوص فقط از زنان سوء‌استفاده می‌کند، گفت: بانوان ایرانی، آگاه، پاک، شرافتمند، عدالت‌خواه بوده و از کوچکترین نهاد یعنی خانواده حفاظت می‌کنند.

نیکزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران موشک را برای دفاع از کشور، آرمان‌های انقلاب اسلامی و مظلومان می‌خواهد، اظهار کرد: اگر انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داریم برای امر پیشرفت، عدالت، برق و پزشکی استفاده می‌شود و چیزی غیر از این نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در انتخابات ۱۴۰۲، به معنای این است که ما به دنبال سربلندی، عظمت و امنیت هستیم، افزود: مردم ایران همه‌کاره کشور و تعیین‌کننده آینده خود هستند و این بار نیز با انتخابی آگاهانه دشمنان را ناامید خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت در انتخابات این است که مسئولان برای به دست آوردن حق مردم حرکت کنند، خاطرنشان کرد: اگر گلایه‌ای در بحث معیشت، اشتغال و اقتصاد داریم باید با حضور خود در انتخابات، مجلس شورای اسلامی را شکل دهیم و افرادی انتخاب کنیم که آنان باتقوا، انقلابی و ساده زیست باشند و بتوانند مشکلات را حل کنند.

یک روز تاریخی و حماسه حضور به عشق انقلاب در چهارمحال‌وبختیاری

چهارمحال و بختیاری حدود یک ساعت مانده به آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن، جمعیت زیادی در فلکه بسیج شهرکرد که آغاز محل راهپیمایی است ایستاده‌بودند، پیر و جوان خود را به محل راهپیمایی می‌رساندند، مردمی که با عشق به رهبر و ایران می‌آمدند.

از لبخندی که بر لبانشان بود مشخص بود که به اجبار نیامده بودند زیرا پای ایران در میان بود، مردمی که تا پای جان عاشق رهبر و ایران مانده و خواهند ماند.

شاید گلایه‌مند از مشکلات باشند اما این دلیلی بر عدم حضور در راهپیمایی نبود، و تا نزدیکی محل تجمع پایانی مردم که در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد بود ایستاده‌بودند، امسال راهپیمایی شور و حال دیگری هم داشت آن هم عده‌ای از کاندیدای انتخاباتی مجلس بودند که میان مردم حاضر شده بودند و پا به پای مردم حرکت می‌کردند.

البته مسئولان هم پا به پای مردم در راهپیمایی شرکت کردند و حتی وسط جمعیت درد و دل مردم را گوش می‌دادند.

دشمنان نمی‌توانند جلوی مردم را بگیرند

به گزارش مشهدنیوز ،آقای ۸۵ ساله که پرچم ایران و عکس رهبری را در دست دارد، می‌گوید: فقط عشق به ایران است که من پیرمرد را هر سال به راهپیمایی می‌کشد، می‌آیم تا ثابت کنم ایران را دوست دارم و دشمنان نمی‌توانند جلوی مردم را بگیرند.

همین که خواستم از او در مورد حضور در انتخابات سوال کنم، گفت: نمی‌گذارم دشمنان برای ما تصمیم بگیرند، همه مردمی که امروز به راهپیمایی آمده‌اند حتما در انتخابات شرکت می‌کنند.

هر سالی که انتخابات برگزار شده آمدم و مهر انتخابات در شناسنامه‌ام خورده است، شاید مشکلات اقتصادی باشد اما نمی‌توانم از حق خودم که رای دادن است بگذرم.

شوق و شور کودکانم اجازه نداد در خانه بمانم

خانمی ۳۰ ساله که با دو کودک خود در راهپیمایی شرکت کرده است، می‌گوید: اگر نمی‌خواستم در راهپیمایی شرکت کنم، شوق و شور کودکانم اجازه نداد در خانه بمانم و حتی صبح زود اصرار داشتند که بیاییم.

اصلا فکر نمی‌کردم که یک ساعت قبل از شروع راهپیمایی جمعیت زیادی با پرچم در دست منتظر بایستند، مردمی که مشکلات را امروز فراموش کردند و به عشق رهبری آمدند تا به همه ثابت کنند که هیچ گاه رهبرمان و انقلاب را تنها نمی‌گذاریم.

مردمی که بعد از راهپیمایی امروز پای صندوق‌های رای باز هم با کودک و نوجوان خود حاضر می‌شوند تا باز هم ثابت کنند پای انقلاب خود ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند نظر آن‌ها را تغییر دهد.

جوانانی که پرچم در دست گرفته و متحد با هم حرکت می‌کنند، می‌گوید: آمدیم تا بگوییم ما هم در صحنه هستیم و جدای از پدر و مادر خود که در زمان انقلاب بوده‌اند و دوان شاهنشاهی را دیده‌اند نخواهیم بود.

به گزارش مشهدنیوز ،مردی که با لباس بختیاری در جمع راهپیماییان ایستاده است، می‌گوید: ۸۰ سال عمر با عزت از خدا گرفتم و تا کنون هیچ چیزی مانع از آمدنم در راهپیمایی نشده است.

حتی سال‌هایی که انتخابات بوده هم همان اول وقت آمدم و رای خود را به صندوق انداخته‌ام، اگر عمری باقی باشد امسال هم شرکت می‌کنم، البته مشکلات وجود دارد و امید داریم که وضعیت بهتر شود، خدا را شکر رییس جمهور دردمان را می‌داند و کوتاهی نمی‌کند.

غافلگیر شدم

خانمی ۴۰ ساله که وسط بلوار ایستاده بود و با تعجب به جمعیت نگاه می‌کرد، گفت: فکر نمی‌کردم امروز این جمعیت آن هم دهه نودی‌ها با شور و اشتیاق در راهپیمایی شرکت کنند.

امسال فکر می‌کردم به خاطر مشکلات اقتصادی جمعیت کمتری بیاید اما غافلگیر شدم.

همین که خواستم در مورد انتخابات از او بپرسم گفت: مشکلات هست، اما انتخابات یک وظیفه است که از زمانی که توانستم در انتخابات شرکت کنم و حتی پیش از آن به همراه پدرم پای صندوق می‌رفتم و حتی انگشتم را در استامپ می‌زدم و حس می‌کردم من هم رای داده‌ام.

همیشه پدرم این را به من می‌گفت که اگر مشکلی بود از رای دادن غافل نشو چون رای تو سرنوشت ساز است، اکنون هم مشکلات زیادی وجود دارد، اما انتخابات را از یاد نمی‌برم.

وزیر تعاون: انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: حماسه حضور مردم در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن نیازمند یک حلقه مکمله یعنی حماسه ۱۱ اسفند و مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

سیدصولت مرتضوی  ۲۲ بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن که با حضور گسترده مردم و راهپیمایان در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد با تبریک چهل‌وپنجمین فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) با قدردانی از عموم مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: دهه فجر امسال مقارن با عید بزرگ مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) بود و بعثت، هدیه خداوند بر عالم بشریت و هدایت‌گر انسان از ظلمت به نور است.

مرتضوی بیان کرد: امت ایران اسلامی در ادامه مسیر انقلاب، بستر تداوم آن‌را در جهان سراسر ظلم فراهم کردند و در طول چهار و نیم دهه که از عمر انقلاب می‌گذرد، این امت خداجوی همواره در صف اول بودند؛ آنان همواره در جبهه‌های مختلف از جبهه جهاد علیه استکبار تا خودکفایی و نیز در فتح قله‌های دانش مبارزه کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن روز پایان وابستگی به بیگانگان و رها شدن از اسارت بود، افزود: امام(ره) در ابتدای زمامداری، مردم را به دو رکن اساسی یعنی استقلال و آزادی بشارت دادند که استقلال جمهوری اسلامی ایران از یوغ بیگانگان امروز در کمتر ملتی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن نماد انسجام ملی در مقابل اراده جهانیان است، توضیح داد: بر کسی پوشیده نیست که جهان استکبار از شرق تا غرب همواره پشتیبان نظام ستمشاهی بودند اما انقلاب آمد و بساط استکبار را در هم پیچید؛ به برکت این انقلاب امروز حضور پرشور ملت ایران را در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم و این انقلاب نه فقط در جغرافیای ایران اسلامی بلکه در تمامی جوامع بشری اثرگذار است.

مرتضوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی قطب‌های قدرت را بازتعریف و نظریه‌ای به نام عدالت اجتماعی ذیل نظریه حکومت دینی و ولایت فقیه را پیاده‌سازی کرد؛ انقلاب اسلامی ایران باعث شد تا دیگر نه انقلابی با تفکر مارکسیستی و نه اندیشه لیبرالیست به وقوع بپیوندد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخی دستاوردهای انقلاب را یادآور شد و تأکید کرد: از زمان شکل‌گیری نظام تا کنون، به‌طور میانگین هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار شده است، افزایش سن امید به زندگی، افزایش پوشش تحصیلات تکمیلی، انجام سخت‌ترین جراحی‌ها و درمان‌های پیشرفته در اقصی نقاط ایران اسلامی، افزایش توان دفاعی و صنعت فضایی به اذعان دوست و دشمن، پیشرفت‌ها در علوم و صادرات دانش، صنایع سنگین و فراسنگین، پرتاب ماهواره‌ها به فضا و … از جمله افتخارات نظام اسلامی است.

مرتضوی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر جمهوریت نظامی اسلامی است، گفت: حماسه حضور مردم در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن نیازمند یک حلقه مکمله یعنی حماسه ۱۱ اسفند و مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است. در ابتدای انقلاب وقتی اندیشه‌های گوناگون در داخل و خارج به دنبال ارائه و تحمیل نظر در خصوص تشکیل حکومت بودند، امام(ره) قائل به حکومت جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه بیشتر، بودند.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد و مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران و حق مردم است چهار راهبرد رهبری در خصوص انتخابات را یادآور شد و توضیح داد: چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت باید در این عرصه مهم سیاسی مورد توجه قرار گیرد. بستر مشارکت به فضل الهی فراهم شده است و در این راستا، وزارت کشور و تمامی دستگاه‌های اجرایی و شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام بوده و پای کار هستند.

مرتضوی افزود: در انتخابات پیش‌رو برای مجلس، به ازای هر کرسی ۵۰ نفر با هم رقابت می‌کنند و نظیر این را در هیچ جای دنیا حتی در کشورهایی که خود را مهد تمدن می‌دانند، سراغ نداریم و لذا بستر رقابت سالم فراهم است.

وی در پایان گفت: انتخابات حق‌الناس است و دولت جمهوری اسلامی به عنوان مجری انتخابات تا پای جان برای این رهنمود ایشان و فراهم کردن سلامت و صحت انتخابات تلاش و ایستادگی می‌کند. امروز به فضل الهی هم مشارکت و هم رقابت، امنیت و سلامت انتخابات یک امر مردم‌پایه است و مردم همواره در میدان حضور دارند که نمونه آن را امروز در حماسه حضور اهالی ولایتمدار چهارمحال و بختیاری مشاهده کردیم و شرمنده کرامت آنان هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا: انقلاب همچنان زنده و برخاسته از اعماق جان مردم است

کهگیلویه و بویراحمد رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: بعد از ۴۵ سال که از عمر این انقلاب سپری می‌شود از شعارهای مردم می‌فهمیم که انقلاب همچنان زنده و پویا و برخواسته از اعماق جان مردم است.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شهر یاسوج افزود: در همین ابتدای سخن از حضور ملت شریف ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج که همگام و همدوش با ملت ایران، انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری را گرامی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با تبریک آغاز چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: دهه فجر امسال با روزهای پر خیر و برکت رجب و ماه شعبان مصادف بود، انقلابی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ نه بزرگی به استبداد و استکبار گفت و ملتی را از تحقیر و ذلت به اوج عزت و آقایی رساند. بعد از ۴۵ سال که از عمر این انقلاب سپری می‌شود از شعارهای مردم می‌فهمیم که انقلاب همچنان زنده و پویا و برخاسته از اعماق جان مردم است.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا خاطرنشان کرد: استکبار و استبداد در زمان طاغوت به دنبال جدایی دین از سیاست و خارج کردن دین از زندگی مردم بود اما مردم آن دوران که خواهان استقلال و نفی وابستگی به استبداد به ویژه در حوزه سیاسی بودند علیه رژیم طاغوت، استکبار و وابستگی به بیگانگان قیام کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: مردم خواهان این بودند که خود برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند و هیچ گونه وابستگی به بیگانگان نداشته باشند تا بتواند سرنوشت و مقدرات کشور را رقم بزند و آزادانه هرکسی را بخواهند بر مسند قدرت بنشانند که به فضل الهی این مهم تحقق یافت.

وی انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ را مصداق آزادی و مردم سالاری دانست و ادامه داد: از همه مهمتر جمهوری اسلامی بود، جمهوری اسلامی یکی از ارکان‌ بزرگ منظومه فکری امام مجاهد (ره) بوده و جمهوری اسلامی آن قدر دستاورد بزرگی است که مترادف با انقلاب اسلامی شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا عنوان کرد: مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد یک بار دیگر نشان دادید با وجود تبلیغات مسموم دشمنان که خواهان این بودند که مردم از انقلاب و آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند در صحنه هستید.

حجت‌الاسلام ادیانی تاکید کرد: دشمنان حتی نمی خواهند این حضور، شور و شکوه مردم را ببیند اما همه می‌دانند این شکوه حضور یعنی حفظ ارزش‌ها و تاکید بر استمرار جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: در همین روزهای سالگرد پیروزی انقلاب، حماسه بزرگ دیگری در پیش است و مردم حماسه دیگری را روز ۱۱ اسفند در انتخابات مجلس دوازدهم پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد. مردم تعیین کننده و صاحبان اصلی این انقلاب هستند و این مردم به معنای واقعی ولی نعمتان انقلاب هستند و جمهوری اسلامی همین حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‌هاست‌.

حجت‌الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: همین مردم در جنگ هشت ساله برابر توطئه دشمن ایستادند، بعد از جنگ هم در مقابل انواع و اقسام توطئه و دسیسه مقاومت کردند، فتنه ۸۸ و سایر فتنه‌ها را خنثی و حماسه ۹ دی را خلق کردند و همیشه حماسه‌آفرین هستند. اگر چه عده‌ای در برابر تحریم دشمن کمر خم کردند اما رئیس جمهور در دولت سیزدهم اعلام کرد برای رفع مشکلات دستمان را جلوی دشمنان دراز نمی کنیم با توان داخلی به پیش خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند سرنوشت ساز است و هر رای شما یک تیر به قلب دشمنان است، بار دیگر با حضور باشکوه خود دشمنان را ناکام می‌گذاریم بنابراین باید قدرشناس این ملت بود و خدا را برای این حضور آنها شکرگزار بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا عنوان کرد: مردم همواره با اهداء جان و مال خود مقابل دشمنان و حربه‌های آنها ایستادگی کردند، این حضور باشکوه مردم یک پیام به مسئولان دارد و آن اینکه مردم بصیرت دارند و آگاه می باشند و از کمبودها گلایه نمی‌کنند اما از تصمیمات غلط و توجه نکردن به مشکلات گلایه‌مند هستند.

به گزارش مشهدنیوز ، حجت‌الاسلام ادیانی بیان کرد: قدرشناسی مسئولان از حضور مردم  آن است که همه توان را صرف رفع مشکلات مردم و رفاه آنها کنند و از هیچ تلاشی برای رفاه آنها دریغ نکنند، امیدوارم مسئولان استان با حمایت‌های دولت جهادی سیزدهم با اتخاذ تصمیمات صحیح و ارائه برنامه‌های کوتاه مدت گامی برای رفع مشکلات مردم بردارند.

مردم ایران زمین در اوج وحدت دست در دست هم ایستاده‌اند

‌ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: علی رغم تلاش‌های یاوه گویان و دشمنان، مردم ایران زمین در اوج وحدت دست در دست هم با سوگندی که یاد کردند تا آخرین لحظه خواهند ایستاد و اجازه نمی‌دهند که هیچ دشمن بیگانه‌ای، نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز، اظهار کرد: مردم قهرمان پرور، ولایتمدار، غیرتمند و غیرت پرور و عزت آفرین خطه آذربایجان و به ویژه تبریز در طول انقلاب اسلامی و همه وقایع مهم تاریخی به ویژه تاریخ معاصر همواره نقش بی بدیل داشته‌اند.

به گزارش مشهدنیوز ،وی ادامه داد: این خطه همواره وامدار دلاورمردانی است که از این خطه پرشور با افتخار و با عزت، قدم در همه عرصه‌های علمی و فناوری، صنعتی، نظامی و سیاسی گذاشته‌اند و امروز به لطف خداوند متعال و گام‌های پرهیبت و اقتدارآفرین، نظام مقدس جمهوری اسلامی در قله افتخار ایستاده است.

ایرانی با بیان این‌که قیام قهرمانانه مردم تبریز در طول تاریخ فراموش شدنی نیست، اظهار کرد: مردم قهرمان پرور تبریز از زمان سردار و سالار ملی در تبریز علمدار بودند و پرچم مبارزه با بی عدالتی، خاموشی و ناآگاهی بر دوش گرفتند، همواره توانستند هرگونه حرکت ناشایست و ناجوانمردانه دشمنان را با مشت‌های محکم خود هم‌چون امروز پاسخ دهند و از صحنه روزگار محو کنند.

وی افزود: شهدای عزیزی که از این خطه مبارزه پرور در هشت سال دفاع مقدس برخاسته‌اند، هنوز صفحه‌های تاریخ به وجودشان افتخار می‌کند و فراموش شدنی نیستند و امروز نیز جوانان عزیز با شور و حال بیشتر از آن دوران در صحنه هستند و تلاش می‌کنند تا مسیری که شهدا با نور پرفروغ روشن کردند را با افتخار بیشتری طی کنند.

وی با بیان این‌که مردم ایران اسلامی در هر لحظه که نیاز باشد در صحنه حضور دارند، گفت: دشمن باید بداند که مردم غیرتمند در مقابلش ایستاده‌اند. امروز نیروهای مسلح به برکت انقلاب، خون شهدا، مردم عزیز و ولایت فقیه، افتخارات کشورمان را به همه جهانیان نشان می‌دهند و جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های دینی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، علمی، صنعتی، پژوهشی و سیاسی می‌تواند در بالاترین نقطه بایستد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: نیروی دریایی افتخار داشت که در سال ۱۴۰۲ بتواند همه حوزه‌های اقتداری را در یک قاب ماموریت بلندمدت به جهانیان نشان بدهد.

وی افزود: نیروی دریایی در حوزه برقراری امنیت در عمق اقیانوس‌ها و امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی در هر نقطه‌ای که لازم است حضور دارد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش و سپاه با اخوت و برادری در کنار همدلی و همراهی در اوج هماهنگی در دریا حضور دارند. اگر ماموریت و اقتدارآفرینی ناوگروه ۸۶ رقم خورد شامل مجموعه کل ایران زمین بود چرا که همرزمان از ۲۹ استان کشور حضور داشتند و ۱۳ نفر نیز از آذربایجان شرقی در این ماموریت بودند.

ایرانی گفت: دشمن بداند که هیچگاه نخواهد توانست این غیرت‌ها را از ما بگیرد و در هر لحظه که نیاز باشد نیروهای دریایی در صحنه حضور دارند.

وی افزود: امروز نقطه عطف اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور مردم نمایش داده شد و مردم نشان دادند که همیشه ایرانی‌ها و آذربایجانی‌های باغیرت و به ویژه تبریز گوش به فرمان مولا هستند و هرآنچه که ولایت فقیه تکلیف کنند در اولویت آن‌ها است و در هر صحنه‌ای پرشور حضور می‌یابند زیرا انقلاب متعلق به خودشان است.

یک مسئول: اقتدار ایران در دنیا حرف اول را می زند

‌رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بسیار مقتدر است ودر دنیا حرف اول را می زند، گفت: همه مسئولان در مسیر انقلاب برای رفع مشکلات کشور در تلاشند.

حاجی بابایی، ۲۲ بهمن در سخنرانی راهپیمایی گفت: امروز اقتداری در کشور بدست آوردیم که امنیت ما را رقم زده و این امنیت شرایطی ایجاد شده که آمریکا هر هزینه ای برای از بین بردن این امنیت پایدار پرداخت می کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه انقلاب کردیم تا اسلام محمدی را احیا کنیم، افزود: انقلاب شد تا قیام عاشورا غبارروبی شود تا به دنیا بگوییم دین پیامبر و اهل بیت را احیا می کنیم و در این راه از هیچ چیزی نمی ترسیم.

وی با بیان اینکه قدرت اول کشور حضور و مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: دشمن بدنبال ایجاد تفرقه و تبلیغ برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و در صدد تجاوز به منافع جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر کشور انتخابات پر شوری داشته باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش می یابد و مشکلات به سرعت از بین خواهد رفت.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: حفظ نظام فقط از طریق مردم امکان پذیر است، حفظ نظام یعنی حضور مردم در انتخابات و رای مردم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نمی خواهد به قله برسیم، گفت: جنگ ما با آمریکا جنگ بین ۲ ملت نیست بلکه جنگ یک دیکتاور با یک کشور مقتدر در راه رشد است.

وی افزود: علت تمام فشارهایی که آمریکا بر ملت وارد می کند این است که آمریکا توان کوچکترین تعرض و تحرکی را به کشور ندارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به سرعت کشور در حال رشد است، فشارهای بین المللی و امید آمریکا عصبانی کردن مردم از طریق تکیه بر مشکلات اقتصادی است چون می‌داند از نظر نظامی توان مقابله ندارد.

حاجی بابایی با اشاره به قدرت نظامی ایران ادامه داد: امروز موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی می تواند فردی که برای رژیم صهیونیستی سوخت آماده می کند تا به غزه حمله کند و در مقرش روی صندلی نشسته را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، اسلام ناب کربلایی و عاشورایی را می شناسند، گفت: امروز ملت‌ها علیه آمریکا هستند و جوانان دنیا به ایران نگاه می کنند.

ادامه دارد

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.