۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 20306
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ایران, بین الملل, تیتر یک, حقوقی و قضایی, خانواده, دولت, دیگر رسانه ها, سلامت, شورای نگهبان, علم و فناوری, مجلس تاریخ انتشار : 08 اکتبر 2022 - 10:47 |
سخنگوی شورای نگهبان:

طرح امکان رای‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح امکان رای‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس در شورای نگهبان تصویب و به قانون تبدیل شد.
طرح امکان رای‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس تایید شد

هادی طحان نظیف در نشست خبری امروز گفت: در این مدت ۱۲ طرح و لایحه و ۱۰ اساسنامه بررسی شد.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به طرح‌ها و لوایح بررسی شده در شورای نگهبان گفت: طرح امکان رای‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس در شورای نگهبان تصویب و به قانون تبدیل شد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود : مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص “طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول” را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره طرح شفافیت گفت: اکثر ایرادات طرح شفافیت برطرف شد و هفته گذشته جلسه کمیسیون برگزار شد و اگر کار در کمیسیون تخصصی تمام شده باشد باید در نوبت صحن قرار گیرد و به شورا ارسال شود. نسبت به ایرادات هیات نظارت راجع به محتوای این طرح را باید از مجلس بپرسید که آیا ایرادات هیات نظارت برطرف شده یا خیر.

طحان نظیف در پاسخ به سوالی درباره اصلاح قانون حجاب و اینکه آیا از مجلس طرحی به شورا ارسال شده یا لایحه‌ای دریافت کردید ؟ گفت: اگر منظور مصوبه رسمی هست، خیر چیزی ارسال نشده و اگر چیزی در مجلس یا شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال بررسی باشد بنده اطلاع ندارم و باید از نمایندگان یا اعضای شورای انقلاب فرهنگی بپرسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.