۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 16387
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, ایران, تلویزیون, دیگر رسانه ها, رسانه, فرهنگی, موسیقی, هنرهای تجسمی, ویژه تاریخ انتشار : 15 مارس 2022 - 7:24 |

عبدالرضا چارئی هنرمند طراح گرافیک و خوشنویس درگذشت

عبدالرضا چارئی هنرمند طراح گرافیک، خوشنویس و مدیر اسبق گروه ارتباط تصویری دانشکده هنر دانشگاه شاهد شب گذشته ۲۲ اسفندماه به دلیل بیماری درگذشت.
عبدالرضا چارئی هنرمند طراح گرافیک و خوشنویس درگذشت

سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در گفتگو با مشهد نیوز با تأیید این خبر گفت: مرحوم عبدالرضا چارئی حدود یک سال پیش درگیر کرونا شد و پس از آن هم در یک حادثه تصادف آسیب دید. بعد از این اتفاقات درگیر بیماری شد و این بیماری شدت یافت.وی بیان کرد: اما روز گذشته هم حال ایشان وخیم می‌شود که به رغم تلاش اورژانس برای اعزام ایشان به بیمارستان، در بین راه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

به گفته شجاعی طباطبایی پیگیری برای خاکسپاری این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در حال انجام است و جزییات مراسم تشییع به زودی اعلام خواهد شد.

دکتر عبدالرضا چارئی، مقطع کارشناسی خود را در رشته گرافیک؛ ارتباط تصویری دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس به ترتیب در رشته ارتباط تصویری و پژوهش هنر گذراند. وی سال ۷۷ جذب دانشکده هنر دانشگاه شاهد شد.

این هنرمند سال‌های متمادی علاوه بر آموزش هنر، به خوشنویسی و طراحی گرافیک مشغول و بیشترین فعالیت اش در زمینه هنر بر خوشنویسی، گرافیک خط، نقاشی خط و تجربه‌هایی در تکنیک‌های نقاشی خط معطوف بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.