۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 16037
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استان ها, جام حذفی, فوتبال, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 09 مارس 2022 - 12:49 |

(عکس) طعنه گل گهر به استقلال با ارائه یک سند

باشگاه گل‌گهر می‌گوید اگر تا دیروز نسبت به کامل شدن پازل در دیدار با استقلال شک داشته، امروز به یقین رسیده است. حساس‌ترین بازی هفته ۲۱ لیگ برتر ایران تقابل تیم‌های استقلال و گل گهر در ورزشگاه آزادی بود. در این دیدار که با برتری ۲ بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید داور […]

(عکس) طعنه گل گهر به استقلال با ارائه یک سند

باشگاه گل‌گهر می‌گوید اگر تا دیروز نسبت به کامل شدن پازل در دیدار با استقلال شک داشته، امروز به یقین رسیده است.

حساس‌ترین بازی هفته ۲۱ لیگ برتر ایران تقابل تیم‌های استقلال و گل گهر در ورزشگاه آزادی بود. در این دیدار که با برتری ۲ بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید داور با اعلام پنالتی در دقیقه ۸۵ به سود میزبان، باعث اعتراض شدید بازیکنان و اعضای کادر فنی گل گهر شد.

به گزارش فرارو، در این دقیقه توپ به دست بازیکن گل گهر برخورد کرد و داور وسط ابتدا آن صحنه را پنالتی تشخیص نداد، ولی با پرچم کمکش و مشورت با او نهایتا راضی شد تا پنالتی را به سود استقلال اعلام کند. اگرچه گل گهری‌ها همچنان اصرار دارند که دست بازیکنشان در راستای بدن بوده و حتی تلاش کرده دستش را عقب بکشد تا توپ را لمس نکند، به تازگی مدرک دیگری رو کرده اند که نشان می‌دهد قبل از رخ دادن آن صحنه جنجالی، بازیکن استقلال در آفساید بوده و کمک داور که نقش اصلی در اعلام پنالتی داشته، در آن صحنه پرچم نزده است.

باشگاه گل گهر هم در بیانیه ای، ضمن آنکه طعنه‌ای به استقلال زده اند به این مورد اشاره کرده و نوشته است: «قبل از اینکه کمک داور وارد شود و از هیچ “پنالتی” بسازد توپ برای بازیکن در آفساید استقلال ارسال می‌شود و مهاجم هم به سمت توپ حرکت می‌کند تا به توپ برسد؛ مدافع هم به خاطر نرسیدن توپ به او وارد عمل می‌شود.

طبق قوانین جدید هر گونه حرکت مهاجم درون آفساید و اقدام او حتی اگر توپ به او نرسد باید با قطع بازی و اعلام آفساید همراه شود. جالب اینکه کمک داور وظیفه ذاتی خود را فراموش کرده، اما در شرایط غیر مسلط اعلام پنالتی می‌کند.
به نظر پازل کامل شده است. دیروز شک داشتیم و امروز هیچ شکی نداریم.»

(عکس) طعنه گل گهر به استقلال با ارائه یک سند

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.