۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 30 April , 2024
شناسه خبر : 26730
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 17 آوریل 2024 - 19:07 |

فرار سپاهان از بحران با پنالتی!

فرار سپاهان از بحران با پنالتی! به گزارش مشهدنیوز، دربی اصفهان آخرین امید سپاهان برای بازگشت به جدول رده بندی بود و این موضوعی بود که مورایس و شاگردانش به خوبی از آن مطلع بودند. آنها با امیدواری به مصاف تیمی آمده بودند که در دیدارهای خارج از خانه شکستی را تجربه نکرده بود و باید یک […]

فرار سپاهان از بحران با پنالتی!

فرار سپاهان از بحران با پنالتی!

به گزارش مشهدنیوز، دربی اصفهان آخرین امید سپاهان برای بازگشت به جدول رده بندی بود و این موضوعی بود که مورایس و شاگردانش به خوبی از آن مطلع بودند. آنها با امیدواری به مصاف تیمی آمده بودند که در دیدارهای خارج از خانه شکستی را تجربه نکرده بود و باید یک رکورد ویژه را به پایان می‌دادند که در پایان وقتی سوت داور مسابقه به صدا درآمد، آنها به هدف خود رسیده بودند. سپاهان دقایق ابتدایی و انتهایی نیمه اول را طوفانی بازی کرد ولی به نتیجه نرسید، اما این کاری بود که آنها تا دقیقه 70 که موفق به ثبت گل اول مسابقه با ضربه شهریار مغانلو شدند، ادامه دادند.

در دقیقه 68 علی اصغر اعرابی که یکی از تعویض‌های مورایس بود پاسی را در محوطه جریمه برای شهریار مغانلو ارسال کرد که با خطای شارژ فریبرز گرامی از سوی داور مسابقه پنالتی تشخیص داده شد و سپس شماره 70 طلایی پوشان با یک ضربه مطمئن دروازه پارسا جعفری که روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت، باز کرد. پس از این گل ذوب آهن پیش آمد و در حالی که به شکل عجیبی شعارهای هواداران سپاهان علیه هیئت مدیره باشگاه شدت گرفته بودند، چند خطر جدی ایجاد کردند که درنهایت سپاهان توانست از این حملات فرار کند و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را به نام خود بزند.

سپاهان با این پیروزی که در دیدار معوقه هفته هفدهم رقم خورد، 42 امتیازی شد و ضمن گرفتن جایگاه سومی از تراکتور به 8 امتیازی صدر جدول و 7 امتیازی پرسپولیس رسید که به زودی باید در ورزشگاه آزادی با این تیم بازی کنند. در سوی مقابل  ذوب آهن 30 امتیازی و در رتبه هشتم باقی ماند.

فرار سپاهان از بحران با پنالتی!

 

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.