Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 708
  پرینتخانه » لیگ قهرمانان آسیا تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2018 - 12:39 |

فوتبال ایران در انتظار حماسه بزرگ پرسپولیس

فوتبال ایران در انتظار حماسه بزرگ پرسپولیس پرسپولیس ایران عصر فردا (شنبه) در جریان دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبان کاشیماآنتلرز ژاپن است. به گزارش مشهدنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا در حساس‌ترین بازی تاریخش درحالی به میدان می‌رود که با توجه به نتیجه دیدار رفت برابر حریف ژاپنی ، با اتکا به حمایت هوادارانش […]

فوتبال ایران در انتظار حماسه بزرگ پرسپولیس

فوتبال ایران در انتظار حماسه بزرگ پرسپولیس

پرسپولیس ایران عصر فردا (شنبه) در جریان دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبان کاشیماآنتلرز ژاپن است.

به گزارش مشهدنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا در حساس‌ترین بازی تاریخش درحالی به میدان می‌رود که با توجه به نتیجه دیدار رفت برابر حریف ژاپنی ، با اتکا به حمایت هوادارانش امیدوار است تا برای اولین‌بار جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

شاگردان برانکو که در دیدار رفت، با وجود بازی منطقی در نیمه نخست، در نهایت دو بر صفر برابر کاشیماآنتلرز شکست خوردند، حالا در نبود سیامک نعمتی محروم و البته امید عالیشاه مصدوم باید در حضور هواداران خودی برابر حریف قدرتمند ژاپنی صف‌آرایی کنند.  البته در نبود این دو بازیکن، برانکو حساب ویژه‌ای روی محسن ربیع‌خواه و آدام همتی باز کرده است.

پرسپولیس ایران که در این فصل، با محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالات دست‌وپنجه نرم می‌کرد، برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا در گروه c با غلبه بر نسف‌قارشی ازبکستان، السد قطر و الوصل امارات به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و در ادامه با برتری برابر الجزیره امارات جواز صعود به جمع ٨ تیم برتر آسیا را به دست آورد. شاگردان برانکو در ادامه با وجود شکست یک بر صفر برابر الدوحیل در بازی رفت، این تیم قطری را با نتیجه سه بر یک در بازی برگشت از پیش رو برداشتند و سپس با شکست السد در بازی رفت و تساوی در ورزشگاه آزادی، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در سال ٢٠١٨ شدند.

حالا پرسپولیس و برانکو این فرصت بزرگ را در اختیار دارند تا با یک نمایش حماسی، شکست دو بر صفر در بازی رفت برابر کاشیماآنتلرز را جبران کرده تا برای اولین بار جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به موزه افتخارات خود اضافه کنند.

پرسپولیس ایران عصر فردا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان کاشیماآنتلرز ژاپن است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.