۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 23817
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, تیتر یک, شهری تاریخ انتشار : 03 فوریه 2024 - 2:10 |

مدارس غیرحضوری شهرستان‌های استان تهران اعلام شدند

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مدارس شهرستانهای فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن به دلیل بارش برف و برودت هوا در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم) در نوبت صبح فردا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، غیرحضوری است. به گزارش مشهدنیوز ،  به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش مدارس […]

مدارس غیرحضوری شهرستان‌های استان تهران اعلام شدند

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مدارس شهرستانهای فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن به دلیل بارش برف و برودت هوا در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم) در نوبت صبح فردا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، غیرحضوری است.

به گزارش مشهدنیوز ،  به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش مدارس اعلام شده در شهرستان‌های مذکور به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

این در حالیست که بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی پردیس نیز در دو نوبت صبح و عصر، به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد بود.

به گزارش آموزش و پرورش شهر تهران، همچنین آموزش در کلیه کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی بخش لواسانات و رودبار قصران در نوبت صبح غیرحضوری و کلاس‌های مدارس ابتدایی این بخش‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.