۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 14630
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 05 فوریه 2022 - 12:31 |
معاون دفتر مدیریت بحران استانداری در پی هشدار هواشناسی اعلام کرد:

مدیریت بحران خراسان شمالی در آماده باش

سروش – دستگاه های خدماتی و امدادی خراسان شمالی با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان و پیش بینی کاهش دمای هوا برای خدمات رسانی در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند. معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به پیش بینی کاهش محسوس دمای هوا و احتمال بارش […]

مدیریت بحران خراسان شمالی در آماده باش

سروش – دستگاه های خدماتی و امدادی خراسان شمالی با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان و پیش بینی کاهش دمای هوا برای خدمات رسانی در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند. معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به پیش بینی کاهش محسوس دمای هوا و احتمال بارش برف در ارتفاعات، دستگاه های امدادی از جمله هلال احمر، راهداری و اورژانس علوم پزشکی در آماده باش هستند. به گزارش مشهد نیوز، صادق رمضان زاده با پیش بینی لغزندگی جاده ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده ها و ارتفاعات به ایرنا افزود: با توجه به شدت وزش باد، آسیب به سازه های موقت دور از انتظار نیست و با توجه به بارندگی ها، لغزندگی جاده ها، کاهش دید در جاده ها مورد انتظار است. او از کوهنوردان خواست که از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مصالح زمستانه راهداری تامین شده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: راهداران برای خدمات رسانی به مسافران در حادثه های احتمالی آماده و نیروها در راهدارخانه های مسیرهای برف گیر مستقر هستند. محمد مشتری افزود: مصالح زمستانه مورد نیاز طرح زمستانه در راهدارخانه ها دپو شده و ناوگان و ماشین آلات هم برای به کارگیری آماده است. وی با بیان این که آمادگی کامل در راهداران برای خدمات رسانی در حادثه های احتمالی وجود دارد اولویت را در یکی دو شب آینده، خدمات رسانی در گردنه امین الله در مسیر بجنورد – آشخانه و گردنه اسدلی در مسیر بجنورد – اسفراین دانست.

برف و باران در راه خراسان شمالی

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی نیز گفت: سامانه بارشی از امروز استان را فرا می گیرد که فعالیت آن سبب بارش باران و برف در مناطق مختلف می شود. به گفته مهدی کمالی، این سامانه از عصر امروز در استان فعال می شود که فعالیت آن سبب وزش باد لحظه ای شدید، بارش باران و برف و به تدریج بارش برف و مه می شود و در ارتفاعات هم کولاک، برف و مه پیش بینی شده است. وی افزود: فعالیت این سامانه بارشی در بیشتر نقاط استان به ویژه در شهرستان های راز و جرگلان بجنورد، مانه و سملقان، شمال شیروان و شمال گرمه و جاجرم و شمال اسفراین خواهد بود. وی ادامه داد: با فعالیت این سامانه بارشی، دمای هوا در بیشتر مناطق استان به زیر صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید و این سامانه بارشی تا اوایل صبح یکشنبه جاری در استان فعال است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.