۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 9800
  پرینتخانه » علم و فناوری تاریخ انتشار : 04 نوامبر 2020 - 19:28 |

مدیریت کسب و کار با کارتخوان سیار اندرویدی

مدیریت کسب و کار با کارتخوان سیار اندرویدی این روزها استفاده از کارتخوان های سیار اندرویدی برای مدیریت کسب و کار میان کسبه بازار بسیار پر طرفدار است. به گزارش مشهدنیوز،  بنابراعلام کسبه، کارتخوان سیار اندرویدی همزمان یک دستگاه سه کاره می باشد: کارتخوان سیار، چاپگر سیار و گوشی موبایل. همچنین نصب نرم افزار حسابداری اندرویدی […]

مدیریت کسب و کار با کارتخوان سیار اندرویدی

مدیریت کسب و کار با کارتخوان سیار اندرویدی

این روزها استفاده از کارتخوان های سیار اندرویدی برای مدیریت کسب و کار میان کسبه بازار بسیار پر طرفدار است.

به گزارش مشهدنیوز،  بنابراعلام کسبه، کارتخوان سیار اندرویدی همزمان یک دستگاه سه کاره می باشد: کارتخوان سیار، چاپگر سیار و گوشی موبایل. همچنین نصب نرم افزار حسابداری اندرویدی روی این دستگاه باعث می شود که به سهولت هر چه تمام تر و با قیمت بسیار مناسب بتوانید اقدام به صدور و چاپ فاکتور، دریافت وجه و پیگیری مطالبات خود نمایید.

کارتخوان اندرویدی کسبه یک کارتخوان اندرویدی تمام و کمال می باشد که شما را در امر مدیریت کسب و کارتان بسیار یاری خواهد کرد. نصب یک نرم افزار حسابداری خوب توسط گروه نرم افزاری کسبه روی این دستگاه نیز باعث می شود که بتوانید، علاوه بر دریافت وجه از طریق کارتخوان و چاپ فاکتور، مدیریت امور مالی کسب و کارتان را نیز خودتان در دست بگیرید. دستگاه کارتخوان اندرویدی کسبه با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فضای بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا براحتی اقدام به صدور فاکتور نمایید. این دستگاه دارای یک چاپگر حرارتی ۶ سانتی متری می باشد. نکته جالب در مورد کاغذهای مورد استفاده در کارتخوان اندرویدی کسبه این است که شما می توانید از رول های کاغذ معمولی که توسط بانک در اختیار شما قرار داده می شود، استفاده نمایید. لذا احتیاج به صرف هزینه اضافی برای خرید رول های کاغذ ندارید. این دستگاه برای اتصال به اینترنت از سیم کارت و وای فای پشتیبانی می نماید و آنتن دهی بسیار خوبی نیز دارد.

کارتخوان اندرویدی کسبه این امکان را به شما می دهد که به صورت سیار اقدام به صدور فاکتور و چاپ آن نمایید. صدور فاکتور در کارتخوان اندرویدی کسبه به سادگی انجام می شود. ابتدا طرف حساب خود جهت صدور فاکتور را انتخاب می نمایید. سپس کالاهای مورد نظر برای ایشان را، فقط با چند بار لمس کردن صفحه نمایش، در فاکتور قید می نمایید. مرحله بعد تسویه فاکتور از طریق کارتخوان دستگاه می باشد. دراین مرحله مبلغ فاکتور به صورت خودکار روی دستگاه پوز نمایش داده می شود و فقط کافی که مشتری رمز خود را وارد نماید. در نهایت نیز فاکتور روی چاپگر دستگاه چاپ می شود. شما می توانید سربرگ، لوگو و ته برگ دلخواه خود را برای فاکتور تعیین نمایید تا فاکتور طبق سلیقه شما چاپ شود.

کارتخوان اندرویدی کسبه یک نرم افزار حسابداری تمام و کمال را نیز در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر صدور و چاپ فاکتور می توانید سایر امور مالی و حسابداری، مانند انبارداری، بانکداری و غیره، را نیز روی این دستگاه انجام دهید. در حین صدور فاکتور انبارداری به صورت خودکار توسط دستگاه برای شما انجام می شود. در صورت ثبت فاکتور خرید موجودی اجناس به صورت خودکار افزایش می یابند و با ثبت فاکتور فروش موجودی اجناس به صورت خودکار کاهش می یابند. دریافت و پرداخت به صورت نقدی، از طریق چک یا حواله بانکی یا ثبت سند بدهکاری یا بستانکاری در نرم افزار حسابداری نصب شده روی این دستگاه نیز تعبیه شده است. همچنین هزینه ها و درآمد های خود را می توانید به سادگی در نرم افزار حسابداری پوز اندرویدی کسبه ثبت نمایید. حال نرم افزار عملکرد و صورت سود و زیان شما را محاسبه و آن را در اختیار شما قرار می دهد.

در مجموع کارتخوان اندرویدی کسبه یک دستگاه سه کار با قیمت بسیار مناسب می باشد که با استفاده از آن براحتی می توانید کسب و کارتان را به صورت سیار مدیریت نمایید. برای آشنایی بیشتر با کارتخوان اندرویدی کسبه و ثبت سفارش خرید به وب سایت نرم افزار حسابداری کسبه مراجعه نمایید. در وب سایت کسبه می توانید توضیحات بیشتری از دستگاه را بهمراه فیلم معرفی آن مشاهده نمایید. در صورت نیاز برای خرید دستگاه نیز می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید یا مستقیما با گروه نرم افزاری کسبه تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.