۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 21813
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, ایران, تیتر یک, حوادث، انتظامی, خانواده, شهری, مجلس, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 20 نوامبر 2023 - 13:32 |
قالیباف در جلسه علنی:

مصوبه مجلس درباره سن بازنشستگی شفاف است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابهامات مطرح شده پیرامون مصوبه افزایش سن بازنشستگی توضیحاتی در این زمینه داد و تاکید کرد: مصوبه مجلس شفاف است.
مصوبه مجلس درباره سن بازنشستگی شفاف است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ابهاماتی که درباره سن بازنشستگی مطرح می‌شود، گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، سن بازنشستگی برای مردها ۶۲ سال و حداکثر سنوات خدمتی که انجام می‌دهند، ۳۵ سال است.

وی بیان کرد: این برای مردهایی که اکنون در حال خدمت هستند به صورت میانگین اعمال می‌شود که تقریباً حدود دو ماه تا دو ماه و نیم است، یعنی فردی که در سال ۱۴۰۳ استخدام شود حداکثر سنوات خدمت وی ۳۵ سال است و سن بازنشستگی برای آن فرد هم ۶۲ سال است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای خانم‌ها نیز سن بازنشستگی ۵۵ سال بوده و حداکثر سنوات خدمتی ۳۰ سال است. این بحث کاملاً شفاف است و نقل قول‌های دیگری که پیرامون آن مطرح می‌شود، صحت ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.