۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 530
  پرینتخانه » تیتر یک, حوادث، انتظامی, نظامی تاریخ انتشار : 06 نوامبر 2018 - 16:40 |

معافیت تمام مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی از سربازی

معافیت تمام مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی از سربازی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از موافقت فرمانده کل قوا با معافیت ورزشکاران مدال آور مسابقات جهانی و آسیایی از انجام خدمت سربازی خبر داد. به گزارش مشهدنیوز، سردار موسی کمالی در این باره گفت: در راستای اجرای قانون سرباز قهرمان نفرات اول […]

معافیت تمام مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی از سربازی

معافیت تمام مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی از سربازی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از موافقت فرمانده کل قوا با معافیت ورزشکاران مدال آور مسابقات جهانی و آسیایی از انجام خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز، سردار موسی کمالی در این باره گفت: در راستای اجرای قانون سرباز قهرمان نفرات اول تا سوم مسابقات المپیک، نفرات اول و دوم مسابقات جهانی و نفرات اول مسابقات بازی‌های آسیایی از انجام خدمت دوره‌ ضرورت معاف هستند.

وی با بیان این که ستاد کل نیروهای مسلح پیشنهاد داد تا تسهیلات سرباز قهرمان به تمامی ورزشکاران و مدال آوران درعرصه‌های جهانی و آسیایی ارائه شود، گفت: این پیشنهاد مورد تایید مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا قرار گرفت. بنابراین پس از این علاوه بر نفرات اول و دوم مسابقات جهانی نفرات سوم این مسابقات و علاوه بر نفرات اول مسابقات آسیایی نفرات دوم و سوم مسابقات آسیایی نیز جزء سربازان قهرمان محسوب شده و از انجام خدمت دوره‌ی ضرورت سربازی معاف خواهند شد.

به گفته‌ کمالی، این تصمیم در راستای تکریم ورزشکاران و افتخارآفرینان جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی و آسیایی اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.