۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 19533
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, فرهنگی, محیط زیست, هنرهای تجسمی, ویژه تاریخ انتشار : 22 جولای 2022 - 12:54 |

معرفی داوران نهمین دوره «ده روز با عکاسان ایران»

داوران نهمین دوره «ده روز با عکاسان ایران» معرفی شدند و کار خود را آغاز کردند.
معرفی داوران نهمین دوره «ده روز با عکاسان ایران»

به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران داوران این رویداد در واقع «معرّف» عکاسان جوان در سراسر ایران هستند که در مرحله اول از بین آثار آنان، هریک به‌صورت منفرد مجموعه‌های منتخب از نگاه خود را گزینش و به دبیرخانه این رویداد معرفی می‌کنند. در پایان آثار معرفی شده، توسط خود آنان به‌صورت جمعی مورد داوری قرار گرفته و در نهایت چهل مجموعه به‌صورت نهایی گزینش و به نمایش گذاشته خواهد شد.

با انتخاب دبیر این دوره، مهران مهاجر، مهرداد نجم‌آبادی، اسماعیل عباسی، رومین محتشم، غزاله هدایت، زانیار بلوری، نیوشا توکلیان، مهدی وثوق‌نیا، مهدی مقیم‌نژاد و بهنام صدیقی داوران این دوره هستند.

نهمین دوره «ده روز با عکاسان ایران» به دبیری رامیار منوچهرزاده از ۲۹ مهرماه تا ۹ آبان ماه آینده در همه گالری‌های خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.