۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 20061
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, محیط زیست, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 23 آگوست 2022 - 12:47 |

مهدی تاج از سوی نهاد‌های قضایی تایید صلاحیت نشد

نهاد‌های قضایی و امنیتی صلاحیت میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را برای حضور در انتخابات تایید کرده‌اند و فعلا خبری از نام مهدی تاج نیست و او نمی‌تواند روز هشتم شهریور در مجمع حاضر شود.
مهدی تاج از سوی نهاد‌های قضایی تایید صلاحیت نشد

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال دیشب در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که نهاد‌های قضایی فقط دو تن از سه نامزد تایید شده از سوی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال را تایید کرده‌اند و در انتظار روشن شدن وضعیت نفر سوم هستیم.

بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد نهاد‌های قضایی و امنیتی که صلاحیت نامزد‌ها را بررسی می‌کنند، تاکنون میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را برای حضور در انتخابات این فدراسیون که هشتم شهریور برگزار می‌شود تایید کرده‌اند و فعلا وضعیت مهدی تاج روشن نیست.

طبق اساسنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ایران، هیچ کدام از نامزد‌های فدراسیون فوتبال نباید پرونده قضایی مفتوح و منجر به حکم داشته باشند. این قانون در راستای صیانت از فوتبال تایید شده است.

در فاصله یک هفته تا انتخابات فدراسیون فوتبال باید دید تغییری در وضعیت کنونی رخ خواهد داد و مهدی تاج به انتخابات می‌رسد یا نه؟

پیش از این علی فلاحتی، رییس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که صلاحیت نامزد‌ها یک مساله همیشگی نیست و این موضوع به صورت شناور و روزانه انجام می‌شود.

هم‌چنین کمیته بدوی در هنگام اعلام نامزد‌های تایید صلاحیت شده که شامل مدارک و امضا‌های اخذ شده برای معرفی به نهاد‌های قضایی بود، اعلام کرده بود که هر گونه عملی تا روز انتخابات می‌تواند منجر به رد صلاحیت نامزد‌ها شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.