۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24924
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 12 مارس 2024 - 18:24 |

می‌ خواهیم با استقلال هم‌ امتیاز شویم

اوسمار: می‌ خواهیم با استقلال هم‌ امتیاز شویم/ دفاع ما از نوک حمله شروع می‌شود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره داربی صد و سوم گفت: می‌ خواهیم با استقلال هم‌ امتیاز شویم . بازی خیلی احساسی است و تمرین کردیم که بچه‌ها خودشان را آرام نگه دارند و خیلی راحت بازی را انجام بدهند. به […]

می‌ خواهیم با استقلال هم‌ امتیاز شویم

اوسمار: می‌ خواهیم با استقلال هم‌ امتیاز شویم/ دفاع ما از نوک حمله شروع می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره داربی صد و سوم گفت: می‌ خواهیم با استقلال هم‌ امتیاز شویم . بازی خیلی احساسی است و تمرین کردیم که بچه‌ها خودشان را آرام نگه دارند و خیلی راحت بازی را انجام بدهند.

به گزارش مشهدنیوز، اوسمار ویه‌را، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از بازی داربی تهران گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم می‌خواستم بگویم همه کسانی که در رسانه کار می‌کنند باید کار مثبتی انجام دهند. آنهایی که وضعیت مالی بهتری دارند باید بتوانند به افرادی که این روزها نیازمند هستند کمک کنند. امیدوارم که بچه‌های فوتبالی به افرادی که در سیستان و بلوچستان گرفتار سیل هستند کمک کنند.

او درباره بازی فردا هم گفت: خیلی برای ما خوشحال کننده است که در این بازی شرکت می‌کنم. تمام کسانی که طرفدار فوتبال هستند فردا به این بازی نگاه می‌کنند. امیدوارم برای افرادی که در ورزشگاه و خارج از آن هستند یک بازی قشنگ باشد؛ یک بازی که خیلی برای قهرمانی مهم است. برای ما خیلی مهم است که با استقلال هم‌امتیاز شویم. بازی خیلی احساسی است و تمرین کردیم که بچه‌ها خودشان را آرام نگه دارند و خیلی راحت بازی را انجام بدهند. هم ما و هم حریف می‌دانیم که از تک تک موقعیت‌ها باید استفاده کنیم.

«برنامه بازی فردای پرسپولیس بازی هجومی است؟» اوسمار در پاسخ به این سوال گفت: فوتبال برای من در زمین انجام می‌شود. بازی هجومی و دفاعی تیم باید متعادل باشد. در بعضی از قسمت‌های بازی شاید لازم است که بیشتر از حمله، دفاع کنیم چون پایه تیم ما برای حمله کردن است. امیدواریم که بازی‌ها را اینطور ادامه دهیم.

او درباره اینکه تیم‌های جواد نکونام خوب دفاع می‌کنند هم گفت: هر تیمی سعی می‌کند بازی متعادل را انجام دهد. استقلال یکی از دفاع‌های خوب لیگ را دارد. امیدوارم حرکت‌های هجومی ما در بازی راه دفاع را باز کند و بتوانیم گل بزنیم.

 

بیشتر بخوانید:

یک گل در دربی زده ام و می دانم چه لذتی دارد!

 

سرمربی پررسپولیس درباره نگرانی هواداران از خط دفاعی و غیبت گولسیانی و کنعانی‌زادگان اظهار کرد: خط دفاع ما از اولین مهاجم ما تا دروازه‌بان ما شروع می‌شود. یک تیم متعادل داریم که همه با هم دفاع می‌کنیم. تیم ما فقط با دو نفر دفاع وسط در بازی دفاع نمی‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش فقط به نتیجه‌گیری فکر می‌کند یا فوتبال خودش را بازی خواهد کرد؟ گفت: فوتبال نتیجه است. نتیجه‌ها تفاوت کار مربی و بازیکنان را رقم می‌زنند. اگر امروز بخواهم بگویم که نتیجه بگیریم یا بازی خوبی داشته باشیم، می‌گویم نتیجه مهمتر است. امیدوارم یک نتیجه خوب با بازی خوبی که انجام می‌دهیم، داشته باشیم.

اوسمار: می‌ خواهیم با استقلال هم‌ امتیاز شویم/ دفاع ما از نوک حمله شروع می‌شود

اوسمار: می‌ خواهیم با استقلال هم‌ امتیاز شویم/ دفاع ما از نوک حمله شروع می‌شود

در ادامه از اوسمار پرسیده شد که آیا اسم مهاجم خارجی مدنظرش را به باشگاه داده است؟ او در پاسخ گفت: بعد از بازی با فولاد در مورد این قضیه صحبتی نکردیم چون تمام تمرکز ما روی بازی فرداست.

اوسمار درباره اینکه آیا نگران تکرار اشتباه بیرانوند مانند بازی گذشته است یا نه؟ گفت: بعضی وقت‌ها سوالات برای من تکراری هستند. گفتم که در یک بازی، دفاع و حمله و خط میانی با هم کار می‌کنند.

او در پایان درباره دغدغه هواداران نسبت به حواشی نیمکت پرسپولیس که داوران را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد، اظهار کرد: امیدوارم فردا داوری به گونه‌ای باشد که هیچ‌کس احساس مشکل نکند و تیمی که لیاقتش را دارد با موفقیت از زمین خارج شود. به نظرم طرز برخورد هر تیم مربوط به خودش است. خودم شخصا سعی می‌کنم روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنم و بقیه اعضای کادر فنی حواسشان به بقیه مسائل باشد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس فردا (چهارشنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.