۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 10217
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 07 نوامبر 2020 - 14:56 |

نامه‌نگاری‌ها و استعلام‌های همه ادارات کرج باید الکترونیکی انجام شود

نامه‌نگاری‌ها و استعلام‌های همه ادارات کرج باید الکترونیکی انجام شود  مشهدنیوز/ البرز معاون استاندار و فرماندار کرج  با اشاره به اعمال محدودیت‌ها به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا گفت: دستگاه‌های اجرایی تا پایان آبان ماه کلیه استعلامات و مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی رفع رجوع کنند. غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: با توجه […]

نامه‌نگاری‌ها و استعلام‌های همه ادارات کرج باید الکترونیکی انجام شود

نامه‌نگاری‌ها و استعلام‌های همه ادارات کرج باید الکترونیکی انجام شود

 مشهدنیوزالبرز معاون استاندار و فرماندار کرج  با اشاره به اعمال محدودیت‌ها به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا گفت: دستگاه‌های اجرایی تا پایان آبان ماه کلیه استعلامات و مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی رفع رجوع کنند.

غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس در فصل سرما و اتخاذ تصمیم دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان دولت باید کاهش مراجعات حضوری به دستگاه‌ها نیز صورت گیرد.

به گزارش مشهدنیوزوی بیان کرد: دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان دولت در استان البرز و کرج اجرایی شده است و الزام استفاده ماسک از سوی شهروندان از اقدامات پیشگیرانه برای قطع ویروس کرونا است اما در این شرایط باید با جدیت بیشتری فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت‌ها اعمال شود.

فرماندار کرج گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی تا آخر آبان ماه باید تمامی استعلامات و مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و در این مدت بسیاری از اقدامات دستگاه‌های اجرایی به صورت الکترونیکی شده و تردد مردم به ادارات کاهش یافته است.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.