Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 19097
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, بین الملل, جام حذفی, خانواده, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 19 ژوئن 2022 - 12:49 |

نام گزینه خارجی سرمربیگری استقلال لو رفت/عکس

پس از عدم توافق مدیران باشگاه استقلال با الکساندر نوری مدیران باشگاه استقلال به سراغ مربی فرانسوی سابق باشگاه الدوحیل رفتند.
نام گزینه خارجی سرمربیگری استقلال لو رفت/عکس

طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال مشخص شد مدیران باشگاه استقلال ظاهراً در روزهای اخیر در حال مذاکره با “صبری لاموشی” مربی فرانسوی ۵۰ ساله بوده‌اند. این مربی فوتبال خود را از باشگاه اوسر در فرانسه آغاز کرد و در سال های پایانی فوتبالش بعد از بازی برای تیم های مطرحی مانند موناکو، پارما، اینتر میلان، جنوا و المپیک مارسی به لیگ ستارگان قطر رفت و در باشگاههای الریان، ام صلال و الخریطیات توپ زد.

لاموشی از سال ۹۶ تا ۲۰۰۱ در عضویت تیم ملی فرانسه هم بود و ۱۲ بازی برای تیم کشورش انجام داده و یک گل ملی هم در کارنامه اش دارد. او مربیگری خود را با هدایت تیم ساحل عاج از سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ آغاز کرد سپس هدایت تیم‌های الجیش، رن فرانسه، ناتینگهام فارست انگلیس و سرانجام الدحیل هدایت تیم های مختلفی را بر عهده داشت.

شایان ذکر است؛ لاموشی موفق شد زمانی که سرمربی تیم ساحل عاج بود این تیم را به جام جهانی ۲۰۱۴ برساند.

لاموشی در تاریخ دهم آگوست سال ۲۰۰۱ پس از توافق دو طرفه با باشگاه الدحیل قطر از این تیم جدا شد و پس از آن در هیچ تیمی فعالیت نداشته است.

از نزدیکان به باشگاه استقلال خبر می رسد این مربی در حال حاضر مذاکرات خود با مسئولان باشگاه استقلال را به مرحله جدی رسانده و ابراز تمایل کرده تا در تهران و در تیم استقلال، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران مربیگری کند.

شنیده ها حاکی از آن است که اگر مشکلی در بحث مالی بین باشگاه استقلال و لاموشی به وجود نیاید این مربی ظرف امروز یا فردا هدایت تیم استقلال را بر عهده خواهد گرفت.

نام گزینه خارجی سرمربیگری استقلال لو رفت/عکس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.