Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 1905
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل, سیاست خارجی, ویژه تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2019 - 10:34 |

نتانیاهو: استعفا نمی‌دهم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد، در صورتی که دادستانی کل این رژیم او را قبل از انتخابات احضار کند، هرگز استعفا نخواهد داد. به گزارش مشهدنیوز،  به نقل از اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جواب یک روزنامه‌نگار اسرائیلی گفت در صورتی که دادستان کل درباره پرونده‌های فساد وی را احضار کند، هرگز […]

نتانیاهو: استعفا نمی‌دهم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد، در صورتی که دادستانی کل این رژیم او را قبل از انتخابات احضار کند، هرگز استعفا نخواهد داد.

به گزارش مشهدنیوز،  به نقل از اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جواب یک روزنامه‌نگار اسرائیلی گفت در صورتی که دادستان کل درباره پرونده‌های فساد وی را احضار کند، هرگز استعفا نخواهد داد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی در راستای سفر رسمی‌اش به برزیل گفت: قصد ندارم استعفا دهم. اولا آن‌ها نمی‌توانند هیچ اتهامی را علیه من ثابت کنند و دوما قانون مرا مجبور به این مسئله نخواهد کرد. درخواست برای استعفای من لطمه‌ای به “دموکراسی” اسرائیل می‌زند.

نتانیاهو افزود: شهروندان اسرائیلی تعیین می‌کنند که من نخست وزیرشان باشم یا نه.

رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد که انتخابات زودهنگام نهم آوریل برگزار خواهد شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب لیکود به رهبری نتانیاهو طی انتخابات آتی بر بقیه احزاب برتری خواهد داشت و نتانیاهو مجددا می‌تواند نخست‌وزیر شود.

معاون اول دادستان کل اسرائیل اواسط دسامبر گفته بود که پیشنهاداتش را درباره سه پرونده فساد که نتانیاهو در آن دست دارد به مدیرش منتقل کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اوایل دسامبر خواهان تفهیم اتهام نتانیاهو و همسرش درباره یکی از پرونده‌های فساد شده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.