- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
هدف ابومسلم صعود از لیگ دسته سوم است
سرمربی تیم ریشه دار مشهد: هدف ابومسلم صعود از لیگ دسته سوم است سرمربی تیم ابومسلم ثامن مشهد گفت: بازیکنان باکیفیتی در نقلوانتقالات جدید به تیم اضافه شدهاند و با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتهایم، هدف ما قطعا صعود از لیگ دسته سوم فوتبال کشور است و به کمتر از آن قانع نیستیم. به […]
سرمربی تیم ریشه دار مشهد:
هدف ابومسلم صعود از لیگ دسته سوم است
سرمربی تیم ابومسلم ثامن مشهد گفت: بازیکنان باکیفیتی در نقلوانتقالات جدید به تیم اضافه شدهاند و با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتهایم، هدف ما قطعا صعود از لیگ دسته سوم فوتبال کشور است و به کمتر از آن قانع نیستیم.
به گزارش مشهدنیوز، مهدی محمدزاده در گفتوگو با ایسنا درباره برنامه تیم ابومسلم در نیم فصل دوم لیگ دسته سه اظهار کرد: در نیمفصل اول با وجود شرایطی خاص، توانستیم هفت امتیاز کسب کنیم و به رقابت برای صعود برگردیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار داریم و فاصلهمان با صدر جدول تنها چهار امتیاز است، اظهار کرد: برای نیمفصل دوم برنامهریزی دقیقی انجام دادهایم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.
وی درباره نقلوانتقالات نیمفصل دوم تصریح کرد: در این مقطع هفت بازیکن از تیم جدا شدند و تاکنون پنج بازیکن جدید که اکثرا از لیگ دو جذب شدهاند و در پستهای مختلف از جمله دروازهبان، هافبک و مهاجم هستند که به تیم اضافه شدند.
سرمربی تیم ابومسلم ثامن با تاکید بر اینکه هدف ما صعود از لیگ دسته سه است، گفت: بازیکنان باکیفیتی در نقلوانتقالات جدید به تیم اضافه شدهاند و با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتهایم، هدف ما قطعا صعود از لیگ دسته سوم فوتبال کشور است و به کمتر از آن قانع نیستیم.
وی افزود: قطعا به دنبال صعود فوری هستیم و تفکر من همیشه همین بوده و اگر قرار نبود برای صعود بجنگیم، وارد این مسیر نمیشدیم. صعود در همین فصل هدف اصلی ماست. کار سختی داریم، اما شدنی است و ایمان داریم که میتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم.
محمدزاده درباره وضعیت میزبانی ابومسلم و بازگشت به ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: در حال حاضر نامهنگاریهایی از سوی مدیرعامل و سرپرست باشگاه در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم تا سریعتر به ورزشگاه امام رضا (ع) برگردیم.
وی با بیان اینکه فعلا بازیها بدون حضور تماشاگر برگزار میشود، تاکید کرد: ما بهشدت پیگیر حضور تماشاگر و بازگشت به ورزشگاه امام رضا (ع) هستیم و امیدواریم تا هفته دوم در بازی خانگی، به این ورزشگاه برگردیم.
سرمربی ابومسلم ثامن تصریح کرد: با جذب بازیکنان با کیفیت در کنار بازیکنانی که از نیمفصل اول در تیم حضور داشتند، سطح کیفی تیم بالا رفته، انگیزه بازیکنان افزایش پیدا کرده و رقابت خوبی در تیم شکل گرفته است. اکنون تیم به تعادلی که مدنظرمان بود رسیده و از نظر فنی شرایط مطلوبی داریم.
انتهای پیام/
علی کریمی به سپاهان پیوست
علی کریمی به سپاهان پیوست هافبک تیم کایسری اسپور ترکیه با توجه به درخواست محرم نویدکیا و پیگیریهای هیاتمدیره و مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی به مدت ۱.۵ فصل به تیم فوتبال سپاهان پیوست. به گزارش مشهدنیوز، بازیکن سابق سپاهان سابقه بازی در تیمهای استقلال، دیناموزاگرب و لوکوموتیو کرواسی، القطر و الدحیل قطر را داشته و […]
ابومسلم
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.






