۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22978
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حوادث، انتظامی, شهری تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2024 - 17:34 |
رییس پلیس راهور فراجا:

هیچ محور مواصلاتی اصلی به دلیل بارش برف مسدود نیست

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که هیچ یک از محورهای مواصلاتی اصلی به دلیل بارش برف مسدود نیست. به گزارش مشهدنیوز، سردار حسینی – رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه بازدید از محور چالوس در  با اشاره به بارش‌ها در سطح کشور از روز گذشته، گفت: از روز گذشته شاهد بارش‌ها در سطح استان‌های […]

هیچ محور مواصلاتی اصلی به دلیل بارش برف مسدود نیست

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که هیچ یک از محورهای مواصلاتی اصلی به دلیل بارش برف مسدود نیست.

به گزارش مشهدنیوز، سردار حسینی – رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه بازدید از محور چالوس در  با اشاره به بارش‌ها در سطح کشور از روز گذشته، گفت: از روز گذشته شاهد بارش‌ها در سطح استان‌های غربی، شمال غربی و شمالی کشور هستیم و در محورهای کوهستانی و استان‌های سردسیر عمدتا بارش‌ها به شکل بارش برف است.

وی ادامه داد: شب گذشته به دلیل سنگینی بارش برف در محور چالوس، ناچارا این جاده را مسدود کردیم و امروز تا حدود ساعت ۸:۳۰ صبح این محور بسته بود. اما در حال حاضر محور چالوس و همچنین سایر محورهای مواصلاتی اصلی در سطح کشور باز هستند و تردد در آنها به شکل عادی در حال انجام است.

رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر ادامه وضعیت ناپایدار جوی و بارش‌ها در کشور تا ۴۸ ساعت آینده، گفت: لذا توصیه ما آن است که هموطنان از سفرها و ترددهای غیرضروری بویژه در محورهای کوهستانی خودداری کنند و اگر بواسطه امورات ضروری قصد تردد در سطح محورهای مواصلاتی کشور (بویژه در سطح استان‌های سردسیر) حتما قبل از شروع سفر بازدید کامل از وسیله نقلیه خود داشته باشند و با باک بنزین کامل از شهر و مقصد خود حرکت کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه هموطنان در صورت سفر ضروری لازم است وسایل مورد نیاز را با خود همراه داشته باشند افزود: یکی از ضروری‌ترین وسایل که همکاران من نیز آن را کنترل می‌کنند، زنجیر چرخ است و داشتن زنجیر چرخ جزو الزامات است.

رییس پلیس راهور فراجا گفت: همکارانم در طول محورهای کوهستانی و ۱۱۰ گردنه برف‌گیر در آماده‌باش ۱۰۰ در صد در تمام ساعات شبانه روز همراه با سایر دستگاه‌های امدادی نظیر راهداری، هلال احمر، اورژانس بوده و آماده خدمت رسانی به مردم هستند. مجددا تاکید می‌کنم که همکارانم کنترل زنجیر چرخ را به شدت در دستور کار دارند و از تردد خودروهای فاقد زنجیره چرخ جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ۲۳ فقره تصادف منجر به فوت بودیم که البته کمتر از ۱۰ مورد این تصادفات به دلیل شرایط جوی و در محورهای برفگیر و کوهستانی بوده است. تاکید می‌شود که الزامات رانندگی در شرایط بارندگی و لغزندگی معابر، الزامات خاصی است که باید از طرف رانندگان رعایت شود.

رییس پلیس راهور فراجا در این باره گفت: مهم‌ترین مساله رعایت سرعت مطمئنه است و دومین موضوع نیز آن است که تا حد امکان در روز سفر کنند؛ چراکه شب شرایط مه گرفتی جاده‌های کوهستانی و لغزندگی معابر و کاهش شدید میدان دید، وضعیت و شرایط رانندگی را سخت می‌کند.

حسینی مجددا تاکید کرد که در حال حاضر هیچ یک از محورهای مواصلاتی اصلی در کشور به دلیل بارش برف مسدود نیست. با توجه به اجرای طرح زمستانی پلیس راهور تمامی همکاران من در پلیس راه در جاده‌ها ‌ به خصوص محورها و گردنه‌های برف‌گیر مستقر بوده و در آماده‌باش هستند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.