۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 16096
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, تلویزیون, رسانه, سینما, فرهنگی, گردشگری و میراث, موسیقی, هنرهای تجسمی تاریخ انتشار : 10 مارس 2022 - 16:28 |

وزیر ارشاد وارد ساوه شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش در یک سفر نیم روزه وارد شهرستان ساوه شد و مورد استقبال استاندار مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
وزیر ارشاد وارد ساوه شد

محمدمهدی اسماعیلی در بدو ورود به ساوه به گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر (ع) این شهر رفت و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این خطه از دیار اسلامی ادای احترام کرد.

وی در سفر به ساوه قرار است از محل جانمایی شده به منظور احداث پردیس سینمایی و همچنین از محل احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرک علوی بازدید کند.

مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر به ساوه قرار است در جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات حوزه فرهنگی و هنری شهرستان‌های ساوه و زرندیه در سالن جلسات فرمانداری ساوه شرکت کند.

وزیر ارشاد در ادامه سفر به استان مرکزی ساوه را به مقصد زرندیه ترک و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان مزار شهدای این شهرستان را گلباران خواهد کرد.

وی در سفر به زرندیه قرار است از مجتمع فرهنگی هنری شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه بازدید بعمل آورد و از نزدیک با ظرفیتها، توانمندی ها و مشکلات این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر آشنا و سپس در جلسه نشست اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان شرکت کند.

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.