۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 1 May , 2024
شناسه خبر : 26788
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 18 آوریل 2024 - 15:27 |
دیروز و امروز ورزش

وقتی چانه ورزش کوچک گرفته می شود؟!

دیروز و امروز ورزش وقتی چانه ورزش کوچک گرفته می شود؟! می گویند در تقسیم بندی امروز ورزش جهان، این مورد مهم را به دو دسته بسیار پر اهمیت تقسیم، می کنند، و آن ورزش با مدیر و ورزش بدون مدیر است! وافعیتی که باید آن را پذیرفت و نباید در برابر آن موضع گرفت! […]

وقتی چانه ورزش کوچک گرفته می شود؟!

دیروز و امروز ورزش

وقتی چانه ورزش کوچک گرفته می شود؟!

می گویند در تقسیم بندی امروز ورزش جهان، این مورد مهم را به دو دسته بسیار پر اهمیت تقسیم، می کنند، و آن ورزش با مدیر و ورزش بدون مدیر است! وافعیتی که باید آن را پذیرفت و نباید در برابر آن موضع گرفت! مناسفانه چند ده سالی است که با یک شیب ملایم، خواسته یا ناخواسته چانه ورزش دارد از سوی مسئولان کوچک گرفته می شود و ثمره آن هم همانی می شود که همه ما در حال حاضر می بینیم و می بینید!

به گزارش مشهدنیوز، محمدرضا نصرالله زاده در ادامه نوشت: در ورزشی که احمد درگاهی، سید مصطفی هاشمی طبا، بهرام افشارزاده، سیدعبدالکریم سادات رضایی، محمد رضا یزدانی خرم، وحید مرادی، محمد دادکان، داریوش مصطفوی، ناصر پورعلیفرد، محمود مشحون، مسعود خلیلی و … مدیریت بخش های مختلف و فدراسیون های آن را بر عهده داشته اند، امروز به کجا رسیده ایم، که انتظار داشته باشیم در ورزش شق القمر محقق شود!

باید پذیرفت که موفقیت در پس داشتن مدیران شجاع، توانمند، مقتدر، کاربلد و … است، همانهایی که کارنامه دیروزشان، می تواند برای رسیدن به موفقیت، الگوی مدیران امروز باشد که متاسفانه نیست! در چنین شرایطی باید هم به روزمره گی دلخوش باشیم. باید هم به جای برنامه های کاری هفتگی، ماهانه، سالانه و چند سالانه به برنامه های روزانه دل ببندیم و چشم امیدمان به استعدادهای خودرویی باشد که هر چند یکبار در مسابقات جلوه گر می شوند تا ما هم در پس سایه آنها چند صباحی به مدیریت خود بیشتر ادامه دهیم و … !

وقتی چانه ورزش کوچک گرفته می شود؟!ln

نویسنده : محمد رضا نصرالله زاده | منبع خبر : وقت اضافه
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.