۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 23510
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, سیاست خارجی تاریخ انتشار : 26 ژانویه 2024 - 23:46 |

پیام تبریک امیرعبداللهیان به آفریقای جنوبی به مناسبت موفقیت در دیوان بین‌المللی دادگستری

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دولت و ملت آفریقای جنوبی به مناسبت موفقیت در دیوان بین‌المللی دادگستری تبریک گفت. به گزارش مشهدنیوز،  حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «موفقیت آفریقای‌جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری در جریان طرح شکایت از رژیم صهیونیستی را به دولت و ملت آفریقای‌جنوبی، ملت […]

پیام تبریک امیرعبداللهیان به آفریقای جنوبی به مناسبت موفقیت در دیوان بین‌المللی دادگستری

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دولت و ملت آفریقای جنوبی به مناسبت موفقیت در دیوان بین‌المللی دادگستری تبریک گفت.

به گزارش مشهدنیوز،  حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «موفقیت آفریقای‌جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری در جریان طرح شکایت از رژیم صهیونیستی را به دولت و ملت آفریقای‌جنوبی، ملت فلسطین و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور تبریک می‌گویم.

بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ابتکار عمل دولت آفریقای جنوبی تصریح می‌کنم.

امروز مقامات رژیم جعلی اسراییل منفورترین افراد نزد افکار عمومی جهان هستند که باید به دلیل ارتکاب نسل‌کشی و جنایات بی‌سابقه جنگی علیه فلسطینیان فورا به دست عدالت سپرده شوند.

لازم است تاکید کنم حمایت همه‌جانبه کاخ‌سفید از جنایات صهیونیست‌ها نیز هیچگاه فراموش نخواهد شد و مورد توجه و پیگیری افکارعمومی قرار دارد.

از همه‌ی همتایانم در کشورهای جهان تقاضا دارم از اقدام آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری حمایت کنند.»

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.