۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 21078
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, والیبال, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 01 مارس 2023 - 13:38 |

کسنوی: انتظار مجموعه ما کمک و همیاری مسئولین است

هر چند در ورزش پر فرار و نشیب ایران نباید انتظار کار اصولی داشت و هرچند وظایف در این مقوله همواره با یکدیگر تداخل پیدا کرده است اما باید به نکته پنهان ورزش کشور به خصوص ورزش شهرستان‌ها و به طور اخص فوتبال و فوتسال اشاره کرد؛ ورزش ایران برخلاف استاندارد بین المللی بیشتر از کار اصولی و راه و روش‌های ستادی به پول نیاز دارد
کسنوی: انتظار مجموعه ما کمک و همیاری مسئولین است

هرجا که مبلغی هزینه می‌گردد موفقیت بیشتر حاصل شده و هرگاه گاو صندوق باشگاه‌ها خالیست هزراتوی مشکلات بوجود آمده و شیرازه ورزش را در هم می‌ریزد. این همان معضل اساسی ورزش و در راس آن فوتبال و فوتسال کشور است. با این حال به بهانه قهرمانی ارزشمند باشگاه فرداد بازرگانی کاشمر در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان خراسان رضوی، گفتگویی با محمد کسنوی سرمربی موفق این باشگاه داشته و شرایط و مشکلات این باشگاه را از وی جویا شدیم:
علت موفقیت
در ابتدا تشکر می‌کنم از همه عوامل و بازیکنان و کادرفنی مجموعه درجه یک فرداد بازرگانی که فعل خواستن را صرف کرده و تا لحظه آخر تلاش نمودند. ما خواستیم و برنده شدیم. این مهم به روحیه برتر و برنده بازیکنان برمی‌گردد. باید از مجموعه هیات فوتبال که در مسابقه فینال درسالن محل مسابقه حاضر بودند و باعث قوت قلب مجموعه فرداد بازرگانی شدند تشکر کنم.
سطح بازی‌ها
بازی‌های امسال واقعا از سطح بالایی برخوردار بود. مخصوصا در گروهی که ما بازی کردیم واقعا تیم‌های با کیفیتی حضور داشتند. اینکه هردو تیم حاضر در گروه فرداد بازرگانی به فینال رسیدند نیز گواه این مدعی است. ما 12بازی انجام دادیم و 30امتیاز گرفتیم و به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم.
نمیه نهایی و همت عالی
فرداد بازرگانی بازی‌های رفت و برگشت نیمه نهایی را در مجموع با نتیجه یازده بر چهار به سود خود به پایان رساند و به فینال صعود کرد. در این مقطع علاوه بر غیرت بازیکنان مدیران باشگاه زحمات زیادی کشیدند و لازم است از آقایان حامد و مهدی محمدی و نیز امیر عرب تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
فینال دراماتیک
بازی فینال همیشه غیر قابل پیشبنی است. مسلما دو تیمی که به این مرحله می‌رسند از قدرت و پتانسلی بالایی برخوردار هستند. به خصوص اینکه ما با نماینده سرخس در گروه نیز بازی کرده بودیم و شناخت کافی از هم داشتیم و این کار را سخت تر کرده بود. فینال را ما بد شروع کردیم اما خوب به پایان رساندیم. جبران نتیجه پنج بر یک نیمه اول کار سختی بود که بازیکنان ما آن را انجام دادند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.
مشکلات موجود
مشکلات همیشه بوده و هست. اصلا روح ورزش با مشکلات آمیخته است. همواره یک سری کج سلیقگی‌ها وجود دارد. همیشه مخالفت‌هایی بوده و خواهد بود. به شخص من خیلی ها ایراد گرفتند و حرف‌های هم زده شده است. اما ما آمده ایم که با همین مشکلات به موفقیت برسیم.
مشکل فوتسال کاشمر
مهم‌ترین مشکل ورزش کاشمر مبحث زیر ساخت و مبحث مالی باشگاه هاست. متاسفانه کاشمر از نظر زیر ساخت فوتسالی بسیار ضعیف است. ما امسال باید در لیگ دو فوتسال کشور بازی کنیم اما متاسفانه هیچگونه حمایتی در جهت قوی بسته شدند تیم تا بحال نشده است. در واقع در بحث مالی برادران محمدی سنگ تمام گذاشتند و اگر حضور آنان نبود هرگز نمی‌توانستیم در مسابقات شرکت کنیم. فرداد بازرگانی حتی در بحث اوقات تمرین نیز با مشکلاتی مواجه است.
سطح فوتسال کاشمر
در حقیقت سطح فوتسال کاشمر فراتر از استان خراسان رضوی است. این موضوعی است که همه باشگاه های و حتی مسئولین استان نیز بدان اشاره کرده‌اند. این اتفاق یک پیام مهم در خود دارد و آن اینکه باید فوتسال کاشمر جدی گرفته شود و درگیر اختلافات ریز و درشت نگردد تا زحمت کسانی که با عشق و علاقه وارد این عرصه شده‌اند، هدر نرود.
شرایط تیم

بازیکنان ما امسال سنگ تمام گذاشتند. حامد محمدی قول لیگ دو کشور را به بازیکنان داده بود که به قول خود عمل کرد. بازی‌ها در نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود و امیدواریم که همچون گذشته بتوانیم غیرت شیر بچه‌های کاشمری را به فوتسال کشور نشان بدهیم. من خواهش دارم همه پای کار باشند تا موفقیت دیگری حاصل شود. تیم بسیار خوبی داریم. مجموعه فرداد بازگانی واقعا عالی است. فقط و فقط بحث حمایت مالی و کمک مسئولین لازم است که امیدوارم هرچه زودتر انجام بشود. به جرات باید گفت اگر حمایتی درست انجام بشود به لیگ لیک صعود خواهیم کرد.
انتظارات
من از هیچ کس هیچ انتظاری ندارم فقط حرف من اینست که این تیم، تیم کاشمر و تیم همه مردم این شهر است. تیمی که اگر حمایت بشود تبدیل به قطب ورزشی منطقه خواهد شد. ما لیاقت داشتن تیم در لیگ یک و حتی لیگ برتررا داریم. این اتفاق باعث خواهد شد که تمام استعداد های این شهر از آن بهره و لذت ببرند. بنابراین انتظار کمک، انتظار بزرگی نیست. موضوعی که نفع آن در کوتاه مدت و بلند مدت به ورزش شهر خواهد رسید.
تغییر و تحولات
بدون تعارف باید بگویم از این جریانات مخرب فقط و فقط تیم‌ها و بازیکنان آسیب می‌بینند پست و عنوان ها همیشه بوده و به کسی هم وفا نکرده است. اگر واقعا هدف خدمت است، می شود در هرپستی به ورزش خدمت کرد. مگر آقای حامد محمدی دنبال پست است؟ چرا باید این همه هزینه شخصی پرداخت کند؟ مردی که با عشق و علاقه وارد گود شده تا به جوانان خدمت کند نباید مورد بی مهری قرار بگیرد.
حرف آخر
حرف نگفته زیاد است. همه واقفند که من خیلی اذیت شدم. در این دوسالی که مربی این تیم بودم هر حرفی را شنیدم اما سکوت کردم چون هدفم برای من مهم بود. حاصل این تحمل هم به اولین قهرمانی استان در لیگ برتر بزرگسالان منجر شد. و این یعنی پیشرفت و ممنونم از کادر خوبی که داشتیم. لازم است از همه بازیکنان که غیرت را معنی کردند تشکر کنم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم و نماینده خوبی برای کاشمر در لیگ دو بزرگسالان کشور باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.