۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 19834
  پرینتخانه » آخرین اخبار, جام حذفی, حوادث، انتظامی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 05 آگوست 2022 - 19:45 |

گران‌ترین انتقال لیگ برتر؛ مهاجم ۶۴ میلیاردی در راه پرسپولیس!

سایت «ترانفسرمارکت» ارزش یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ۲۸ ساله را ۲ میلیون یورو (بیش از ۶۴ میلیارد تومان) ارزیابی کرده است.
گران‌ترین انتقال لیگ برتر؛ مهاجم ۶۴ میلیاردی در راه پرسپولیس!

مهاجم هلندی مدنظر پرسپولیس قیمت بسیار بالایی دارد.از روز گذشته برخی از رسانه‌های خارجی از توافق باشگاه پرسپولیس با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خبر دادند.
خرید آنلاین ترولی های سوخت با بهترین قیمت از اینرژی سایت «ترانفسرمارکت» ارزش این بازیکن ۲۸ ساله هلندی را ۲ میلیون یورو (بیش از ۶۴ میلیارد تومان) ارزیابی کرده است.
با نگاه به پروفایل این بازیکن هلندی متوجه می‌شوید در تیم‌های متوسط بوندس لیگا مثل هوفن هایم و بوخوم بازی کرده و همچنین در لیگ انگلیس برای برایتون نیز به میدان رفته است.
گران‌ترین انتقال لیگ برتر؛ مهاجم ۶۴ میلیاردی در راه پرسپولیس!
بیشترین ارزش این بازیکن در سال ۲۰۱۹ بوده وقتی است که به هوفن هایم منتقل شده و ارزش این بازیگن هلندی در آن زمان ۱۲ میلیون یورو بوده است. طبق گزارش سایت «ترانسفر مارکت» ۷۰ درصد پروسه انتقال مهاجم هلندی به پرسپولیس انجام شده است. این بازیکن در شرایط کنونی بازیکن آزاد است. در صورت انتقال این بازیکن به لیگ ایران با ارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران لقب می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.