- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
گرشاسبی و دو عضو هیات مدیره بازنشسته پرسپولیس استعفا کردند
گرشاسبی و دو عضو هیات مدیره بازنشسته پرسپولیس استعفا کردند دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه مدیرعامل این باشگاه، از سمت خود کنارگیری کردند. به گزارش مشهدنیوز، پس از به اجرا درآمدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تلاشهای زیادی انجام شد تا مدیران بازنشسته درصورت کسب مجوز به کار خود ادامه دهند اما […]
گرشاسبی و دو عضو هیات مدیره بازنشسته پرسپولیس استعفا کردند
دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه مدیرعامل این باشگاه، از سمت خود کنارگیری کردند.
به گزارش مشهدنیوز، پس از به اجرا درآمدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تلاشهای زیادی انجام شد تا مدیران بازنشسته درصورت کسب مجوز به کار خود ادامه دهند اما با توجه به اینکه روز گذشته، فرصت پایانی بر کسب این مجوز بود و مدیران باشگاه پرسپولیس هم نتوانستند مجوز لازم را اخذ کنند، از سمت خود کنارگیری کردند.
محمد رضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی گلپایگانی به همراه حمیدرضا گرشاسبی شب گذشته نامه استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان دادند تا کنارگیری خود را رسماً اعلام کنند.
انتهای پیام/
قانون منع به کارگیری بازنشستگان , گرشاسبی
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


