۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 15134
  پرینتخانه » آموزش, اجتماعی, ارتباطات و فناوری اطلاعات, استان ها, اقتصادی تاریخ انتشار : 13 فوریه 2022 - 13:34 |

یعقوبعلی نظری: خدمات حمل و نقل عمومی فقط به افراد واکسینه شده ارایه شود

استاندار خراسان رضوی گفت: در ارتباط با مترو و اتوبوس‌ها تاکید بر استفاده از ۲ ماسک است و باید مقدمات استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد واکسینه شده فراهم شود.
یعقوبعلی نظری: خدمات حمل و نقل عمومی فقط به افراد واکسینه شده ارایه شود

یعقوبعلی نظری در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان، افزود: با توجه به شیوع گسترده ویروس اومیکرون و بروز وضعیت قرمز، کماکان مطابق با شرایط اعلام شده قبلی به مدت یک هفته وضعیت مراکز آموزشی استان تمدید شده و مهدهای کودک‌ هم به مدت یک هفته در شهرهای قرمز تعطیل خواهند بود. وی با اشاره به نحوه فعالیت‌ تالارها، ادامه داد: تالارهای پذیرایی باید صرفا با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و مابقی صندلی‌های خود را از محل خارج کنند. استاندار خراسان رضوی گفت: صداوسیما و دیگر رسانه‌ها باید تلاش کنند تا ضریب حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودمراقبتی افزایش یابد. نظری با بیان اینکه مراجعه به موقع بیماران به پزشک باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: در این بین آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان هم همچنان مورد تاکید است. وی با تاکید بر لزوم تشدید پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و کارخانجات، ادامه داد: زدن دز سوم واکسن بسیار مهم است و در این راستا امیدواریم جهشی در حوزه تزریق دز سوم صورت بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.