۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 14363
  پرینتخانه » فوتبال, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 31 ژانویه 2022 - 11:46 |

یک استقلالی در فهرست خرید پرسپولیس؛ پیدا شدن جانشین نوراللهی

پرسپولیس اگرچه منتظر بازگشت یحیی گل محمدی است، ولی همچنان شایعات نقل و انتقالاتی اش داغ است.
یک استقلالی در فهرست خرید پرسپولیس؛ پیدا شدن جانشین نوراللهی

پرسپولیس به واسطه مشکالت مالی که برای بازیکنانش رقم خورده با استعفای یحیی گل محمدی روبروشده و این مربی با نوشتن نامهای از جمع سرخهای تهرانی جدا شده است. البته عنوان شده که یحیی گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس سه شرط گذاشته است.اولین شرط یحیی پرداخت قریب به ۵۰ درصد از پول بازیکنان است، شرط دوم درخواست برای داشتن یک زمین تمرینی مناسب است و درخواست سوم هم خرید بازیکنان با کیفیت برای پرسپولیس در نیم فصل دوم است. این بند سومی بیشترین شایعات را در چند روز اخیر داشته و هر روز یک بازیکن جدید به پرسپولیس لینک میشود. جدیدترین شایعهای که در این بین به گوش میرسد مربوط به حضور یک هافبک تازه در خط میانی پرسپولیس است. این تیم بعد از احمد نوراللهی، رضا اسدی را خرید، ولی این بازیکن هرگز در حدواندازه های این تیم نشان نداده است. حاال شایعه شده که یک استقاللی قدیمی برای حضور در این پست در فهرست خرید گل محمدی قرار گرفته است. بازیکن مورد نظر، علی کریمی، هافبک سابق تیم سپاهان و تیم ملی است.
او بعد از حضور در قطر به ترکیه رفته، ولی در نیم فصل اول به دلیل مصدومیت نتوانسته بازی کند. حال عنوان شده او مهیای بازی است و یحیی گل محمدی هم میخواهد از فرصت به دست آمده استفاده کند. آنطور که »خبرورزشی« نوشته، علی کریمی در فهرست خرید یحیی گل محمدی برای جانشینی احمد نوراللهی قرار گرفته و پرسپولیسیها منتظر ورود این بازیکن هستند. پیشتر عنوان شده بود این بازیکن در فهرست خرید فرهاد مجیدی برای نیم فصل دوم استقالل هم قرار گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.