قطع گاز ۲۷۲ اداره دولتی در تهران
قطع گاز ۲۷۲ اداره دولتی در تهران مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از قطع جریان گاز ۲۷۲ اداره دولتی تهران بهدلیل عدم صرفهجویی در مصرف انرژی خبر داد. به گزارش مشهدنیوز، علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: بر اساس ابلاغیه شرکت ملی گاز ایران، ادارههای دولتی موظف هستند دمای محیط ساختمان را حداکثر ۱۸ درجه […]


