هشدار تهران پس از حملات آمریکا
هشدار تهران پس از حملات آمریکا وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه ۲۱ خرداد) با صدور بیانیهای، نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا را به شدت محکوم و تاکید کرد که مسئولیت پیامدهای بسیار خطرناک ناشی از این آتشافروزی بر عهده هیات حاکمه آمریکا خواهد بود. به گزارش مشهدنیوز، متن این بیانیه به شرح زیر […]















