۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 July , 2024
شناسه خبر : 28160
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 26 می 2024 - 1:24 |

نامه سازمان لیگ علیه استقلال تهران!

نامه سازمان لیگ علیه استقلال تهران! سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به مصاحبه‌های غیرفنی سرمربی و مربی و برخی بازیکنان استقلال شد. به گزارش مشهدنیوز،‌ در نامه سازمان لیگ به  دکتر ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است، با توجه به اظهارات و […]

نامه سازمان لیگ علیه استقلال تهران!

نامه سازمان لیگ علیه استقلال تهران!

سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به مصاحبه‌های غیرفنی سرمربی و مربی و برخی بازیکنان استقلال شد.

به گزارش مشهدنیوز،‌ در نامه سازمان لیگ به  دکتر ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است، با توجه به اظهارات و مطالب سراسر کذب عنوان شده از سوی جواد نکونام سرمربی استقلال تهران و هم‌چنین برخی از مربیان و بازیکنان این تیم پس از تساوی با نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آن هم در حالی که هیچگونه مشکلی در برگزاری مسابقه از هر حیث نداشته، نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی محسوب می‌شود.

بنابراین متن کامل مصاحبه به پیوست جهت رسیدگی به تخلفات جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، آرش رضاوند، روزبه چشمی و سید حسین حسینی به حضور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.