Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 4914
  پرینتخانه » سینما تاریخ انتشار : 09 آگوست 2019 - 15:24 |

یک فیلم ایرانی در بین فیلم‌های جدید جشنواره تورنتو

یک فیلم ایرانی در بین فیلم‌های جدید جشنواره تورنتو جشنواره تورنتو اخیرا اسامی‌ فیلم‌های جدید بخش‌های مستند و اکتشاف «discovery» را اعلام کرد که نام یک فیلم‌ ایرانی به کارگردانی «مهناز محمدی» نیز در بین آن‌ها به چشم می‌خورد. به گزارش مشهدنیوز،و به نقل از ورایتی،‌ جشنواره فیلم تورنتو نام ۲۵ اثر غیرداستانی در بخش مستند را […]

یک فیلم ایرانی در بین فیلم‌های جدید جشنواره تورنتو

یک فیلم ایرانی در بین فیلم‌های جدید جشنواره تورنتو

جشنواره تورنتو اخیرا اسامی‌ فیلم‌های جدید بخش‌های مستند و اکتشاف «discovery» را اعلام کرد که نام یک فیلم‌ ایرانی به کارگردانی «مهناز محمدی» نیز در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

به گزارش مشهدنیوز،و به نقل از ورایتی،‌ جشنواره فیلم تورنتو نام ۲۵ اثر غیرداستانی در بخش مستند را اعلام کرد که نام مستند «غار» اثر «فیرز فایاد»‌ به عنوان اولین اثر نمایشی این بخش اعلام شده است. «سبز می‌شویم» به تهیه‌کنندگی «لئوناردو دیکاپریو»، «همشهری ک» اثر «آلکس گیبنی»، «پدرها» اثر «دالاس هاوارد»،‌ «آماده‌ی نبرد»‌ اثر «اندرو رنزی» و «جهان دیوانه» اثر «ایزاک نابوانا» از جمله فیلم‌های حاضر در این بخش هستند.

در بخش اکتشاف «discovery» این جشنواره که به ارایه ۳۷ فیلم از کارگردان‌های نوظهور ۳۵ کشور می‌پردازد، نام اثر « پسر- مادر» به کارگردانی مهناز محمدی محصول مشترک ایران و چک نیز به چشم می‌خورد.

«پسر- مادر» داستان زن تنهایی را روایت می‌کند که در یک کارخانه در آستانه تعطیلی مشغول کار است. او با پیشنهاد ازدواجی مواجه می‌شود که می‌تواند زندگی مالی او را تامین کند اما خانواده‌اش را نابود کند. «زنان ساده» ساخته «چیارا مالتا» اولین اثری است که در بخش «اکتشاف» جشنواره تورنتو نمایش داده می‌شود.

چهل و چهارمین جشنواره فیلم تورنتو از ۵ الی ۱۵ سپتامبر (۱۴ تا ۲۴ شهریور) برگزار می شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.