- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
آتشسوزی بیمارستان گاندی تلفات نداشت
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت که آتشسوزی بیمارستان گاندی تلفات نداشته است. به گزارش مشهدنیوز، علیرضا نادعلی با اشاره به آتش سوزی بیمارستان گاندی اظهارکرد: حادثه آتشسوزی رخ داده در بیمارستان گاندی از هتل کنار بیمارستان سرایت کرده بود به نمای بیمارستان گاندی و طبق گزارشی که از مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهر تهران گرفتم […]
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت که آتشسوزی بیمارستان گاندی تلفات نداشته است.
به گزارش مشهدنیوز، علیرضا نادعلی با اشاره به آتش سوزی بیمارستان گاندی اظهارکرد: حادثه آتشسوزی رخ داده در بیمارستان گاندی از هتل کنار بیمارستان سرایت کرده بود به نمای بیمارستان گاندی و طبق گزارشی که از مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهر تهران گرفتم مشخص شد با حضور به موقع نیروهای آتشنشانی در صحنه آتش در زمان حساس مهار شد.
وی افزود: با حضور ۱۰ ایستگاه آتشنشانی آتشسوزی مهار شد و لکه گیری ها در حال انجام است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه هیچ تلفاتی این حادثه نداشته و بیماران به مرکز درمانی دیگری منتقل شدند.
انتهای پیام
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


