۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 10906
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 14 نوامبر 2020 - 15:14 |

آغاز استعلام الکترونیکی سلامت مسافران در خوزستان، از امروز

آغاز استعلام الکترونیکی سلامت مسافران در خوزستان، از امروز  مشهدنیوز/ خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آغاز استعلام الکترونیکی وضعیت سلامت مسافران در خوزستان، از امروز خبر داد. غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از امروز ۲۴ آبان‌ماه تا اطلاع ثانوی ارائه هرگونه خدمات […]

آغاز استعلام الکترونیکی سلامت مسافران در خوزستان، از امروز

آغاز استعلام الکترونیکی سلامت مسافران در خوزستان، از امروز

 مشهدنیوز/ خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آغاز استعلام الکترونیکی وضعیت سلامت مسافران در خوزستان، از امروز خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از امروز ۲۴ آبان‌ماه تا اطلاع ثانوی ارائه هرگونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه بیماری کرونا است.

وی افزود: طبق این مصوبه، تمام شرکت‌های مسافربری پیش از فروش بلیط موظف هستند وضعیت متقاضیان سفر را به صورت الکترونیکی و از طریق سکوی سروا (PGSB) سازمان فناوری اطلاعات ایران استعلام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: با توجه به این شرایط، از این پس وضعیت سلامت مسافران به صورت الکترونیکی استعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.