- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
آغاز تمرینات ابومسلم ثامن
آغاز تمرینات ابومسلم ثامن قائم مقام باشگاه فوتبال ابومسلم ثامن گفت: با توجه به اینکه اولین بازی که سازمان لیگ به ما اعلام کرده، ۲۶ اردیبهشتماه برگزار میشود، تمرینات تیم ابومسلم از امروز ۱۶ اردیبهشت آغاز میشود. به گزارش مشهدنیوز، مهدی رمضانی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین بازی که سازمان […]
آغاز تمرینات ابومسلم ثامن
قائم مقام باشگاه فوتبال ابومسلم ثامن گفت: با توجه به اینکه اولین بازی که سازمان لیگ به ما اعلام کرده، ۲۶ اردیبهشتماه برگزار میشود، تمرینات تیم ابومسلم از امروز ۱۶ اردیبهشت آغاز میشود.
به گزارش مشهدنیوز، مهدی رمضانی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین بازی که سازمان لیگ به ما اعلام کرده، ۲۶ اردیبهشتماه برگزار میشود، تمرینات تیم ابومسلم از امروز ۱۶ اردیبهشت آغاز میشود. تاریخ مسابقات دیگر، حدود ۳ روز پیش از شروع مسابقه به همه تیمها اعلام میگردد.
وی با اشاره به کسب سرمایه اجتماعی در سال اول تیم ابومسلم، تصریح کرد: با توجه به اینکه آقای حسینپور مدیرعامل باشگاه ابومسلم، اولین سالی است که با تیم ابومسلم که نام بزرگی است، تیمداری میکند، تاکنون سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی به دست آورده است. حضور ۲۵ هزار نفری هواداران و نیز حضور بانوان در ورزشگاه، دستاوردهایی بسیار بزرگ برای ابومسلم در امسال بوده است.
سال آینده قطعا میتوانیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم
قائم مقام باشگاه ابومسلم ثامن با تاکید بر اینکه سال آینده قطعا میتوانیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم، بیان کرد: ما در نیم فصل، حدود ۹ بازیکن که ۳ نفر از آنان در قالب بازیکن آزاد سهمیه فیفا و مابقی نیز سهمیه زیر ۲۳ سال و سهمیه بزرگسال بودند، به تیم اضافه کردیم و در طول فصل سرمربی نیز تغییر کرد که این اقدام جهت تقویت تیم صورت گرفت. به نظر من، اگر امسال صعود نکنیم، سال آینده قطعا میتوانیم به لیگ دسته دوم فوتبال صعود کنیم.
رمضانی درباره استفاده از ظرفیت بومی، تشریح کرد: مشکلی که در حال حاضر در شهرِ مشهد وجود دارد، این است که ما چندین سال تیم مطرح یا تیمی در لیگ یک و لیگبرتر نداشتیم و بسیاری از بازیکنان خوب مشهدی، در تیمهای دیگر پراکنده شدهاند. با توجه به اینکه امسال در استان خراسان رضوی تیم فوتبال پشتیبانی شرق و تیم اتحاد طرقبه و شاندیز را داریم، سعی میکنیم که علاوه بر تربیت بازیکنان، بتوانیمم از ظرفیت بازیکنان مشهدی که به شهرهای دیگر رفته بودند، استفاده کنیم.
انتهای پیام
ثبت 17 میلیمتر بارندگی در مشهد
ثبت 17 میلیمتر بارندگی در مشهد کارشناس پیشبینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه شهرک امام مشهد ۱۷ میلیمتر و در ایستگاه فرودگاهی ۱۲.۶ میلیمتر بارندگی ثبت شده است. به گزارش مشهدنیوز، زهرا مبشری نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین میزان بارندگی در این مدت نیز در […]
01 مه 2026
ابومسلم , ابومسلم ثامن
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.






