۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 16135
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, ادبیات و کتاب, استان ها, ایران, بین الملل, تلویزیون, تیتر یک, دیگر رسانه ها, رسانه, سلامت, سینما, فرهنگی, گردشگری و میراث, موسیقی, هنرهای تجسمی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 11 مارس 2022 - 15:03 |
با حضور وزیر فرهنگ و قرائت پیام رئیس جمهور؛

آیین بزرگداشت حکیم نظامی برگزار می شود

آیین بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانی عصر امروز جمعه (بیستم اسفند) در تالار وحدت برگزار می شود.
آیین بزرگداشت حکیم نظامی برگزار می شود

مشهد نیوز به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این آیین که ساعت ۱۹ امشب برگزار می شود، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام آیت الله رییسی، رئیس جمهور کشورمان به این بزرگداشت را قرائت خواهد کرد.
در این مراسم که با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود، جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه نیز حضور دارند.
در بخشی از این بزرگداشت، گزارشی از مجموعه اقدامات و برنامه های ستاد بزرگداشت حکیم نظامی از سوی محمود شالویی دستیار وزیر و رییس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی ارائه خواهد شد.
رونمایی از مجسمه حکیم نظامی، اجرای چند قطعه موسیقی و پرده خوانی از دیگر بخش های آیین بزرگداشت حکیم نظامی است.
برخی از سفرای مقیم تهران، نمایندگان فرهنگی مقیم تهران، اعضای موسسه فرهنگی اکو، جمعی از اساتید دانشگاه های کشور، نمایندگانی از وزارتخانه های میراث و گردشگری و امور خارجه، روسا و معاونان فرهنگستان هنر و انجمن آثار مفاخر، نمایندگانی از شهرداری تهران و … از میهمانان این مراسم هستند.
این مراسم به صورت زنده از نشانی اینترنتی https://www.aparat.com/ITDMC/live
پخش می شود.
گفتنی است، در راستای بزرگداشت حکیم نظامی شاعر ایرانی و پارسی سرا، هشتاد نمایندگی فرهنگی کشورمان در شصت و پنج کشور به معرفی حکیم نظامی در رسانه ها و شبکه های ملی کشورهای محل ماموریت پرداخته اند.
یادآور می شود، همزمان با آیین بزرگداشت حکیم نظامی در تالار وحدت، در سراسر کشور نیز از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بزرگداشت این شاعر ایرانی برگزار می شود.

1170013 orig

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.