۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 11112
  پرینتخانه » علم و فناوری تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2020 - 17:03 |

ابلاغ یک مصوبه درباره پارک‌های علم و فناوری توسط روحانی

ابلاغ یک مصوبه درباره پارک‌های علم و فناوری توسط روحانی مصوبه «الحاق یک تبصره به ماده ۵ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی» توسط دکتر حسن روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد. به گزارش مشهدنیوز/  بر اساس این مصوبه، داشتن مدرک تحصیلی تخصصی کارشناسی ارشد مرتبط و تجربه علمی در […]

ابلاغ یک مصوبه درباره پارک‌های علم و فناوری توسط روحانی

ابلاغ یک مصوبه درباره پارک‌های علم و فناوری توسط روحانی

مصوبه «الحاق یک تبصره به ماده ۵ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی» توسط دکتر حسن روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

به گزارش مشهدنیوز/  بر اساس این مصوبه، داشتن مدرک تحصیلی تخصصی کارشناسی ارشد مرتبط و تجربه علمی در زمینه مورد نظر برای انتصاب معاونت‌های پارک‌های علم و فناوری کافیست.
متن کامل این مصوبه به شرح ذیل است:

“وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

مصوبه «الحاق یک تبصره به ماده ۵ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی» که در جلسه ۸۳۰ مورخ ۱۳۹۹/۴/۲۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، تبصره ۶- در مورد پارک‌های علم و فناوری با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، داشتن مدرک تحصیلی تخصصی کارشناسی ارشد مرتبط و تجربه علمی در زمینه مورد نظر برای انتصاب معاونت‌ها کافی است.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.