۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 15614
  پرینتخانه » استان ها, فوتبال, ورزشی تاریخ انتشار : 27 فوریه 2022 - 14:29 |

ادعای جنجالی مدیرعامل پرسپولیس درباره آجورلو!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد که آجورلو در گذشته طرفدار پرسپولیس بوده است.
ادعای جنجالی مدیرعامل پرسپولیس درباره آجورلو!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آجورلو به خاطر لایک و فالوئر در فضای مجازی چنین کاری کرده است. چیزی که از گذشته و نقل و قول‌های آجورلو به یاد دارم این است که مدیرعامل استقلال در گذشته طرفدار پرسپولیس و تعصب به این تیم داشته است و حالا به خاطر اینکه مدیرعامل استقلال شده چنین حرکات عجیبی را انجام می‌دهد. چطور او با این سن و سال به لوگوی یک باشگاه توهین می‌کند.

آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه جلسه خصوصی سازی پیش از شروع مصاحبه با خبرنگاران به رنگ قرمز بادگیر میکروفون باشگاه خبرنگاران گیر می‌دهد و او را برمی دارد و همین حرکت او در فضای مجازی حاشیه ساز شد. البته او لحظاتی پیش در صفحه اینستاگرام خود عذرخواهی اش را منتشر کرد.

تیمروف مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس ندارد

درویش درباره جذب بازیکن ازبکستانی گفت: ما طی چند روز گذشته درخواست جذب شرزود تیمروف را به باشگاه پاختاکور ازبکستان دادیم و روز گذشته موافقت این باشگاه را دریافت کردیم. او از ۱۰ فوریه بازیکن آزاد بوده و مشکلی برای عقد قرارداد ندارد و مدت قراردادش هم یک فصل و نیم است.

شرزود تیمروف بازیکن ۲۳ ساله تیم پاختاکور ازبکستان با تایید گل محمدی برای عقد قرارداد در ایران حضور یافت و بعد از گذراندن تست‌های پزشکی قراردادش را با تیم پرسپولیس امضا می‌کند. او بازیکنی راست پا و ۱۸۰ سانتی متری است که پیش از این یک هافبک بود و در ۲ سمت چپ و راست، در قامت وینگر به میدان رفت، اما در پاختاکور به یک مهاجم تبدیل شد. این بازیکن ۱۸ بازی برای پاختاکور انجام داده و موفق شده ۸ گل به ثمر برساند. تیموروف به دلیل درخشش خوب خود در این تیم، به تیم ملی ازبکستان دعوت شد.

قرارداد بلند مدت با رضاییان می‌بندیم

درویش در ادامه صحبت هایش گفت: طبق برنامه قرار شد تا پایان فصل قرارداد با رامین رضاییان ببندیم و بعد از آن قرارداد بلند مدت با نظر کادر فنی با او می‌بندیم. رضاییان یک مقدار از طلبش از باشگاه الدحیل گذشت و ما هم مقداری کمک کردیم تا شرایط پیوستن او را به پرسپولیس مهیا کنیم.

رامین رضاییان مدتی پیش بعد از فسخ قرارداد با باشگاه الدحیل قطر با قراردادی تا پایان نیم فصل اول به پرسپولیس پیوست. او در ۲ بازی گذشته توانسته رضایت گل محمدی را جلب کند و قرار است مدیریت باشگاه بعد از پایان لیگ بیست و یکم فوتبال قرارداد طولانی مدت با این بازیکن ببندد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.