۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 9878
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 05 نوامبر 2020 - 15:29 |

ارائه خدمات آمران سلامت به ۴۷ هزار گلستانی

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طرح آمران سلامت برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ۵ الی ۱۵ آبان‌ماه با مشارکت اعضاء و داوطلبان هلال‌احمر در استان اجرا شد.
ارائه خدمات آمران سلامت به ۴۷ هزار گلستانی

ارائه خدمات آمران سلامت به ۴۷ هزار گلستانی

به گزارش مشهدنیوز، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طرح آمران سلامت برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ۵ الی ۱۵ آبان‌ماه با مشارکت اعضاء و داوطلبان هلال‌احمر در استان اجرا شد.

فرهاد میقانی اظهار کرد: ۴۷ هزار و ۷۵۶ نفر در گلستان از خدمات جمعیت هلال‌احمر در طرح آمران سلامت که در راستای امر رهبری برای مقابله با بیماری کرونا اجرا شد، بهره‌مند شدند.

وی افزود: این طرح با هدف ارائه توصیه‌های لازم به مردم با مشارکت یک هزار و ۹۱۸ امدادگر، عضو جوان و داوطلب در پوشش ۶۴۲ تیم در میادین اصلی شهر، بازارچه‌ها، خانه‌های هلال، ترمینال، فرودگاه، فروشگاه‌ها، پاساژها اجرا شد.

به گزارش مشهدنیوز، به نقل از هلال‌احمر گلستان، میقانی خاطرنشان کرد: اعضای داوطلب طی ۱۱ روز اجرای این طرح در ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار، با همکاری خانه‌های هلال و سمن‌ها علاوه بر ارائه راهنمایی‌های لسانی نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌ویژه ماسک، فاصله اجتماعی و ضدعفونی دست‌ها، بیش از 13 هزار ماسک را به مردم اهدا کردند.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.