- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
از تعامل با کشورهای همسایه برای تأمین امنیت منطقه استقبال میکنیم
سخنگوی وزارت امور خارجه: از تعامل با کشورهای همسایه برای تأمین امنیت منطقه استقبال میکنیم سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کشورهای همسایه اولویت سیاست خارجی ما هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تغییر رویکرد توسط کشورهایی که تاکنون سوءتفاهم داشتهاند، استقبال میکند. به گزارش مشهدنیوز، سیدعباس موسوی در حاشیه بیستمین نشست انجمنهای اسلامی […]
سخنگوی وزارت امور خارجه:
از تعامل با کشورهای همسایه برای تأمین امنیت منطقه استقبال میکنیم
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کشورهای همسایه اولویت سیاست خارجی ما هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تغییر رویکرد توسط کشورهایی که تاکنون سوءتفاهم داشتهاند، استقبال میکند.
به گزارش مشهدنیوز، سیدعباس موسوی در حاشیه بیستمین نشست انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل کشور در پاسخ به اینکه آیا تغییر رفتاری از سوی کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به ایران رخ داده است؟ گفت: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تغییر فکر، رفتار و رویکرد توسط هر کشوری که تاکنون سوءتفاهم داشته به ویژه کشورهای منطقه که اولویت سیاست خارجی ما هستند، استقبال میکند.
موسوی افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه اعلام کرده که همسایهها اولویت اول ما هستند.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین اگر روزی کشورهای منطقه به این نتیجه برسند که برای امنیت منطقه، امنیت خود و صلح و امنیت جهانی میتوانند با ایران تعامل داشته باشند، آغوش جمهوری اسلامی ایران باز است و بی درنگ استقبال میکند.
انتهای پیام/
سخنگوي وزارت امور خارجه , سید عباس موسوی , کشورهای حوزه خلیج فارس
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


