۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 21337
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, جام حذفی, خانواده, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, محیط زیست تاریخ انتشار : 10 ژوئن 2023 - 15:19 |

استقلال هر دو جام را به ساپینتو باخت

تیمی که ثانیه های پایانی در مسابقاتی مثل فینال جام حذفی آنهم در مصاف با رقیب سنتی گل مساوی را می زند در دو ۱۵ دقیقه اضافی باید برنده باشد و استقلال ۴ شنبه شب در ورزشگاه بزرگ آزادی می توانست با گل دقیقه ۹۰+۹ مرادمند وقت اضافی را با روحیه ای مضاعف شروع کند […]

تیمی که ثانیه های پایانی در مسابقاتی مثل فینال جام حذفی آنهم در مصاف با رقیب سنتی گل مساوی را می زند در دو ۱۵ دقیقه اضافی باید برنده باشد و استقلال ۴ شنبه شب در ورزشگاه بزرگ آزادی می توانست با گل دقیقه ۹۰+۹ مرادمند وقت اضافی را با روحیه ای مضاعف شروع کند و فاتح جام حذفی شود تا همه غم ها و ناراحتی های هوادارانش را به شادمانی تبدیل کند ولی استقلال که با شجاعت به مطلوب خود نزدیک شد و حریف تیم آماده و یکدست پرسپولیس شد حریف ساپینتو نشد که نشد.
اگر جای مدیریت استقلال بودم جریمه ای سنگین برای این دیوانه زنجیری در نظر می گرفتم که با دعوای چاله میدانی خود بعد از اینکه تیمش با گل طلایی مرادمند به بازی برگشت عملا راه را بر بازگشت دوباره پرسپولیس هموار کرد . خدا وکیلی هوادار استقلال چه گناهی کرده که هردو جام را امسال بخاطر غیر قابل کنترل بودن مربی نامتعادل خود از دست داد آنهم جام حذفی که می توانست مرهمی بر همه سختی های فصل پر فراز و نشیب آبی ها باشد .
یکی باید از ساپینتو که همچون دیوانه ها کنار زمین در حضور ۷۰ هزار تماشاگر و میلیونها بیننده به همه چیز چنگ میزد سوال کند که این چه شادی بود درآن لحظه وقت اضافه که تو از در آوردی هرچند که داور چهارم آتش بیار معرکه بود که باید کمی مدیریت را چاشنی زکاوت و قانون‌مداری می‌کرد تا این قائله فروکش کند. دیوانه بازی ساپینتو با اینکار روحیه بالای استقلال را از بین برد و پرسپولیس دوباره با آرامش وارد بازی کرد که انگار پرسپولیس دقیقه آخر گل مساوی را زده بود که اینقدر با روحیه و در آرامش تمام‌ دو نیمه ۱۵ دقیقه ای را با تسلط کامل بازی کرد و گل برتری را زد تا در کمتر از دو هفته دومین جام را هم به هوادارانش هدیه کند .
پرسپولیس مزد آرامش خود را گرفت در حالیکه این حرکات را نیمکت سرخ ها بعد از گل ثانیه های پایانی می توانست در آورد چون هم یک پنالتی مسلم را داور دقیقه ۸۸ برایشان نگرفت و هم گل را روی ضربه ای خورد که خطایی صورت نگرفته بود و در زمانهای مرده بازی گل خورد . اما آنها در نیم فصل دوم با انسجام و یکدلی هرگونه بهانه گیری را بر خود بستند و همه مسابقات را بردند و فاتح هردو جام لیگ و حذفی شدند . خیلی دشوار بود قهرمانی در لیگ پس از اینکه ۵ امتیاز از سپاهان و ۳ امتیاز از استقلال عقب افتاد ولی بدون توجه به رقبا و حاشیه ها رفتند برای پیروزی در ۹ بازی پیاپی و دو بازی حساس حذفی و مزدش را گرفتند با دو‌ جام آنهم جام دوم که با شکست رقیب سنتی بدست آمد که حلاوت و شیرینی خاصی داشت . ساپینتو در استقلال بماند باید به مدیریت باشگاه و سلامت آنها شک کرد چون نشان داد اصلا مربی خوبی نیست . این بازیکنان استقلال خوب بودند که او را مطرح کردند ولی او نتوانست مزد زحمات و حمایت های تیم و هواداران آبی را بدهد .
جام حذفی و فتح آن توسط پرسپولیس خط بطلانی بود بر برخی ادعاهای پوچ و بهانه گیری های افرادی که ضعف خود را در توسعه شایعات پنهان کردند و یحیی گل‌محمدی با بازیکنانش ثابت کردند فوتبال را باید در زمین بازی کرد و با بهانه و بیانیه و توهم توطئه به کسی جام نمی دهند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.