۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24970
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 13 مارس 2024 - 23:14 |

استقلال ۰ – پرسپولیس ۰: زمستان فوتبال!

استقلال ۰ - پرسپولیس ۰: زمستان فوتبال!
استقلال ۰ – پرسپولیس ۰: زمستان فوتبال!

استقلال ۰ – پرسپولیس ۰: زمستان فوتبال!

دربی صد و سوم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا این شهرآورد حساس برنده‌ای نداشته باشد.

به گزارش مشهدنیوز، روز موعود فرا رسید و پرسپولیس و استقلال در دربی حساس صد و سوم در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند اما این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا یک صفر-صفر دیگر در تاریخچه دربی‌های تهران ثبت شود.

بسیاری معتقد بودند بردن در این دیدار تاثیر بسیار زیادی در تعیین قهرمان لیگ دارد. استقلال با سه امتیاز بیشتر نسبت به رقیب سنتی صدرنشین است و می‌توانست فاصله‌اش را بیشتر هم کند اما به نظر می‌رسید به‌خصوص در نیمه دوم به تساوی راضی شده باشد.

از طرفی پرسپولیس نیز که بازی مالکانه را در دربی پیش گرفته بود نتوانست از سد بهترین خط دفاعی لیگ بگذرد تا امتیازات این مسابقه تقسیم بشود.

در نیمه اول استقلال بازی را بهتر شروع کرد و در پانزده دقیقه ابتدایی صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت هم ایجاد کرد اما هرچه از بازی گذشت پرسپولیس به فرم بازی مالکانه خود برگشت و توانست موقعیت‌های خوبی خلق کند اما این فرصت‌ها به گل تبدیل نشدند.

درحالی که نیمه اول جذاب به پایان رسید و نوید گل در نیمه دوم را می‌داد اما این اتفاق نیفتاد. بازی دو تیم در نیمه دوم افت کرد. استقلال موقعیت خاصی نداشت و روی دفاع تیمی خود متمرکز بود و پرسپولیس نیز در زدن ضربات نهایی ناکام ماند تا توپی از خط دروازه حسینی عبور نکند. بنابراین شاگردان اوسمار نتوانستند از مالکیت بیشترشان بهره ببرند و بازی با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.