۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 23998
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, سیاسی, مجلس تاریخ انتشار : 07 فوریه 2024 - 22:53 |
سخنگوی شورای نگهبان خبر داد

افزایش نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان به ۱۴۴ نفر/ برگزاری انتخابات در تمامی حوزه‌ها

سخنگوی شورای نگهبان گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ۱۴۴ نفر افزایش یافت که اسامی آن‌ها امشب به وزارت کشور ارسال می‌شود تا به اطلاع داوطلبان رسانده شود. به گزارش مشهدنیوز ،  هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۱ سیما از پایان مهلت […]

افزایش نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان به ۱۴۴ نفر/ برگزاری انتخابات در تمامی حوزه‌ها

سخنگوی شورای نگهبان گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ۱۴۴ نفر افزایش یافت که اسامی آن‌ها امشب به وزارت کشور ارسال می‌شود تا به اطلاع داوطلبان رسانده شود.

به گزارش مشهدنیوز ،  هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۱ سیما از پایان مهلت بررسی اعتراضات داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد و اظهار کرد: این اعتراضات توسط فقهای شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین اعلام کرد که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد نامزدهای این انتخابات به ۱۴۴ نفر افزایش یافت که اسامی آن‌ها امشب به وزارت کشور ارسال می‌شود تا به اطلاع داوطلبان رسانده شود.

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: با توجه به تایید صلاحیت‌های جدید و استفاده نامزدها از ظرفیت قانونی تغییر حوزه انتخابیه، انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه برگزار خواهد شد.

طحان نظیف در پایان ابراز امیدواری کرد که انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، پرشور باشد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.