۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 2 May , 2024
شناسه خبر : 25799
  پرینتخانه » فوتبال اروپا تاریخ انتشار : 30 مارس 2024 - 14:11 |

اقدام جنجالی کونسیسائو علیه مهدی طارمی!

اقدام جنجالی کونسیسائو علیه مهدی طارمی! مهدی طارمی برای بازی مقابل استوریل در فهرست پورتو قرار نگرفته و به نظر می‌رسد که سرخیو کونسیسیائو دیگر تمایلی به استفاده از او ندارد. به گزارش مشهدنیوز، روزنامه مطرح پرتغالی، درباره شرایط عجیب طارمی در پورتو، گزارشی درباره کنار گذاشته شدن این بازیکن از جمع بازیکنان پورتو نوشته است. […]

اقدام جنجالی کونسیسائو علیه مهدی طارمی!

اقدام جنجالی کونسیسائو علیه مهدی طارمی!

مهدی طارمی برای بازی مقابل استوریل در فهرست پورتو قرار نگرفته و به نظر می‌رسد که سرخیو کونسیسیائو دیگر تمایلی به استفاده از او ندارد.

به گزارش مشهدنیوز، روزنامه مطرح پرتغالی، درباره شرایط عجیب طارمی در پورتو، گزارشی درباره کنار گذاشته شدن این بازیکن از جمع بازیکنان پورتو نوشته است.

اتفاق باورنکردنی برای آقای گل فصل پیش فوتبال پرتغال؛ این گزارش را به‌صورت کامل بخوانید:

مهدی طارمی که پیش از فیفادی برای بازی مقابل ویزلا در لیست پورتو قرار نگرفت، این‌بار از لیست بازیکنان مدنظر سرخیو کونسیسائو برای بازی مقابل مقابل استوریل کنار گذاشته شده است.

این مهاجم 31 ساله ایرانی در پایان خط دوران حضورش در پورتو قرار گرفته است. این تصور وجود دارد که کونسیسائو احساس کرده طارمی دیگر به تیم متعهد نیست و این یکی از خط قرمزهای مربی پورتو است که حتی مدیران باشگاه هم نمی‌توانند در آن دخالتی داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.