Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 8411
  پرینتخانه » لیگ قهرمانان آسیا تاریخ انتشار : 10 فوریه 2020 - 20:18 |

الشرطه یک- استقلال یک/ توقف استقلال در شب مصدومیت قائدی!

الشرطه یک- استقلال یک/ توقف استقلال در شب مصدومیت قائدی! تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریف عراقی خود متوقف شد. به گزارش مشهدنیوز، تیم‌های فوتبال الشرطه عراق و استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ و در شهر اربیل به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت […]

الشرطه یک- استقلال یک/ توقف استقلال در شب مصدومیت قائدی!

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریف عراقی خود متوقف شد.

به گزارش مشهدنیوز، تیم‌های فوتبال الشرطه عراق و استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ و در شهر اربیل به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این بازی را حسام کاظم(گل به خودی) برای استقلال و علی فائز برای الشرطه به ثمر رساندند. با این نتیجه استقلال و الشرطه یک امتیازی شدند. استقلال در بیشتر دقایق این بازی صاحب توپ و میدان بود و اگر به تیم حریف پنالتی نمی‌داد شاید الشرطه نمی‌توانست به این راحتی‌ها دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

گزارش نیمه نخست

بازی با حملات استقلال آغاز شد و این تیم خیلی زود در سه دقیقه توانست دو ضربه کرنر به دست بیاورد که در یکی از آن‌ها شاهین طاهرخوانی می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه او با دفع مدافعان الشرطه به کرنر دوم استقلال تبدیل شد. بعد از این الشرطه توسط مازن فیاض از سمت چپ دفاعی استقلال حملاتی را تدارک دید و دو ضربه کرنر به دست آورد. بعد از این هم استقلالی‌ها با پاسکاری‌های متعدد سعی کردند بازی را آرام و با حوصله از لایه‌های دفاعی حریف عبور کنند. الشرطه هم مانند استقلال زمانی که توپ را به دست می‌آورد بی‌محابا حمله نمی‌کرد و سعی بر حفظ توپ و میدان داشت.

در دقیقه ۱۸ مسابقه اولین موقعیت خطرناک بازی روی دروازه استقلال ایجاد شد. در این صحنه نبیل صباح توپی را که از اشتباه مدافعان استقلال به او رسید را به وسط دروازه زد که حسینی این شوت را دفع کرد. استقلالی‌ها هر چند بی‌گدار به آب نمی‌زدند اما در دقایق و با نفرات بیشتری در زمین الشرطه حضور پیدا می‌کردند و حملات الشرطه بیشتر روی ضد حملات ایجاد می‌شد.

در یکی حملات میلاد زکی‌پور روی پاس علی کریمی در پشت محوطه جریمه الشرطه صاحب توپ شد و با نفوذ به محوطه جریمه توپ را در عرض و روی زمین برای مطهری ارسال کرد اما قبل از مطهری این حسام کاظم، مدافع الشرطه بود که با یک تکل توپ را وارد دروازه خودشان کرد.

بعد از این گل الشرطه سعی کرد فشار بیشتری وارد کند و باز هم از جناح چپ استقلال حملاتی را تدارک دید اما راه به جایی نبرد. در ادامه بازی مهدی قائدی دچار مصدومیت شد و مرتضی تبریزی جای او را در زمین گرفت. حملات الشرطه برای رسیدن به گل تساوی ادامه پیدا کرد اما بازیکنان استقلال اجازه ندادند پیروزی یک نیمه‌ای از دستشان در برود. استقلالی‌های می‌توانستند در آخرین دقیقه نیمه اول توسط مرتضی تبریزی به گل برسند اما مدافعان حریف توپ را قبل از تبریزی به کرنر فرستادند.

گزارش نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول، بازی با حملات الشرطه آغاز شد و در همان ابتدای نیمه و در دقیقه ۴۷ الشرطه روی خطای شاهین طاهرخانی صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط علی فائز به گل رسید.

مطابق انتظار بعد از این گل استقلالی‌ها بافشار بیشتری حمله کردند الشرطه هم با استفاده از ضد حملات قصد داشت تا به گل دوم برسد. آبی‌پوشان با استفاده از ارسال‌های بلند و همچنین پاس‌های در عمق دفاع سعی کردند به دروازه حریف برسند اما تا اواسط نیمه خیلی در این کار موفق نبودند و حاصل کارشان به دست آوردن ضربات ایستگاهی و کرنر بود. میلاد زکی‌پور هم در دقیقه ۶۵ یک موقعیت نسبتا خوب در محوطه جریمه به دست آورد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم فشار استقلالی‌ها هم بیشتر می‌شد اما اکثر حملات این تیم فقط تا پشت محوطه جریمه الشرطه ادامه پیدا می‌کرد و توپ‌هایی که به نزدیکی دروازه می‌رسید با دفع دروازه‌بان یا مدافعان دور می‌شد و به مهاجمان استقلال نمی‌رسید.

در اواخر بازی حملات استقلالی‌ها ادامه پیدا کرد و موقعیت‌های خطرناکی هم ایجاد شد اما این تیم نتوانست گل پیروزی را وارد دروازه الشرطه کند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی(زکریا مرادی از دقیقه ۸۳)، میلاد زکی پور، وریا غفوری ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند(کارت زرد در دقیقه ۳)، مهدی قائدی(مرتضی تبریزی از دقیقه ۳۵) و ارسلان مطهری.

ترکیب الشرطه: احمد باسل، فیصل جاسم، علی فائز، حسام کاظم، ولید سالم، سعد عبدالامیر، محمد مزهر، نبیل صباح، مازن فیاض، علا عبدالزهرا و علی یوسف.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.